TS dus.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:38 schreef Remsjo het volgende:
Klacht: Mensen die het spreekwoordelijke niet snappen
Maar ken jij het spreekwoord: 'De auto op de brug zetten' dan niet?quote:
Dat is dus een andere betekenis van het woord, geen spreekwoordquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:42 schreef Djahani het volgende:
[..]
Waar de auto opstaat, dat is een autobrug
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is dus een andere betekenis van het woord, geen spreekwoord
Ik heb ook nooit gezegd dat het een spreekwoord was, dat zei TS.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is dus een andere betekenis van het woord, geen spreekwoord
Met spreekwoordelijk bedoel ik dus:quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is dus een andere betekenis van het woord, geen spreekwoordHet was leuker geweest als iemand koeien uit de sloot was gaan slepen.
Je quote iemand die zegt "Wat is hier spreekwoordelijk aan?" waarna je het uitlegt, terwijl dat helemaal geen uitleg van iets spreekwoordelijks is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat het een spreekwoord was, dat zei TS.
Dat bedoel je dus verkeerd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Met spreekwoordelijk bedoel ik dus:
Het verschil niet snappen tussen brug en een autobrug
Ik leg uit wat een autobrug is, ik zeg toch niet dat zijn spreekwoord klopt ofwel?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Je quote iemand die zegt "Wat is hier spreekwoordelijk aan?" waarna je het uitlegt, terwijl dat helemaal geen uitleg van iets spreekwoordelijks is.
Hoezo? Dat is een oud Hollands spreekwoord voor "naar de hoeren gaan hoor". Alleen snap ik niet waarom TS dit in een garage hoorde.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar ken jij het spreekwoord: 'De auto op de brug zetten' dan niet?
Je geeft antwoord op "Wat is hier spreekwoordelijk aan?". En het antwoord luidt: niets. Maar goed, genoeg hieroverquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:46 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ik leg uit wat een autobrug is, ik zeg toch niet dat zijn spreekwoord klopt ofwel?
Leer eens lezen.
Stop maar gewoon, je weet zelf niet eens wat je lult.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Je geeft antwoord op "Wat is hier spreekwoordelijk aan?". En het antwoord luidt: niets. Maar goed, genoeg hierover
Het vraagt wel om een lemmingquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:48 schreef TNA het volgende:
Is dit niet een lemming van een PTA-topic ofzo?
Oké man!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:48 schreef Djahani het volgende:
[..]
Stop maar gewoon, je weet zelf niet eens wat je lult.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |