Was bij een sollicitatie..... Ik ben het niet geworden....quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop dat je er niet nog de hele dag mee rond moest lopen.
Tot morgen!quote:
Gun mij ook es een bijna verjaardag van anderhalve week !quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Is Dyon nou nog steeds bijna jarig?Ik veto TT's die naar verjaardagen verwijzen......
Ja maar als je meer dan 1000 punten hebt in FMT krijg je Vetorecht en ik dacht laat ik er eens gebruik van maken....quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gun mij ook es een bijna verjaardag van anderhalve week !
Bier...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Als je nu ook al 1,5 week het bier zou betalen zou ik nog op die Veto terugkomen......
Kan me niet schelen of jij het niet lust maar als jarige moet je ook trakteren....quote:
Dyon is al 1,5 week jarig maar weigert te trakteren.....quote:
Oeh ik geloof dat ik tegen het verkeerde been heb geschopt.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:24 schreef dyonvbaal het volgende:
O doe maar zo! Als je zo nodig je biertje had willen hebben, dan had ik je die met de meet wel gegeven. Maar ja, iemand moet zo nodig niet op komen willen dagen!
Moet je wel lange benen hebben, wil je over de atlantische me nog tegen het been kunnen schoppen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh ik geloof dat ik tegen het verkeerde been heb geschopt.....
Of gewoon veel talent hebben om mensen off te pissen......quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet je wel lange benen hebben, wil je over de atlantische me nog tegen het been kunnen schoppen...
Volgens mij heb je dat talent ook wel een beetjequote:Op dinsdag 15 september 2009 10:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of gewoon veel talent hebben om mensen off te pissen......
Hij komt toch nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:43 schreef tombolafan het volgende:
Zo, gezellig hier weer!![]()
Ik zal nooit meer een tt met verjaardag doen, goed? (jammer dat jij de eerstvolgende bent waarvan ik weet dat hij jarig is mr_a!)
Dyon, ga maar lekker trakteren op de meet hoor, misschien dat je dan mr_a overhaalt om toch nog te komen!
En waarop wil je getrakteerd worden dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef tombolafan het volgende:
tuurlijk... ik ben een gierige hollander he!
Ja, jammer genoeg wel... Straks zitten we met zijn 3'tjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:26 schreef Patch het volgende:
D'r zeggen wel veel mensen af de laatste dagen voor de meet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |