Vertel?quote:Op zondag 13 september 2009 19:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ruilen tegen een commodore 128d?
30 euro?quote:Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef Wiebelkont het volgende:
Kick. Staat me in de weg. Doe een goed bod en je mag hem hebben.
Dat kan, maar dan niet voor inclusief, ik wil dan 37 euro voorstellen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:03 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
[..]
30 euro?
Kan hij worden opgestuurd?
En via PM biedt je me 35?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:24 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
Voor 37 euro wil ik het nog wel doen:P
Deal!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:03 schreef Chinless het volgende:
Na de carnaval wil ik hem wel hebben.
30 euro incl ophalen ?
Ik werk in tilburg en woon in Bergen. is het mogelijk deze x na werktijd op te pikken dan?quote:
Ik ben dagelijks zo rond half 6 terug in Breda, dus als je tussen half 6 en half 8 ergens hier bent, is het primaquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:12 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik werk in tilburg en woon in Bergen. is het mogelijk deze x na werktijd op te pikken dan?
Is dat een bod? Wanneer kom je hem halen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:36 schreef Housekeeper het volgende:
tvp
Hmmmm, de boden worden steeds lager in plaats van steeds hoger. We zitten hier niet op de bloemenveiling hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:13 schreef Housekeeper het volgende:
25 incl. dan maar als je graag een bod hoort
en ja...ik neem hem dan wel van je af.
Die vond ik altijd veel te moeilijkquote:
Mag ik dit als een bod onder voorbehoud opvatten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:31 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, zitten leuke spellen bij. Console heb ik al, maar die kan ik er ook best nog een bij nemen als de prijs maar 30¤ is...
Ik kom hier vanavond op terug
Helder ! Heb er al eentje staan met al veel van de spellen die jij erbij levert en was eigenlijk op zoek naar een "woody" ter vervanging. Alleen van mijn exemplaar lijkt de stroomadapter overleden. Daarom is voor mij 25 incl. de max. Ik zie dat er eventueel een andere gegadigde is. Ik stel voor dat je eerst ff kijkt of je er met Fogel of iemand anders er uit komt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hmmmm, de boden worden steeds lager in plaats van steeds hoger. We zitten hier niet op de bloemenveiling hoor
30 incl versturen?
Druk geweest donderdagavond?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:31 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, zitten leuke spellen bij. Console heb ik al, maar die kan ik er ook best nog een bij nemen als de prijs maar 30¤ is...
Ik kom hier vanavond op terug
Dit is wel origineel, 2 kopers voor 1 advertentiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:16 schreef Fogel het volgende:
Was het topic vergeten, sorry.
Wat mij betreft zijn alleen de spellen dus interessant. Housekeeper en wiebelkont, is het OK om bv 10¤ voor de console te doen en 20¤ voor de spellen?
En zo niet staat forumgek al klaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:11 schreef Housekeeper het volgende:
hi mensen lees het net. Kom er morgen op terug. Visite hier en enigszins beneveld. Volgens mij komen er wel uit
Ik begrijp je niet helemaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:00 schreef Fogel het volgende:
Lees nog eens, ik bood 20 voor de spellen, versturen is 11,55 en mijn voorstel dat ik je 30 geef (waardoor jij 1,55¤ van de verzendkosten op je neemt/verrekend met wiebelkont).
Als je housekeeper en mij ieder de helft van de verzendkosten van 6¤ had laten betalen was je al duurder uit geweest.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal.
Hoe wil je het dan regelen?
Ik stuur jou alleen de spellen? Voor 30 incl verzenden naar Noorwegen?
Zeg 15¤ inclusief verzenden?quote:En daarna stuur ik housekeeper de console voor hoeveel?
15 incl wil ik wel meedoen hieraan idd. Maar Forumgek heeft imho het beste aanbod. Voor mij de max dit. Tenzij Fogel verhoogt gaat het denk ik naar Forumgek.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:57 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En daarna stuur ik housekeeper de console voor hoeveel?
Laten we het dan afronden, stuur mij even een PM met je adresgegevens, dan PM ik je terug met rekeningegevens!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:49 schreef ForumGek het volgende:
Voor 35 incl ben ik graag de eigenaar ja !
PM verstuurdquote:Op zondag 14 maart 2010 14:06 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Laten we het dan afronden, stuur mij even een PM met je adresgegevens, dan PM ik je terug met rekeningegevens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |