Neequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
Kan dat "Waar GS stuk is" uit de OP?
Ik heb mij het hele vorige deel geergerd aan "waar hotmail down is"
quote:
confirmed.quote:Op zondag 13 september 2009 10:15 schreef Zpottr het volgende:
T.net en GOT zijn niet meer onder de levenden.
werkt hier.quote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef geelkuikentje het volgende:
www.rijnmond.nl geeft ERROR The requested URL could not be retrieved
hier netzo!quote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Volgens mij werkt msn niet optimaal
Idem, vorige week ook al last van..Gebeurd niet vaak met gmail.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:27 schreef willempjewever het volgende:
gmail doet het sinds 2 uur niet meer hier?
er komt bovenin het venster omleiding te staan, maar er gebeurd niks?
Dat heb ik ook vaker. Is een probleem met inloggen/uitloggen. Op dat moment heeft alleen jouw account er dus last van. Wat er precies foutgaat weet ik niet, maar meestal ga ik naar docs.google.com, druk daar op uitloggen, en meld me vervolgens opnieuw aan via gmail.comquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:27 schreef willempjewever het volgende:
gmail doet het sinds 2 uur niet meer hier?
er komt bovenin het venster omleiding te staan, maar er gebeurd niks?
Demonoid is downquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:37 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaker. Is een probleem met inloggen/uitloggen. Op dat moment heeft alleen jouw account er dus last van. Wat er precies foutgaat weet ik niet, maar meestal ga ik naar docs.google.com, druk daar op uitloggen, en meld me vervolgens opnieuw aan via gmail.com
quote:Maintenance
We will be back as soon as possible, but this will probably be a prolonged downtime.
Thank you for your patience
Ehh ja. Dat zeg ik net.quote:
quote:Just in: er vind momenteel wederom een DDOS plaats, we zijn er mee bezig. Sorry voor het ongemak. 9 minutes ago from Twitter
hier welquote:Op woensdag 23 september 2009 00:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
GeenStijl doet het hier nog steeds niet.
wat een nepbericht, tot 10:00 kon ik niet inloggen, maarja, het werkt weer. En problemen met de netwerkverbinding? Volgens mij is er meer aan de hand, hoop niet dat het weer net als een paar jaar geleden nu vaker platgaat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:00 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/internet(...)tbankieren-ing-.html
Nee.quote:
Hier ook niet...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:11 schreef geelkuikentje het volgende:
hier op m'n werk doet www.tweakers.net het niet...
werkt hierquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
vimeo gehackt ofzo?
Blijkt dus dat er bad code in ColdFusion zit...quote:Server Error
The server encountered an internal error and was unable to complete your request.
JRun closed connection.
Server Errorquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:35 schreef wobbel het volgende:
MSDN doet het niet....
Kan de downloads niet starten...
[..]
Geen last van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
Meer mensen problemen met Blogspot.com sites? Ik kan er geen enkele laden vandaag
Apart. Ik gok een DNS probleempje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:08 schreef Adelante het volgende:
Dan kom ik op google, maar bijvoorbeeld http://googleblog.blogspot.com/ opent niet bij mij
quote:mageBam encountered an error
The connection to the database failed.
Nog steeds... De SQL server heeft niet zo'n zinquote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef Sjowhan het volgende:
imagebam heeft db problemen zo te zien;
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |