Ahhh...zielige Andyquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Damn nu laat iedereen mij alleen.....
Hoe is het met jou?quote:
ah, okee... je moet je gewoon niet zoveel van dat gezeur aantrekken joh... of natuurlijk stiekem alles via pm doen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou veel plezier dan vandaag en ik neem het je niet kwalijk dat je een vrouw bent. Was min of meer een kat naar Andy omdat ie van de week aan het zeuren was over dat wij zoveel spammen hier...
Is dat een hint dat ik je vaker moet PM'en?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, okee... je moet je gewoon niet zoveel van dat gezeur aantrekken joh... of natuurlijk stiekem alles via pm doen...
Veel plezier nog daar, hopelijk is het weer wat beter...
Hey, niet zo bij de hand hequote:Op maandag 14 september 2009 10:03 schreef hornage het volgende:
Dat is het kenmerk van SLOWchat toch
Joepie! Dan blijf ik een jaar lang (bijna) jarigquote:Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef hornage het volgende:
Ach, een paar weken terug nog maar duurde een sc topic bijna een jaar voordat ie volzat
Ik vind em leuk, maar ga jij eens weg! Jij hebt het veel te druk met film maken en zoquote:Op maandag 14 september 2009 12:10 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Een topic is net als de economie. Soms gaat het eventjes heel hard, en dan gaat het weer een tijd zeer traag.
Euhm... vergeet deze vergelijking maar
Ik geloof dat het zelfs bijna twee jaar was.quote:Op maandag 14 september 2009 10:56 schreef hornage het volgende:
Ach, een paar weken terug nog maar duurde een sc topic bijna een jaar voordat ie volzat
quote:Op maandag 14 september 2009 12:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind em leuk, maar ga jij eens weg! Jij hebt het veel te druk met film maken en zo![]()
2 jaar, dan moet ik wel erg lang op me kado'tjes wachtenquote:Op maandag 14 september 2009 13:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geloof dat het zelfs bijna twee jaar was.
Je krijgt het genre op vrijdag 25 september te horen, evenals een object dat in de film moet worden gebruikt, een karakter en een zin. De film moet op zondag worden ingeleverd.quote:Op maandag 14 september 2009 13:21 schreef wyccie het volgende:
Het is dat 48 hour gedoe, hè? Ik ken iemand die daar vorig jaar aan meedeed (of van plan was).
Het onderwerp waar je film over moet gaan maken ze toch heel laat pas bekend? Is dat al bekend?
Of was het zo dat er elke dag iets meer bij komt? Locatie etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |