Hier staan de belangrijkste twee threads met Friends Trivia.
Friends-update
Let op, behalve de serie op Yorin worden ook de actuele afleveringen in de VS besproken. Deze zijn te vinden op irc.dal.net #downloadfriends of met de gebruikelijke peer-2-peerproggies.
Hiervoor heb je wel een codec nodig, waarschijnlijk
divx 3.11. www.doom9.org
As we speak is in NL seizoen 7 net geeindigd met de trouwerij van Chandler en Monica en zijn we er erachter gekomen dat Rachel zwanger is.
In seizoen 8 zijn we gebleven bij aflevering 20: 820 The One With The Babyshower
De laatste berichten uit de VS zijn dat er een negende seizoen komt.
Oja, en mocht je friends zoeken via kazaa, let op want afeleveringen worden vaak hernoemd. Zo kun je met de nieuwste titel toch een oude aflevering binnenhalen of krijg je er een die zo heet, als in het voorbeeld. Don't be fooled!
DIT IS FAKE!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 21-04-2002 18:41]
RACHEL GEEN KANKER KRIJGT!
Anders wordt er weer om de haverklap gevraagd "Krijgt Rachel kanker?"
************SPOILER ALLERT*****************
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2 afleveringen lang brengen ze door in 't ziekenhuis, heel spannend zou 't niet echt worden, behalve het feit dat Chandler en Monica een kindje willen krijgen, en daar gaan ze in 't ziekenhuis aan werken....
Het eindigt geloof ik met een scene waarin Phoebe, Rachel en Ross discuseren waarom Ross en Rachel het niet nog een keer proberen.
'k moet nu weg, maar ik zal de url strax ff zoeken
Enne, krijgt Rachel kanker?
quote:Ja, die zijn vreselijk. Ze zitten daar op de bank net te doen of het fantastisch leuke dingen zijn, maar je ziet ze denken: weer een miljoen binnen voor deze aflevering.
Op dinsdag 23 april 2002 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
heeft iemand ook die bloopers gezien??
Ten eerste is dat dus niet waar en ten tweede, rot op met die info naar je kijkers toe. Stom wijf.
quote:Tja, en dat er een 9e seizoen komt heeft al overal gestaan (krant, omroepblad, etc), maar zij weet dat zogenaamd niet blijkbaar. Stomme omroepsters.
Op dinsdag 23 april 2002 20:34 schreef SunChaser het volgende:
Ten eerste is dat dus niet waar en ten tweede, rot op met die info naar je kijkers toe. Stom wijf.
quote:ik vond ze wel geinig
Op dinsdag 23 april 2002 20:11 schreef SunChaser het volgende:
Hmm, Yorin gaat vanavond gewoon verder in seizoen 8.
[..]Ja, die zijn vreselijk. Ze zitten daar op de bank net te doen of het fantastisch leuke dingen zijn, maar je ziet ze denken: weer een miljoen binnen voor deze aflevering.
quote:Idd, zei bracht het als groot nieuws dat 'zij iig nog een heel seizoen voor de fans hebben'
Op dinsdag 23 april 2002 23:03 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Tja, en dat er een 9e seizoen komt heeft al overal gestaan (krant, omroepblad, etc), maar zij weet dat zogenaamd niet blijkbaar. Stomme omroepsters.
Sonja had beter blonT kunnen zijn met haar domme informatie
quote:AWWWWWWWW jammer!
Op donderdag 25 april 2002 14:48 schreef Marble het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten: de spinoff over Joey gaat niet door. Wel komt er misschien eentje over Gunther.
quote:ja dat zal wel, maar ik heb em al lekker gezien
Op donderdag 25 april 2002 14:43 schreef TheGame het volgende:
Die wordt toch vanavond pas in de VS uitgezonden?
quote:
Op donderdag 25 april 2002 18:20 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
ja dat zal wel, maar ik heb em al lekker gezien
quote:wat?
Op donderdag 25 april 2002 19:06 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
![]()
quote:Als ie vanavond pas wordt uitgezonden, hoe kan jij hem dan al gezien hebben.
Op donderdag 25 april 2002 19:11 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
wat?
quote:ja dat weet ik niet, maar m'n broer had em al op z'n FTP staan
Op donderdag 25 april 2002 19:20 schreef Marble het volgende:[..]
Als ie vanavond pas wordt uitgezonden, hoe kan jij hem dan al gezien hebben.
quote:en hoe komt hij er dan aan?
Op donderdag 25 april 2002 21:01 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
ja dat weet ik niet, maar m'n broer had em al op z'n FTP staan
Ik vond um wel ok. Op het begin een beetje saai doordat het alleen in de 2 appartementen afspeeld, maar de reactie van Ross (en later die van Chandler) op dat spel, maakt het weer helemaal ok hehe. En als Joey zijn auditie doet.. geweldig. Dat ie de regels gaat uitleggen enzo. En dan de bikinimeisjes, dat maakt het weer helemaal Joey =)
De geboortefeest vond ik zelf iets minder. Het was wel leuk enzo, maar echt fantastisch...
Nu maar wachten op 821.
weet iemand al hoe afl 821 heet?
quote:*proest*
Op maandag 29 april 2002 23:43 schreef SunChaser het volgende:
821: The One Where Chandler Fucks Richard Up The Arse.
toch heeft chandler echt wel een schurft aan richard dunkt me
Zo dacht ik gisteren 820 te hebben gedownload, bleek dus een van seizoen 3 te zijn. Hij was wel leuk, maar was nie de goeie.
Tevens schrok ik ook bij de titel: 821 TOW Rachel gets cancer.
Dan schrik je toch?
quote:lees anders ff de rest van dit topic, dan schrik je niet meer
Op dinsdag 30 april 2002 12:11 schreef greatgonzo het volgende:
ik vind het jammer dat er op grokster allemaal verkeerde afleveringen staan.Zo dacht ik gisteren 820 te hebben gedownload, bleek dus een van seizoen 3 te zijn. Hij was wel leuk, maar was nie de goeie.
Tevens schrok ik ook bij de titel: 821 TOW Rachel gets cancer.
Dan schrik je toch?
2 mei - 821 - The One With the Cooking Class
9 mei - 822 - The One Where Rachel is Late
16 mei - 823 - The One Where Rachel Has a Baby Parts I & II
quote:snel gegaan dit seizoen he
Op dinsdag 30 april 2002 18:24 schreef Bami_EWOK het volgende:
nog 2 en een halve week tot de "season final"![]()
![]()
quote:Dit is zeker zo´n supersize friends van 45min?
Op dinsdag 30 april 2002 14:32 schreef SuperSiem het volgende:16 mei - 823 - The One Where Rachel Has a Baby Parts I & II
quote:Ik weet dat het vragen is naar de bekende weg, maar waar haal je die vandaan? Ik haal ze altijd van IRC, en daar zijn ze pas de na het uitzenden op tv te verkrijgen.
Op donderdag 02 mei 2002 11:55 schreef serano het volgende:
Episode 21 is uit (uurtje of 2 inmiddels).. zo eens even kijken
quote:Yep
Op donderdag 02 mei 2002 12:33 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dit is zeker zo´n supersize friends van 45min?
Rachel: here i am about to pop and he's out picking up some shopgirl at sluts-r-us
Phoebe: is that a real place? are they hiring?
SuperSiem : ftp...
quote:Laat me raden: een private ftp-server
Op donderdag 02 mei 2002 12:44 schreef serano het volgende:.......
SuperSiem : ftp...
quote:oeh!
Op donderdag 02 mei 2002 13:09 schreef serano het volgende:
Als je 'm echt wil hebben doe dan maar even een mailtje naar seranofriends@hotmail.com ...
quote:Ja, echt wel... alle scenes waren gewoon toppie!
Op donderdag 02 mei 2002 14:10 schreef NovitA-- het volgende:
lol die nieuwe ep is echt goed
Zat gewoon de hele episode zowat te lachen, eindelijk weer wat leuke grappen in friends
(al een paar uur trouwens)...
Het wordt spannend, serie bijna af, dus ik hoop dat deze leuk is
Lets leech & watch
maar wel leuk dat ze zo langzamerhand toch ross & rachel weer op een geloofwaardige manier bij elkaar geschreven hebben
quote:Leek me nu net de interessantste aflevering. En dan de aflevering waarbij de hele Crew in een keer worden weggevaagd door een van links aanstormende betonmortelwagen die zijn remmen gebroken heeft moet ook heel hilarisch zijn.
Op zondag 21 april 2002 18:34 schreef SunChaser het volgende:
Friends
Friends [Deel 2]
Hier staan de belangrijkste twee threads met Friends Trivia.Friends-update
Let op, behalve de serie op Yorin worden ook de actuele afleveringen in de VS besproken. Deze zijn te vinden op irc.dal.net #downloadfriends of met de gebruikelijke peer-2-peerproggies.Hiervoor heb je wel een codec nodig, waarschijnlijk
divx 3.11. www.doom9.org
As we speak is in NL seizoen 7 net geeindigd met de trouwerij van Chandler en Monica en zijn we er erachter gekomen dat Rachel zwanger is.
In seizoen 8 zijn we gebleven bij aflevering 20: 820 The One With The BabyshowerDe laatste berichten uit de VS zijn dat er een negende seizoen komt.
Oja, en mocht je friends zoeken via kazaa, let op want afeleveringen worden vaak hernoemd. Zo kun je met de nieuwste titel toch een oude aflevering binnenhalen of krijg je er een die zo heet, als in het voorbeeld. Don't be fooled!
DIT IS FAKE!!!!!!!
Hoewel Friends, en humor? Ik denk dat het aangezicht van Sunchaser met een stuk in de kloten nog grappiger is als 8 seizoenen ramphumor.
quote:Vraag dat maar aan Joene!
Op donderdag 09 mei 2002 19:25 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ik denk dat het aangezicht van Sunchaser met een stuk in de kloten nog grappiger is
Daarna wordt het weer een heel tijdje afkicken...
[Dit bericht is gewijzigd door bianca en michael op 16-05-2002 17:20]
En ja, dan die cliff he.. Twas wel een beetje te verwachten.. Maar we zijn benieuwd (komt er dus nu wel of geen nieuwe seizoen 9?)
quote:hoe groot is ie?
Op vrijdag 17 mei 2002 07:51 schreef SpaceAce het volgende:
Ik heb um iig nu gezien!En ik vond um super! Veel gelachen. Alleen dat van Rachel en Ross, dat ze in die kamer liggen en dat er telkens een ander stel binnen komt. Dat was een beetje 'off' vond ik.
En ja, dan die cliff he.. Twas wel een beetje te verwachten.. Maar we zijn benieuwd
(komt er dus nu wel of geen nieuwe seizoen 9?)
Goeie aflevering wel...Ik HAAT alleen cliffhangers...nu moet ik weer een half jaar wachten hoe het verder gaat
quote:ik doelde op de versie die vanaf grokster is te downen
Op vrijdag 17 mei 2002 11:26 schreef Njit het volgende:
De standaard VCD is 450 mb..de PDTV SVCD versie zal wel weer het dubbele zijn.Goeie aflevering wel...Ik HAAT alleen cliffhangers...nu moet ik weer een half jaar wachten hoe het verder gaat
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 17-05-2002 16:44]
Ben zo benieuwd...
PDTV = Pure Digital TV en is een SVCD rip op dvd kwaliteit....
Zeker de moeite van 't "archiven" waard en komt meestal een dagje later dan de standaard VCD versies...
tijd voor season 9
did you see the baby on that nose?
quote:Hoezo vergezocht? Het zat er toch al het hele seizoen aan te komen dat Rachel moest kiezen tussen Joey of Ross.
Op zondag 19 mei 2002 20:59 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
yep was lachen, beetje vergezochte cliffhanger, maar toch.. het einde van een erg leuk seizoen
SPOILER
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Als je bedoelt vergezocht in de zin van dat Joey dan net 'per ongeluk' op zijn knieen zit met die ring in zijn hand, ja dan ben ik het met je eens dat het vergezocht is
Je ziet Rachel wel 'OK' zeggen, als Joey op z'n knieen zit.. (daarna Joey echt zo'n geschokt gezicht...)
ben echt benieuwd hoe episode 901 deruit gaat zien..
Ik ben voor Rachel Ross
quote:Kut, ikheb em nog niet helemaal gezien en dit had ik dus niet moeten lezen
Op maandag 20 mei 2002 22:44 schreef back2earth het volgende:
Ik heb net de final episode gekeken, en ik heb echt nog nooit zo hard gelachen, echt toppertje deze aflevering!!
Alleen die cliffhanger..jah nu wordt ik dus echt gekkkk, ik wilniet zolang w8en voorik weet hoe dit gaat uitpakken..Je ziet Rachel wel 'OK' zeggen, als Joey op z'n knieen zit.. (daarna Joey echt zo'n geschokt gezicht...)
ben echt benieuwd hoe episode 901 deruit gaat zien..Ik ben voor Rachel
Ross
Op Nederland trouwens de laatste aflevering voor dit seizoen. Ergens in seizoen 8 dus
quote:Beetje mager?
Op dinsdag 21 mei 2002 20:20 schreef SunChaser het volgende:
maar beetje mager voor een supersize aflevering.
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 20:24 schreef Eriksie het volgende:
Beetje mager?
Leuke foto!
En ja, die running gag van zwangere vrouwen die eerder bevielen dan Rachel en dat kamer-zoeken-om-te-sexen verveelde al snel. Het was wel top dat Janice weer meedeed!
-edit-
op yorin.nl staat dat de volgende aflevering op 27/5 is:
The One Where Rachel Smokes
Episode 518
jammer
[Dit bericht is gewijzigd door -Sum- op 26-05-2002 15:56]
En die dagelijkse uitzendingen nu op Yorin, zijn die gewoon door elkaar ofzo? Want van de week waren die twee over Las Vegas (blijven superleuk btw) en gisteren weer eentje uit het begin. Niet echt chronologisch ofzo.
Trouwens, Mathew Perry had een paar mooie close-ups tijdens de Capriati-match.
quote:Wat denk je zelf
Op zondag 14 juli 2002 17:40 schreef -Mk- het volgende:
Ik zie ep.901 op kazaa, die is nep?
quote:ze zijn die afleveringen nu toch pas aan 't schieten?
Op zondag 14 juli 2002 17:52 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Wat denk je zelf
Hij is waarschijnlijk net zo nep als "the one where Ross fuckes Rachel up the ass"
volgens mij komen ze in september op NBC uit ofzo, correct me if I'm wrong
quote:Oke, nep dus
Op zondag 14 juli 2002 17:52 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Wat denk je zelf
Hij is waarschijnlijk net zo nep als "the one where Ross fuckes Rachel up the ass"
Friends Quotes
Monica: We were shopping, and we had lunch.
Pheebs: All right, what did I have?
Monica: You had a salad.
Pheebs: No wonder I don't feel full.
Rachel: Good Pheebs. What'd you buy?
Pheebs: Um, we went shopping for um...for um...for FUR!
Rachel: You went shopping for *fur*?
Pheebs: Yeah! And then I realized that I'm against that...so...then we bought some um, um, boobs.
Rachel: Ya bought *boobs*??
[Monica yanks her brastrap wildly]
Pheebs: BRAS! WE BOUGHT BRAS! We bought bras.
Friends Quotes ruleren
quote:
Op maandag 22 juli 2002 13:00 schreef Marble het volgende:
Ik vond een leuk stukje op KaZaA, heb het even online gezet.
quote:Ik kan me niet herinneren dat Phoebe's drieling al sinds 1999 meespeelt in Friends. Of komen ze terug in seizoen 9?
Paul Cimoch III .... Chandler, Frank Jr. and Leslie Buffay (1999 - 2003)
Cole Cimoch .... Chandler, Frank Jr. and Leslie Buffay (1999 - 2003)
Justin Cimoch .... Chandler, Frank Jr. and Leslie Buffay (1999 - 2003)
Dat zou wel leuk zijn.
Is It Really The End Of 'Friends'?
The stars of Friends are starting to get fans' hopes up by suggesting their ninth season might not be their last after all. Devotees of the sitcom fear the worst as the stars of the show prepare for what is being billed as the last season. But at the premiere of Jennifer Aniston's new movie The Good Girl on Wednesday night, the actress and her co-star Courteney Cox Arquette hinted the end might not be the end. Aniston said, "We'll see. Anything can happen." Courteney added, "There's so many people involved. It's not just me. Who knows what will happen. You can never say never."
Hope For A 10th Season Of 'Friends'
NBC Entertainment chief Jeff Zucker, who has held on to the tenuous hope that the cast of Friends can be coaxed back for a tenth season, may have been heartened by comments made Thursday by co-star Matthew Perry. In an interview with the online edition of TV Guide, Perry said that while he and his Friends costars are emotionally preparing for the show's conclusion, "we thought last year was going to be the last year, too, though, so you can never say never." Perry did rule out the possibility of his returning for a solo stint in a spin-off. "I feel like I've just been involved in maybe one of the greatest shows of all time, so I don't think I'm going to be too quick to head back into a risky situation, television-wise," he told the magazine.
[Dit bericht is gewijzigd door Stormvogel op 10-08-2002 20:30]
quote:26 september: 901 - The one where no one proposes
Op donderdag 29 augustus 2002 14:48 schreef bianca en michael het volgende:
Iemand enig idee wanneer ze in de Us of A weer beginnen met het uitzenden van nieuwe afleveringen.. dan kan ik Kazaa in de gaten houden....
quote:damn... zolang weg... en het nieuwe TV-seizoen was nog wel mijn enige troost dat het nieuwe onderwijsseizoen wederom is gestart
Op donderdag 29 augustus 2002 16:50 schreef SuperSiem het volgende:[..]
26 september: 901 - The one where no one proposes
kan niet wachten met wie Rachel gaat trouwen, Ross of Joey...
waar is Yorin eigenlijk nu met uitzenden ongeveer
quote:Tijdens een Halloween-feest ontmoet Phoebe Eric, de verloofde van haar tweelingzus. De twee kunnen het erg goed met elkaar vinden. Ondertussen probeert Monica, verkleed als Catwoman, Phoebe in haar Supergirl-pak te verslaan. Het feest is helemaal compleet wanneer Chandler verschijnt als roze konijn
Op maandag 02 september 2002 19:22 schreef IntelliEye het volgende:
Ik zag het net toevallig in de gids staan. Vanavond om 21.00u weer op Yorin en er staat geen "Herh." achter, dus ik vertrouw de VPRO-gids er op dat we wat nieuws krijgen te zien.
tvgids.nl
das toch nieuwe
quote:De 6e
Op dinsdag 03 september 2002 07:59 schreef Magic666 het volgende:
was idd een nieuwe! de 4e of 5e aflevering van season 8!
Wanneer komt die Bamboozle-aflevering op Yorin? Da's absoluut de leukste aflevering van het seizoen.
quote:
Op maandag 02 september 2002 17:54 schreef DaafAzuil het volgende:
kan niet wachten met wie Rachel gaat trouwen, Ross of Joey...
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:50 schreef SuperSiem het volgende:
901 - The one where no one proposes
quote:*checkt episode guide*
Op dinsdag 03 september 2002 15:15 schreef SmashBro het volgende:
Die van gisteren was wel leuk.Ursula is cool
Wanneer komt die Bamboozle-aflevering op Yorin? Da's absoluut de leukste aflevering van het seizoen.
Hmm, die aflevering is pas de 20e van serie 8, volgende week komt de 7e, dus duurt nog wel even. Was inderdaad een erg leuke aflevering.
Joey: Whoa, what's complicated? You spin the Wheel of Mayhem to go up the Ladder of Chance; you go past the Mud Hut; through the Rainbow Ring to get to the Golden Monkey; you yank his tail, and BOOM you're in paradise pond!
quote:hehe ja bamboozle was cool
Op dinsdag 03 september 2002 17:08 schreef SuperSiem het volgende:[..]
*checkt episode guide*
Hmm, die aflevering is pas de 20e van serie 8, volgende week komt de 7e, dus duurt nog wel even. Was inderdaad een erg leuke aflevering.
Joey: Whoa, what's complicated? You spin the Wheel of Mayhem to go up the Ladder of Chance; you go past the Mud Hut; through the Rainbow Ring to get to the Golden Monkey; you yank his tail, and BOOM you're in paradise pond!
Vanavond gaan ze trouwens Nederlands spreken, was in het voorstukje.
quote:gunther weer: jij hebt sex met ezels
Op maandag 09 september 2002 21:33 schreef MatthijsDvD het volgende:
Hey Gunther!! You're an ezel yourself....
erg grappig....
quote:Nee man, je quote hem verkeerd: "Jai habt sex meht Aizels."
Op maandag 09 september 2002 22:04 schreef cptmarco het volgende:[..]
gunther weer: jij hebt sex met ezels
erg grappig....
quote:Ik kon het Nederlands van Ross en Gunther ook goed verstaan, dat Nederlands van die vrouw was lastiger.
Op dinsdag 10 september 2002 21:57 schreef Stormvogel het volgende:
Ik kon het prima verstaan.
Het was in Friends in ieder geval een stuk beter dan in andere series/films waar ze Nederlanders meestal een half-Duits accent geven.
quote:D'r is een aflevering waarin de friends football aan 't spelen zijn op een veldje bij hun in de buurt. Dan komt er een blonde dame kijken, die heet Marga, maar zij spreekt 't uit als Mar-ha ofzo.
Op woensdag 11 september 2002 16:16 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik kon het Nederlands van Ross en Gunther ook goed verstaan, dat Nederlands van die vrouw was lastiger.
Het was in Friends in ieder geval een stuk beter dan in andere series/films waar ze Nederlanders meestal een half-Duits accent geven.
quote:Ja, klopt, net nadat ik postte moest ik daar ook aan denken.
Op woensdag 11 september 2002 16:42 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
D'r is een aflevering waarin de friends football aan 't spelen zijn op een veldje bij hun in de buurt. Dan komt er een blonde dame kijken, die heet Marga, maar zij spreekt 't uit als Mar-ha ofzo.
Die komt dus echt uit Roemenië ofzo hoor, want ik hoor een Nederlands accent in 't engels altijd gelijk.
quote:Ze is slechts 1x in Friends geweest volgens IMDB, in The One Where the Monkey Gets Away.
Op donderdag 12 september 2002 17:58 schreef Stormvogel het volgende:
In Baywatch mocht Angela Visser (ook 2x in Friends geweest) een keer zeggen: Hij heeft me gered!
In Friends episode 'The One Where the Monkey Gets Away' (1995) Angela plays Samantha.
Joey and Chandler meet some hot girls (Samantha and Tia) with a broken radiator.
Samantha: No. No, haven't seen a monkey. Do you know anything about fixing radiators?
Joey: Um, sure! Did you, uh, did you try turning the knob back the other way?
Samantha: Of course.
Joey: Oh. Then no.
quote:
Op donderdag 12 september 2002 18:35 schreef Stormvogel het volgende:
Je hebt gelijk, ik was in de war met BW. Daar speelde ze een keer de nanny van Hoby en was ze een keer drenkeling.In Friends episode 'The One Where the Monkey Gets Away' (1995) Angela plays Samantha.
Joey and Chandler meet some hot girls (Samantha and Tia) with a broken radiator.
Samantha: No. No, haven't seen a monkey. Do you know anything about fixing radiators?
Joey: Um, sure! Did you, uh, did you try turning the knob back the other way?
Samantha: Of course.
Joey: Oh. Then no.
quote:
Brad Pitt was cool.
quote:Ik vond de aflevering op zich wel grappig, maar Brad Pitt heeft imho toch niet echt comedy-talent eigenlijk
Op dinsdag 24 september 2002 12:40 schreef SmashBro het volgende:
Die van gister was ook leuk, met de I Hate Rachel-clubBrad Pitt was cool.
quote:Nee, ik vind hem voor andere films geschikter, maar toch vond ik hem hier erg leuk. En ook heel lief natuurlijk. Ik vond hem wel een geinige rol hebben met zijn I Hate Rachel Club
Op dinsdag 24 september 2002 12:47 schreef Troublegum het volgende:[..]
Ik vond de aflevering op zich wel grappig, maar Brad Pitt heeft imho toch niet echt comedy-talent eigenlijk
quote:Damn, ik kom daar dus pas vorige week achter.. Ach ja, overmorgen!!!!
Ik heb alles al op divx maar sinds ik mijn computer opnieuw heb geinstalleerd kan ik een 4-5 tal filmpjes niet meer draaien. Zoals - 509 - The one with rosses sandwich & 512 - The one with Chandlers work laugh.
Ik heb Nimco's codec pack al geinstalleerd en alle standaard Divx dingen. Ik heb het gevoel dat het door dat oude codec komt van windows voor avi wat ze later hebben vervangen.....
iemand een idee of link?
ben erg benieuwd donderdag! Wordt weer nachtwerk
quote:ja flikker de nimopack weg
Op dinsdag 24 september 2002 22:02 schreef Genzym het volgende:
Nog maar 2 nachtjes!Ik heb alles al op divx maar sinds ik mijn computer opnieuw heb geinstalleerd kan ik een 4-5 tal filmpjes niet meer draaien. Zoals - 509 - The one with rosses sandwich & 512 - The one with Chandlers work laugh.
Ik heb Nimco's codec pack al geinstalleerd en alle standaard Divx dingen. Ik heb het gevoel dat het door dat oude codec komt van windows voor avi wat ze later hebben vervangen.....
iemand een idee of link?
en download en installeer
divx 3.11
divx 4.12
divx 5.2
en vergeet niet "run me first" te draaien
Zo eens even kijken... ben wel benieuwd
quote:Vind je dit niet een heel klein beetje overdreven?
Op dinsdag 24 september 2002 23:46 schreef Retarded het volgende:
Waaaaaa... ik heb nu series 1 t/m 7 op VHS... en 1 t/m 4 op DVDseries 8 wacht ik ff op de DVD box en tot de VHS zijn afgeprijsd....
quote:JAAAAAAAAA, heb um gezien.. Hij is echt wel weer leuk
Op donderdag 26 september 2002 14:34 schreef clerk het volgende:
Now available on the world wide internet -
Friends.S09E01.The.one.where.noone.proposes-FTV
Zo eens even kijken... ben wel benieuwd
Joey rulez!
(vond alleen Phoebe wat tegenvallen.. in deze aflevering)
[Dit bericht is gewijzigd door SpaceAce op 26-09-2002 23:26]
quote:Private Ftp
Op donderdag 26 september 2002 23:57 schreef Uncle_Eric het volgende:
Welke ftp staat ie? Kazaa heeft m nog niet.
Anyway, pc moet zo uit van mijn moedertje
anders had je um kunnen downloaden.. Maar als je tot vanavond kunt wachten...
Msg me dan op mijn icq
quote:Mag ik je volgende week dan msgen op je icq?
Op vrijdag 27 september 2002 07:13 schreef SpaceAce het volgende:[..]
Private Ftp
![]()
Anyway, pc moet zo uit van mijn moedertje
![]()
anders had je um kunnen downloaden.. Maar als je tot vanavond kunt wachten...Msg me dan op mijn icq
quote:Uiteraard!
Op vrijdag 27 september 2002 16:31 schreef TheGame het volgende:[..]
Mag ik je volgende week dan msgen op je icq?
Ben wel benieuwd naar de rest van het seizoen, ik hoop alleen dat ze er iets minder dramatische verhaallijnen dan vorig instoppen, zoals met Joey/Ross/Rachel, het blijft tenslotte een komedieserie.
erg benieuwd naar de rest vh seizoen, hopelijk kunnen ze het niveau van s8 evenaren
quote:Marla Sokoloff speelde de rol van Dina Tribbiani.
Op maandag 30 september 2002 21:31 schreef cptmarco het volgende:
welke actrice speelde de zus van Joey in de aflevering van vanavond?
Phoebe was erg leuk vandaag.
En het haar van Ross zat leuk.
quote:bedankt!
Op maandag 30 september 2002 21:37 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Marla Sokoloff speelde de rol van Dina Tribbiani.
quote:Nee
Op maandag 30 september 2002 22:58 schreef THE_HENNESSY het volgende:
speelt zei een vaste rol in friends? (ik kijk het niet zo vaak)
quote:Idd ik had echt zoiets van "konden jullie niet iets originelers verzinnen"
Op vrijdag 27 september 2002 23:41 schreef SuperSiem het volgende:
...die gesprekjes waarbij mensen beiden over iets anders praten heb ik al te vaak gezien.
Anyway, de 1e aflevering op de dvd box (101 the one where monica gets a roommate), zit iedereen al bij elkaar in het coffee house en Rachel komt er dan bij in een trouwjurk enzo. Die ziet er echt uit als de 2e aflevering. Wat is nou die eerste aflevering?
quote:De eerste aflevering is 101 the one where monica gets a roommate.
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:20 schreef mandark2000 het volgende:
Wat is nou eigenlijk de eerste aflevering van Friends? Laatst was er één op Yorin, waar Rachel gaat trouwen. De hele friends cast zit in een café. Er wordt in die aflevering gepraat over dat het café wordt omgezet in een coffee house (central perk dus). Ook gedraagt Chandler zich nogal weird en Rachel zite rgens in t café met haar vriendinnen..Anyway, de 1e aflevering op de dvd box (101 the one where monica gets a roommate), zit iedereen al bij elkaar in het coffee house en Rachel komt er dan bij in een trouwjurk enzo. Die ziet er echt uit als de 2e aflevering. Wat is nou die eerste aflevering?
En die andere afl waar jij het ook over hebt is een flashback naar vroeger.. Zoals wel us vaker gebeurd in de serie (vooral vaak bij: thanksgiving) Waar jij het over hebt is 306 The one with the flashback. In het voorstukje vraagt Janice aan de groep of het wel us voorgekomen is dat ze ooit met elkaar bijna naar bed zijn geweest. Vervolgens gaan ze 3 jaar terug (ietsje voor dat de officiele aflevering ooit begon).
Dit is een van de vele keren dat ze Flashbacken
The first week of the new season saw NBC and CBS win all of the top twenty ratings positions, save for ABC's Monday Night Football, which came in tenth. Among total viewers, CBS edged out NBC, but the top-rated show of the week was NBC's Friends, which drew more than 34 million viewers -- the most ever for a season opener of the sitcom, now entering its ninth year. But CSI: Crime Scene Investigation also pulled its biggest audience ever, 30 million viewers, on the same night, and CSI: Miami produced the biggest ratings for a drama launching in Sept. since the debut of E.R. in 1994 -- 23 million. CBS averaged a 9.1 rating and a 15 share to win the week. NBC drew an 8.2/15. ABC was far behind in third place with a 6.6/11, followed by Fox with a 4.5/7.
dus zeker de moeite waard om te downloaden
het is trouwens:
Friends.S09E02.The.One.Where.Emma.Cries-FTV
quote:Ik heb hem ook net gezien. Echt een geweldige aflevering, zeker een van de grappigste ooit. Iedereen had goede grappen gewoon.
Op donderdag 3 oktober 2002 21:03 schreef Elusive het volgende:
Episode 2 is uit!
Ik heb hem zojuist gekeken en o m g echt ik heb helemaal plat gelegen van het lachen!
Die scene van joey en ross in central perk is echt een van de beste van ooit(en dan ook nog op het einde
)
Ik ga geen spoilers posten dus je ziet het vanzelf weldus zeker de moeite waard om te downloaden
het is trouwens:
Friends.S09E02.The.One.Where.Emma.Cries-FTV
Ik zal ook geen spoilers posten voor wat meer mensen hem hebben gezien, want het is gewoon het leukste als je het zelf ziet.
quote:Heb um net ook gezien... Damn deze was goed man!!! Heb compleet in een deuk gelegen..
Op donderdag 3 oktober 2002 21:16 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik heb hem ook net gezien. Echt een geweldige aflevering, zeker een van de grappigste ooit. Iedereen had goede grappen gewoon.
Ik zal ook geen spoilers posten voor wat meer mensen hem hebben gezien, want het is gewoon het leukste als je het zelf ziet.
quote:Is het misschien een vcd? Die is iets meer dan 200 mb.
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:36 schreef Duiveltja het volgende:
ik ben em nu aan het binnenhalen.Waarom is ie ineens 200mb??
Season 9 Episode 175254THE ONE WITH THE PEDIATRICIAN 8/7pm 10/10/02 RACHEL WANTS TO KNOW: WHAT'S UP, BABY DOC? -- Rachel's (Jennifer Aniston) non-stop calls to her baby Emma's pediatrician force the doc to drop her as a patient but Ross (David Schwimmer) starts squirming when she seeks out his childhood doctor as a replacement -- mainly because he hasn't stopped seeing him since he was a little kid. Elsewhere, Chandler (Matthew Perry) makes plans to transfer to Tulsa but worries if career-minded Monica (Courteney Cox Arquette) is still on board to join him. Meanwhile, Joey (Matt LeBlanc) promises to reciprocate to Phoebe (Lisa Kudrow) by finding her a date -- but must scramble at the last minute to find anyone named "Mike" (guest star Paul Rudd, "The Cider House Rules"). TV-1
quote:jawel, 902 "TOW Emma Cries" is toen uitgezonden. Misschien ben je in de war van sommige reacties hier, hij is meestal al 1 of 2 dagen te downloaden voor ie in Amerika op tv is.
Op maandag 7 oktober 2002 16:05 schreef bianca en michael het volgende:
waarom staat er op de friends-site van WB nog steeds niets over aflevering 903? Is er afgelopen zondag geen nieuwe aflevering uitgezonden in de USA?
quote:Aha! Ik begreep eigenlijk dat hij in het weekend in Amerika op tv is, en het volgende weekend zo'n beetje op Kazaa te downloaden is
Op maandag 7 oktober 2002 17:11 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
jawel, 902 "TOW Emma Cries" is toen uitgezonden. Misschien ben je in de war van sommige reacties hier, hij is meestal al 1 of 2 dagen te downloaden voor ie in Amerika op tv is.
Zit ik even verkeerd! Dank je voor de opheldering!
de hele tijd met dat Unagi ....
quote:Dat zeggen ze nou al 4 seizoenen lang ofzo.
Op donderdag 10 oktober 2002 20:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
de serie over 19 afleveringen (snif) definitief gaat eindigen
Iemand enig idee?
quote:Friends Episode Guide :
Op vrijdag 11 oktober 2002 08:08 schreef maarteniscrazy het volgende:
misschien een beetje erg simpele vraag hoor, zou het vast ook zelf kunnen opzoeken, maar met al jullie friends enthousiasten hier, dacht ik dat jullie me vast wel aan de beste site konden helpen, waar de updates voor dit seizoen staan, dus wanneer er weer een nieuwe aflevering uit is en hoe deze heet.Iemand enig idee?
http://www.friends-tv.org/epguide.html
Trouwens jullie zouden, als je toch aan 't downloaden bent eens op zoek moeten gaan naar de SVCD PDTV versies van de FTV releases... Zijn een _stuk_ mooier (ook ietsje groter)... die komen namelijk van PDTV (Pure Digital TV voor zover ik weet) en evenaren DVD-rip kwaliteit... a joy to watch... hier even twee voorbeeldjes :
TV-Rip VCD
en de PDTV-Rip SVCD :
Allebei in hun originele formaat, beide screenshots van aflevering 3 (the one with the pediatrician)...
Fullscreen ziet de SVCD d'r dus stukken beter uit dan de vcd
Die scene dat Ross een single moeder wilde versieren bij de kinderarts was hilarisch!
Friends.S09E04.The.One.With.The.Sharks
Veel plezier d'r mee
quote:Ik heb er redelijk veel plezier mee gehad.
Op donderdag 17 oktober 2002 14:16 schreef clerk het volgende:
There it is...Friends.S09E04.The.One.With.The.Sharks
Veel plezier d'r mee
Vooral toen je Joey's gedachten kon lezen heb ik helemaal dubbel gelegen van het lachen. En zijn vriendin: Wow!
Tot nu toe vind ik serie 9 echt goed, ben benieuwd naar volgende week!
10/17/02 THE ONE WITH THE SHARKS
10/24/02 THE ONE WITH THE VIDEOTAPE
10/31/02 THE ONE WITH PHOEBE'S BIRTHDAY DINNER
11/07/02 THE ONE WITH THE MALE NANNY
quote:Mwaaaahhh...... ik heb nu al zin in vanavond (voor mij dan). Dan komt hij inderdaad op TV hier!!! 8 uur, ik zit voor de buis, reken maar!:)
Ik heb er redelijk veel plezier mee gehad.Vooral toen je Joey's gedachten kon lezen heb ik helemaal dubbel gelegen van het lachen. En zijn vriendin: Wow!
quote:Hoezo dat dan, volgende week is het toch de 24ste?
Op donderdag 17 oktober 2002 22:28 schreef SuperSiem het volgende:
Shit, ik zie net dat er volgende week een herhaling komt:10/17/02 THE ONE WITH THE SHARKS
10/24/02 THE ONE WITH THE VIDEOTAPE
10/31/02 THE ONE WITH PHOEBE'S BIRTHDAY DINNER
11/07/02 THE ONE WITH THE MALE NANNY
Heb vooral in een deuk gelegen met Joey.
En ook met Phoebe, en met Chandler en Monica!
Wederom een geslaagde aflevering!
quote:Where is there? iig nog niet op kazaa
Op donderdag 17 oktober 2002 14:16 schreef clerk het volgende:
There it is...Friends.S09E04.The.One.With.The.Sharks
Veel plezier d'r mee
quote:pssst ze liegen
Op vrijdag 18 oktober 2002 04:54 schreef IndemnitY het volgende:[..]
Where is there? iig nog niet op kazaa
quote:Hehe, vergeten naar de datum te kijken.
Op donderdag 17 oktober 2002 22:37 schreef SpaceAce het volgende:[..]
Hoezo dat dan, volgende week is het toch de 24ste?
Nou ja, des te beter.
quote:Registreren is helemaal niet zo moeilijk: Gewoon in het status "/nickserv register password e-mail" intypen, waarbij password jouw password is en e-mail jouw e-mailadres.
Op vrijdag 18 oktober 2002 10:33 schreef mbn het volgende:
helaas kan ik nooit afleveringen via mIrc binnenhalen om ik geen registered nick of correct key heb. Zit nu dus ook weer te wchten tot op kazaa de goede versie verschijnt. Irritante mensen die allerlei oude afleveringen renamen
Ik hoop dat het werkt en zoniet, vraag maar. Downloaden via Kazaa is namelijk wel zo erg.
quote:ja het is allemaal zo makkelijk als je het eenmaal weet, ben nu blij dat ik het via mirc kan downloaden. Zou niet weten welke ftp-server friends afleveringen heeft staan en via direct connect ga ik het nogeneens niet proberen, want ik heb geen 20 Gigabyte ruimte voor dingen om te sharen
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:58 schreef clerk het volgende:
downloaden via mirc?
ftp is the way to go
net weer een divxje gekeken (van 904 dus) en da's toch wel weer schrikken na een paar VCD'tjes gezien te hebben (de vorige afleveringen)
vreemd, bij Buffy en Angel maken ze ruzie over wie ze mogen posten, vliegen je in de dag na uitzenden de VCD's, SVCD's, XSVCD's en Divx-jes je om de oren in de desbetreffende nieuwsgroepen
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:52 schreef athlonkmf het volgende:
jullie vergeten de newsgroups. Iedereen heeft daar toegang tot en je hoeft maar 1 keer up te loaden en duizenden gebruikers kunnen ervan gebruik maken. (sharen doe je een gebruiker per keer. zonde van je bandbreedte vinnik)
quote:Nee, niet dus.
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:55 schreef TriuMpH het volgende:[..]
? leguit?
Zouden jullie het gewoon weer over de afleveringen willen hebben en niet over waar je allemaal illegaal afleveringen kan halen?
er is recentelijk een soort van 'onderzoekje' geweest over de 'illegaliteit' van dit soort sharen... feitelijk betreft het hier een 'publiek bezit', omdat iedereen met een tv het kan zien en iedereen met een video het kan opnemen en aan zijn buurman kan laten zien. Het probleem zit 'm in het feit dat je in nederland nu afleveringen kan zien waar Yorin nog vet voor moet betalen - ze zijn echter opgenomen van de Amerikaanse tv en 'dus' legaal te kijken... Het zou hetzelfde zijn als wanneer mijn neef uit amerika het voor me opneemt en de tapes opstuurt.
Voor zover ik weet mag je afleveringen met TV kwaliteit of minder zonder problemen bekijken en binnenhalen - het daadwerkelijk sharen en geven ervan mag weer niet (lekker krom, lijkt 't nederlandse drugsbeleid wel)
Het downloaden (en kijken) zelf is dus niet illegaal, het uploaden en sharen met anderen wel. Dus wanneer iemand vraagt waar hij het e.e.a. kan vinden is hij niet illegaal bezig - dat is slechts degene die het daadwerkelijk aan hem geeft
quote:En om te voorkomen dat iemand het geeft, kan het ook beter niet gevraagd worden.
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:32 schreef clerk het volgende:
Even reageren op Mike ...
Dus wanneer iemand vraagt waar hij het e.e.a. kan vinden is hij niet illegaal bezig - dat is slechts degene die het daadwerkelijk aan hem geeft
Sowieso heeft Fok de policy dat er niet gevraagd mag worden om zaken die niet legaal gedeeld kunnen worden.
quote:Lag ook bijna van mijn stoel hier, echt fantastisch
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:35 schreef athlonkmf het volgende:
seriously Gunther, you should see someone about that cold. If it get any worse you could DIE!
![]()
![]()
![]()
Hit sitcom Friends is set to return for a 10th series after a huge pay deal was put on the table - according to American gossip bible The National Enquirer. Reports suggest that, despite denying it to the media, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matthew Perry, David Schwimmer and Matt LeBlanc have made an agreement to return as the New Yorkers. But they have to convince fellow Friend Jennifer Aniston to join them. The deal from NBC includes a $300,000 per episode pay rise, taking their weekly pay to $1.3 million. Also, they will only sign on to do 13 episodes, instead of the 22 usually filmed. However, the last episode will be a one-hour bonanza to see the series end with a bang. A source at NBC says, "So far, the only cast member who has not agreed in principle to come back next year is Jennifer Aniston. Unlike some of the other Friends stars who've tried to get movie careers going but have met with little success, Jennifer has actually been on a roll recently. She got good reviews for the movie The Good Girl and is now in demand for some big-budget films. But the rest of the cast believes that she'll eventually sign on."
quote:In Amerika betalen de adverteerders miljoenen om hun spotje in een Friends reclame blok te laten zien. Er kijken dan ook miljoenen mensen. Als je Friends download is die reclame eruit gehaald (en het waren geen Nederlandse reclames) dus eigenlijk is het wel illegaal.
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:32 schreef clerk het volgende:
Even reageren op Mike ...er is recentelijk een soort van 'onderzoekje' geweest over de 'illegaliteit' van dit soort sharen... feitelijk betreft het hier een 'publiek bezit', omdat iedereen met een tv het kan zien en iedereen met een video het kan opnemen en aan zijn buurman kan laten zien.
quote:Nee, volgende week pas weer.
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:45 schreef CloudBox het volgende:
Is er geen friends ofzo? Staat nog niks (echts) op kaZaa
quote:Ja, hoor, ik heb um:
Op donderdag 31 oktober 2002 21:46 schreef maarteniscrazy het volgende:
Heeft iemand de nieuwe Friends alweer? Is volgens mij de vijfde aflevering van seizoen 9. De titel weet ik niet, kan ik ook nergens vinden. Vorige week was er al geen nieuwe, deze week toch wel weer?
Of hebben ze even vakantie ofzo? Weet iemand meer?
En wederom.. weer super lache Joey rulez nog steeds!!!
quote:oh kewl
Op donderdag 31 oktober 2002 22:16 schreef SpaceAce het volgende:[..]
Ja, hoor, ik heb um:
905 The One With Phoebe's Birthday Dinner - 10/31/2002En wederom.. weer super lache
Joey rulez nog steeds!!!
ff downloaden
quote:Heb hem inmiddels al gezien. Ik vond hem wel aardig, maar niet echt steengoed. Zaten wat leuke dingen tussen, maar niet iets waarvan ik totaal dubbel lag.
Op donderdag 31 oktober 2002 22:30 schreef SuperSiem het volgende:
Ik heb hem ook al, kan hem helaas pas morgen kijken.
*Spoiler (hele kleine)*
Ik hoop niet dat deze aflevering een of andere voorbode is voor het uiteenvallen van de groep. Dat ze zeg maar allen hun weg gaan
quote:Langste monoloog? Zou kunnen, maar ik kan mij herinneren dat er ooit ook al eens iemand heel lang aan het woord was. Eerste 4 waren inderdaad heel leuk, dit was de minste. Vorig jaar was de 5e aflevering ook al niet zo leuk, en waren de 6 t/m 9 weer erg leuk.
Op zaterdag 2 november 2002 19:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Idd vond ik hem ook niet heel erg geweldig. Ik vond Ross wel heel grappig, ik geloof dat hij de langste monoloog in Friends ooit had(iemand die dit kan bevestigen?). Wellicht dat ze inderdaad hun 'krachten' sparen voor de volgende. De eerste 4 waren geweldig, dus ik vergeef ze deze 'misser'.
*Spoiler (hele kleine)*
Ik hoop niet dat deze aflevering een of andere voorbode is voor het uiteenvallen van de groep. Dat ze zeg maar allen hun weg gaan
* Antwoord op kleine spoiler
En de serie heet niet voor niets Friends, ik denk niet dat ze uiteenvallen.
07-Nov-2002 The One With The Male Nanny (Freddie Prinze Jr.)
14-Nov-2002 The One With Ross's Inappropriate Song
21-Nov-2002 The One With Rachel's Other Sister
Kan niet wachten!!!!!!!!
----------------------------spoilerrrrrr------
"FRIENDS'" 200TH FEATURES FREDDIE PRINZE JR. AS SENSITIVE MALE NANNY WITH FELLOW GUEST STARS HANK AZARIA AND PAUL RUDD -- In the Emmy Award-winning comedy's 200th episode, a jealous Ross (David Schwimmer) mocks Rachel's (Jennifer Aniston) choice of an over sensative male nanny (guest star Freddie Prinze Jr.) for Emma while Phoebe (Lisa Kudrow) must choose between two ardent suitors -- new friend Mike (guest star Paul Rudd, "The Cider House Rules") or visiting former boyfriend David (Hank Azaria, "Tuesdays with Morrie"). Elsewhere, Chandler (Matthew Perry) feels threatened by Monica's (Courteney Cox Arquette) constant chatter about a male co-worker whose sense of humor outwits even his. Matt LeBlanc also stars.
[Dit bericht is gewijzigd door Takkembah op 04-11-2002 15:41]
Tot nu toe is seizoen 9 extreem sterk, als ze zo doorgaan wordt dit met afstand het beste seizoen tot nu toe.
quote:Bedoel je seizoen 8? Ik vond Joey verschrikkelijk in een groot deel van seizoen 8. Dat gemekker om Rachel, gewoon totaal niet leuk.
Op dinsdag 5 november 2002 09:59 schreef mbn het volgende:
Vond vorig seizoen echt leuk met Joey
quote:Inderdaad, gelukkig is hij in seizoen 9 normaal.
Op dinsdag 5 november 2002 14:40 schreef SmashBro het volgende:[..]
Bedoel je seizoen 8? Ik vond Joey verschrikkelijk in een groot deel van seizoen 8. Dat gemekker om Rachel, gewoon totaal niet leuk.
quote:Vond dat juist wel leuk. Joey in die twijfel, stoer proberen te doen, maar veel moeite met de situatie hebben en echt verliefd zijn.
Op dinsdag 5 november 2002 14:40 schreef SmashBro het volgende:
Bedoel je seizoen 8? Ik vond Joey verschrikkelijk in een groot deel van seizoen 8. Dat gemekker om Rachel, gewoon totaal niet leuk.
Misschien komt het omdat ik me helemaal in hem kon verplaatsen (niet dat ik zoals Joey ben, maar het gevoel van eindelijk na lange tijd echt verliefd te zijn, maar dan toch weinig kunnen/ durven te doen sprak met toen erg aan)
quote:Ja idd, ik heb ook erg gelachen om Joey in zijn verliefde buien. Daar is de stoere jongen toch nog een klein kind als ie echt verliefd is...
Vond dat juist wel leuk. Joey in die twijfel, stoer proberen te doen, maar veel moeite met de situatie hebben en echt verliefd zijn.Misschien komt het omdat ik me helemaal in hem kon verplaatsen (niet dat ik zoals Joey ben, maar het gevoel van eindelijk na lange tijd echt verliefd te zijn, maar dan toch weinig kunnen/ durven te doen sprak met toen erg aan)
quote:Dacht dat ie vrijdags werd uitgezonden !
Op donderdag 7 november 2002 17:55 schreef DaRealMac het volgende:
Hoop dat 906 snel op i-net komt te staan. Er is nu alleen een of ander nep-file te vinden wat zo heet. Maar hij wordt vanavond uitgezonden dus?
quote:Ik heb hem al.
Op donderdag 7 november 2002 17:55 schreef DaRealMac het volgende:
Hoop dat 906 snel op i-net komt te staan. Er is nu alleen een of ander nep-file te vinden wat zo heet. Maar hij wordt vanavond uitgezonden dus?
Blijkbaar hebben nog niet veel hem gezien, dus ik zal niet meer zeggen dan dat het een erg leuke aflevering is.
ikke wille de echte
quote:Op Kazaa staat nu (hopelijk) ook een goeie..... pffff... 906- TOW The Male Nanny (200st episode).....
Op vrijdag 8 november 2002 12:31 schreef CloudBox het volgende:
Hoe hetie?
de nepperd is TOW Where Chandler Cheats Pfff yeah right...
quote:Nee dus, dit is gewoon 905. Let op de lengte van de episode die is gewoon 23 minuten en de 200ste aflevering (906 dus) schijnt ruim 30 minuten te duren...
Op vrijdag 8 november 2002 13:20 schreef Takkembah het volgende:[..]
Op Kazaa staat nu (hopelijk) ook een goeie..... pffff... 906- TOW The Male Nanny (200st episode).....
de nepperd is TOW Where Chandler Cheats Pfff yeah right...
Alvast bedankt.
quote:Excusez-moi.
Op vrijdag 8 november 2002 14:35 schreef Mike het volgende:
Willen jullie alsjeblieft het praten over downloaden van afleveringen zoveel mogelijk beperken en het alleen over de serie hebben?Alvast bedankt.
quote:als je erover wilt praten moet je de serie toch eerst hebben
Op vrijdag 8 november 2002 14:35 schreef Mike het volgende:
Willen jullie alsjeblieft het praten over downloaden van afleveringen zoveel mogelijk beperken en het alleen over de serie hebben?Alvast bedankt.
Nu heb ik dagelijks een humor-uurtje:
18:00 tot 18:30 - Everybody loves Raymond
18:30 tot 19:00 - Friends
En op maandag de nieuwste aflevering Friends....
quote:JAAA, ik had um ook al donderdagavond.. en hij was weer super, beter als 905. Ik had het nog niet eens gezien, dat ie langer duurde, maar het viel me wel op onder het kijken
Op donderdag 7 november 2002 20:17 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik heb hem al.
Als je hem wil downloaden, let ff op de lengte ervan, want hij duurt meer dan 31 minuten, aangezien het de 200e aflevering is.
Blijkbaar hebben nog niet veel hem gezien, dus ik zal niet meer zeggen dan dat het een erg leuke aflevering is.
Ik vond deze nou 's niet zo leuk...
Hij was wel ok, maar niet super...
Vond eigenlijk alleen de stukken met Phoebe wel lache!
De rest was ook aardig, maar niet super.
Liedje van Ross is ook wel lekker:
Six Mix Alot - I like Big Butts =)
quote:Woeps, Sir.. is typfoutje.. en de titel heb ik zo
Op vrijdag 15 november 2002 15:03 schreef TheGame het volgende:
Het is Sir Mix A-Lot - baby got back
I've seen them dancin'
The hell with romancin'
She sweat, wet, got it goin' like a turbo 'Vette
I'm tired of magazines
saying flat butt's the only thing
Take the average black man and ask him that
She gotta pack much back, so...
Fellas (yeah), fellas (yeah)
Has your girlfriend got the butt (hell yeah)
Well shake it, shake it, shake it, shake it, shake that healthy butt
Baby got back
(LA face with Oakland booty)
I like'em round and big
And when I'm throwin' a gig
I just can't help myself
I'm actin like an animal
Now here's my scandal
I wanna get you home
And ugh, double ugh, ugh
I ain't talkin' bout Playboy
Cuz silicone parts were made for toys
I wannem real thick and juicy
So find that juicy double
Mixalot's in trouble
Beggin' for a piece of that bubble
So I'm lookin' at rock videos
Watchin' these bimbos walkin' like hoes
You can have them bimbos
I'll keep my women like Flo Jo
A word to the thick soul sistas
I wanna get with ya
I won't cus or hit ya
But I gotta be straight when I say I wanna fuck
Til the break of dawn
Baby, I got it goin on
A lot of pimps won't like this song
Cuz them punks like to hit it and quit it
But I'd rather stay and play
Cuz I'm long and I'm strong
And I'm down to get the friction on
So ladies (yeah), ladies (yeah)
If you wanna role in my Mercedes (yeah)
Then turn around
Stick it out
Even white boys got to shout
Baby got back
(LA face with the Oakland booty)
Yeah baby
When it comes to females
Cosmo and got nothin to do with my selection
36-24-36
Only if she's 5'3"
So your girlfriend rolls a Honda
Playin' workout tapes by Fonda
But Fonda ain't got a motor in the back of her Honda
My anaconda don't want none unless you've got buns hon
You can do side bends or sit-ups, but please don't lose that butt
Some brothers wanna play that hard role
and tell you that the butt need to go
So they toss it and leave it
And I pull up quick to retrieve it
So Cosmo says you're fat
Well I ain't down with that
Cuz your waste is small and your curves are kickin'
And I'm thinkin' bout stickin'
To the beanpole dames in the magazines
You ain't it Miss Thang
Give me a sista I can't resist her
Red beans and rice didn't miss her
Some knucklehead tried to dis
Cuz his girls were on my list
He had game but he chose to hit 'em
And pulled up quick to get with 'em
So ladies if the butt is round
And you wanna triple X throw down
Dial 1-900-mixalot and kick them nasty thoughts
Baby got back
quote:Ja, maar het had wel een paar hele leuke stukken
Op dinsdag 5 november 2002 14:40 schreef SmashBro het volgende:[..]
Zoals in "TOW Chandler takes a bath" begin- en eindfilmpje
"She's just you're friend Rachel. Your friend Rachel. Your FRIEND, Rachel"
*Rachel walks in*
"Hey, It's your girlfriend, Rachel!"
"..as my friend the bird here would say, it was COOCOO!"
die kop die hij trekt
het blijft gewoon... hilarisch..
jezus wat is friends goed
quote:ja!! dat stuk is echt grappig! die heb ik een paar keer ge-rewind
"..as my friend the bird here would say, it was COOCOO!"
die kop die hij trekt
Forum Opties | |