Neequote:
Ouderwets via de mailboxquote:Ik krijg net een emailtje van zoeen gast
jåps koper? Ben jij dat?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:25 schreef iPod het volgende:
[..]
Heb je weer wat teveel gesnoven kaalkoppie ?
MAG IK DAN DE GODVERDOMDE KUT FIPO ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:27 schreef Teezie het volgende:
OMG IK HAAT HET ZO ALS MENSEN ONNODIG HOOFDLETTERS GAAN GEBRUIKENWAAROM EEN HOOFDLETTER 'B' IN BAZEN?!!!!!!!!!!!!! FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU NOG EVENTJES EN IK MAAK ER EEN TOPIC OVER
TUURLIJK KLOONTJEquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:28 schreef iPod het volgende:
[..]
MAG IK DAN DE GODVERDOMDE KUT FIPO ?
quote:
Wat een faalridderquote:
Baas is de baas op fokquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:30 schreef Silaz het volgende:
Niemand kan de eckte eckte Baas Onur vervangen
OOOOOOOOOOOOOOOOOH MYY GODD HIJ LIEP (ZONDER GRAPPEN) DE DAMES WC BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
baas?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:33 schreef Teezie het volgende:
[..]
NEE!ik denk dat iedereen wel weet wie dat is
Ik vind die Baas mocro zo fucking lachwekkend roflquote:
Ziet d'r uut!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:34 schreef Japsnars het volgende:
Je boy Khumbo doet een dikke flash
[ afbeelding ]
Spanggggg
[ afbeelding ]
Nou vraag ik mij 1 voor de hand liggend iets af! Waarom krijg jij van die mails?:Pquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:17 schreef Japsnars het volgende:
Ik krijg net een emailtje van zoeen gast dat hij genomineerd is voor Baas van Hyves en of ik ff voor hem wil stemmen. Dus ik dacht aan een of andere ludieke actie van Hyves en neem eens een kijkje achter de link om vervolgens hier uit te komen:
http://dbvh.hyves.nl/polls/6014651/BAAS_SEPTEMBER_BOYS/![]()
Blijkt het een trieste battieboy competitie te zijn.
Requirements: Veel gel in je haar en oorbellen in
[ afbeelding ]
Met leden als Adem:
[ afbeelding ]
En de hoofdbazen zijn:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|