leuk, nu lacht ze me uit vanwege je reactiequote:Op zaterdag 5 september 2009 15:22 schreef Kwezel het volgende:
TS doet aan koekhappen en kwijlt op de bank.
Ik zie Jezus erin!quote:
hahaha, grapjasquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Koop een nieuwe bank, die bank ziet er uit alsof ie al een jaar of 20 daar staat (+ de sappen van drie generaties)
Ik zie je zus er ook in!quote:
Mazzelpikker!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:47 schreef Huskybe het volgende:
Haha ik was niet thuis belt mn pa op dat die naar huis ging.. ik twijfelde nog of ik fok niet open had laten staan![]()
Vervolgenss belde ik hem toen ie thuis was en zei hij dat 'thee wel wegtrekt'
Slotjee wat mij betreft
Mooi scrabblewoordquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Je hebt bij de drogist allemaal van de speciale vlekverwijderaars, van inkt tot en met chocola en Italiaanse tomatensoep. Gewoon vragen naar de kuttekwijlvlekverwijderaar.
Hij vroeg zich niet af waarom jij koekjes in je thee sopt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:47 schreef Huskybe het volgende:
Haha ik was niet thuis belt mn pa op dat die naar huis ging.. ik twijfelde nog of ik fok niet open had laten staan![]()
Vervolgenss belde ik hem toen ie thuis was en zei hij dat 'thee wel wegtrekt'
Slotjee wat mij betreft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |