Omdat je anders geen rijbewijs krijgt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef AyrtonSenna het volgende:
Waarom denkt de jeugd dat ze auto kunnen rijden omdat ze net een rijbewijs hebben?
Of je hebt gewoon heel veel geluk gehad om nog nooit een boete te krijgenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook pas sinds anderhalf jaar mijn rijbewijs maar ik heb nog nooit een boete gehad dus ik kan goed rijden
Denk het wel eigenlijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon heel veel geluk gehad om nog nooit een boete te krijgen
Klopt van die 30 jarige zakenyuppen in een BMW 3 serie hebben er ook een handje van om gas te geven bij zebrapaden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:20 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af of dit iets is voor specifiek jonge rijders. Niet stoppen of op het laatste moment stoppen voor zebrapaden is naar mijn ervaring niet voorbehouden aan jonge bestuurders.
En die informatie ontleed je aan het feit dat ik over zebrapaden loop?quote:
Niet alleen bij zebrapaden,....als je aan het inhalen bent op de snelweg en je ziet met grote snelheid een auto naderen 9 van de 10 keer een BMW of een Mercedesquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:38 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Klopt van die 30 jarige zakenyuppen in een BMW 3 serie hebben er ook een handje van om gas te geven bij zebrapaden.
Volkswagen Golf II / III?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef AyrtonSenna het volgende:
Waarom denkt de jeugd dat ze auto kunnen rijden omdat ze net een rijbewijs hebben? Ben weer bijna van mn sokken gereden door zo'n zwalkende puber die bij het zebrapad gas gaf toen hij me zag en die de autoradio keihard op stampherrie had staan zodat hij voor z'n 30ste stokdoof is.
Klacht: jonge autorijders die onverantwoord rijden.
Idd, ik heb beide al een paar keer bijna in m'n zijkant gehad. En eentje voor me die de hellingproef niet beheerste en bijna haar trekhaak in mijn voorbumper boorde.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:42 schreef Triptamine het volgende:
De slechtste bestuurders zijn toch wel de vrouwelijke giebelmutsen of de golfsjonnies met bijbehorende hardcore en petjes
Ik snap mensen die dat niet kunnen niet. Je laat de koppeling opkomen tot je hem een beetje weg voelt trekken en je laat de rem los. Je iq moet lager zijn dan je schoenmaat wil je dat verkeerd doen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, ik heb beide al een paar keer bijna in m'n zijkant gehad. En eentje voor me die de hellingproef niet beheerste en bijna haar trekhaak in mijn voorbumper boorde.
WRC pookhoes, raamband, stuurhoes, stoelhoes, gordelhoes...quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Volkswagen Golf II / III?
Petje?
Halfords tuning?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:51 schreef Triptamine het volgende:
Minstens zo vervelend zijn mensen die niet snappen hoe een knipperlicht werkt, en hem daarom maar niet gebruiken
En dan de enorme, oversized, grote, lelijke bodykit, die in een andere kleur is. Want het spuitwerk konden ze niet meer betalenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:56 schreef RIGGER het volgende:
[..]
WRC pookhoes, raamband, stuurhoes, stoelhoes, gordelhoes...![]()
![]()
![]()
![]()
Idd. Nouja ze gebruikte de handrem maar liet het gas ook los toen ze de rem eraf haalde oid. Het was uit een parkeergarage.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik snap mensen die dat niet kunnen niet. Je laat de koppeling opkomen tot je hem een beetje weg voelt trekken en je laat de rem los. Je iq moet lager zijn dan je schoenmaat wil je dat verkeerd doen.
Minstens zo vervelend zijn mensen die niet snappen hoe een knipperlicht werkt, en hem daarom maar niet gebruiken
Ik heb zo'n buurjongen...rode auto en daarop witte bodykit, leuk glanzend gepoetst maar zodra hij een portier opent, zie je de gaten zitten maar ja de chicks zijn er blijkbaar gek op (je hoeft niet te vragen welke meisjes dat aantrektquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan de enorme, oversized, grote, lelijke bodykit, die in een andere kleur is. Want het spuitwerk konden ze niet meer betalen![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet hierbij niet de scheve houding die ze hebben en de stoel in de strandstoel stand. En als het weer het toelaat 1 arm naar buiten, wat een een auto met airco dat zit er niet in.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan de enorme, oversized, grote, lelijke bodykit, die in een andere kleur is. Want het spuitwerk konden ze niet meer betalen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Nouja ze gebruikte de handrem maar liet het gas ook los toen ze de rem eraf haalde oid. Het was uit een parkeergarage.
Het grappige was nog, dat na een stuk of 5 pogingen zij en haar man van plek wisselden en hij vervolgens in 1 keer weg reed.
Ik was op mijn 18-20e dan ook niet dood te krijgenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:17 schreef trovey het volgende:
Ze weten wel hoe het moet (ze hebben tenslotte net hun rijbewijs gehaald dus de info is nog vers), ze vertikken het alleen om fatsoenlijk te rijden en denken dat ze niet kunnen sterven (daar hebben 18-20 jarigen nogal eens last van)
Oorzaak gevaarlijke situaties:quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:22 schreef trovey het volgende:
Klopt zeker maar het komt procentueel wel vaker voor bij jonge rijders (is mijn eigen ervaring als ik weer eens aan het wegspringen ben als ik het zebrapad wil gebruiken)
bijna goed..quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb toch liever een jonge autorijder mét, dan zónder rijbewijs..
Zeker een teleurstelling gezien je ondertitelquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik was op mijn 18-20e dan ook niet dood te krijgen
Als je in een parkeergarage rijdt kom je toch gewoon niet aan dat gaspedaal? Gewoon koppeling induwen als je wil stoppen & koppeling lossen als je wil rijden...quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Nouja ze gebruikte de handrem maar liet het gas ook los toen ze de rem eraf haalde oid. Het was uit een parkeergarage.
Het kan ook zijn dat zij nog geen rijbewijs had en nog in haar opleiding was ofzo. Mijn vriendin heeft ook eens met mijn auto proberen rijden, en na een paar pogingen is het bij haar wél gelukt. Helaas in de verkeerde richting en iets te hardquote:Het grappige was nog, dat na een stuk of 5 pogingen zij en haar man van plek wisselden en hij vervolgens in 1 keer weg reed.
hAtEuH iZ v3rLateUhquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zeker een teleurstelling gezien je ondertitel![]()
![]()
Toepasselijke avatarquote:
One love braddaquote:
Wow relax, ik neuk haar alleen anaal, anders zou het respectloos zijnquote:
Oh okay, nee dan is het primaquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wow relax, ik neuk haar alleen anaal, anders zou het respectloos zijn
Heh, ik zag zo'n programma over de verkeerspolitie vanavond getiteld Op de bon. Een agent zat achter een jongen aan waarvan hij wist dat die al tijden rondreed zonder rijbewijs (het was in een klein deurp in Zeeland waar iedereen iedereen kent) en hield die staande. Bleek die lucky basterd net z'n rijbewijs te hebben gehaald. Die grijns op die knul z'n gezicht was echt zo'n "priceless" Mastercard moment. Sneaky cunt!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb toch liever een jonge autorijder mét, dan zónder rijbewijs..
lol heb je datum van uitzending? Die mot ik zienquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:27 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Heh, ik zag zo'n programma over de verkeerspolitie vanavond getiteld Op de bon. Een agent zat achter een jongen aan waarvan hij wist dat die al tijden rondreed zonder rijbewijs (het was in een klein deurp in Zeeland waar iedereen iedereen kent) en hield die staande. Bleek die lucky basterd net z'n rijbewijs te hebben gehaald. Die grijns op die knul z'n gezicht was echt zo'n "priceless" Mastercard moment. Sneaky cunt!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:16 schreef Teezie het volgende:
[..]
Omdat je anders geen rijbewijs krijgt?
Vergeten jullie de zwarte Audi van de zaak niet?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet alleen bij zebrapaden,....als je aan het inhalen bent op de snelweg en je ziet met grote snelheid een auto naderen 9 van de 10 keer een BMW of een Mercedes
Laatst reed ik in Eindhoven en toen had een bus een taxichauffeur dik in de zij geramd.quote:Op zondag 6 september 2009 12:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Of taxichauffeurs die denken dat ze mensen mogen aanrijden, nouja hij zal het iig niet snel weer doen
Ik nog bij een benzinestation, ik sta gewoon te wachten tot een dame (blond, jaar of 45, slank + knotje) klaar was gaat ze opeens vol in de achteruit.quote:Op zondag 6 september 2009 12:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vrouwen die de hellingproef niet handlen. Ik schrik me altijd weer dood.
Zo herkenbaar ja, of gewoon wegrijden zonder ook maar 1 keer opzij te kijken of achterom, en dan haal je ze in en dan hebben ze nog niets door.quote:Op zondag 6 september 2009 12:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik nog bij een benzinestation, ik sta gewoon te wachten tot een dame (blond, jaar of 45, slank + knotje) klaar was gaat ze opeens vol in de achteruit.
Hartkloppingen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:27 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Heh, ik zag zo'n programma over de verkeerspolitie vanavond getiteld Op de bon. Een agent zat achter een jongen aan waarvan hij wist dat die al tijden rondreed zonder rijbewijs (het was in een klein deurp in Zeeland waar iedereen iedereen kent) en hield die staande. Bleek die lucky basterd net z'n rijbewijs te hebben gehaald. Die grijns op die knul z'n gezicht was echt zo'n "priceless" Mastercard moment. Sneaky cunt!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:22 schreef Triptamine het volgende:
*meldt zich*
Rijdt wel eens te hard, maar wel sociaal op alle andere vlakken
Volgens mij heb jij nog nooit in iets anders gereden als een diesel, want met een benzine auto slaat je motor gewoon af als je je koppeling loslaat zonder gas te geven.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:00 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als je in een parkeergarage rijdt kom je toch gewoon niet aan dat gaspedaal? Gewoon koppeling induwen als je wil stoppen & koppeling lossen als je wil rijden...
hier staat ie tussen, heb t gezienquote:Op zondag 6 september 2009 14:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
*El_L wil ook wel een linkje van die uitzending
Ja met een 1.0 motor of lager wel, anders rij je er ook wel mee weg hoor alleen met wat gas erbij gaat het beter.quote:Op zondag 6 september 2009 18:51 schreef bluuf het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit in iets anders gereden als een diesel, want met een benzine auto slaat je motor gewoon af als je je koppeling loslaat zonder gas te geven.
Mijn vorige auto's (1.6 en 1.8 blokjes erin) sloegen gewoon af hoor als je je koppeling op liet komen zonder gas te geven.quote:Op zondag 6 september 2009 18:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ja met een 1.0 motor of lager wel, anders rij je er ook wel mee weg hoor alleen met wat gas erbij gaat het beter.
Gas bij het optrekken is net zo hip vereist als tussengas gevenquote:Op zondag 6 september 2009 18:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ja met een 1.0 motor of lager wel, anders rij je er ook wel mee weg hoor alleen met wat gas erbij gaat het beter.
Dan heb je geen skillsquote:Op zondag 6 september 2009 19:03 schreef bluuf het volgende:
[..]
Mijn vorige auto's (1.6 en 1.8 blokjes erin) sloegen gewoon af hoor als je je koppeling op liet komen zonder gas te geven.
Mijn huidige auto (2.5 liter V6 blok erin) slaat ook gewoon af als je geen gas geeft en je koppeling op laat komen.
Tuurlijk...quote:
Met een fatsoenlijke koppeling hoort ie ook gewoon af te slaan.quote:Op zondag 6 september 2009 19:15 schreef bluuf het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Als ik de koppeling tever op laat komen zonder gas te geven en de motor slaat af dan heeft dit weinig met skills te maken : de motor slaat af omdat deze onder het stationaire toerental komt (wellicht dat er benzine autos zijn die dit wel kunnen, de autos welke ik heb gehad slaan gewoon af, simpel als dat)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |