Gewoon zeggen dat je versgebakken koekjes op de bank hebt zitten eten en wat hebt geknoeidquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:41 schreef Huskybe het volgende:
Hai,
Net sex gehad met mn vriendin.. op de bank.. in de woonkamer.. pa niet thuis.. mevrouw was een beetje vochtig.. gevolg.. VLEK OP DE BANK. Nu ben ik heel handig met het strijkijzer te werk gegaan.. Het ruikt nu dus naar gebakken koekjes. Alleeeen DE VLEK ZIT ER NOG STEEDS.
Iemand tips, steun of ervaring met dit soort dingen?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:46 schreef Mirjam het volgende:
waar kwam het idee om een strijkijzer te gebruiken precies vandaan?
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:46 schreef Mirjam het volgende:
Je moeder is je vriendin?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:41 schreef Huskybe het volgende:
Hai,
Net sex gehad met mn vriendin.. op de bank.. in de woonkamer.. pa niet thuis.. mevrouw was een beetje vochtig.. gevolg..
Heb geen ma.. ik woon alleen bij mn pa.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:49 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Heb geen ma.. ik woon alleen bij mn pa.
EN strijkijzer omdat het vochtig was. Ik hoopte hopeloos op verdamping
quote:Uitwerpselen (braak, poep, enz.)
Tamponneren met azijnwater (50%) of met brandspiritus, daarna shamponeren. Of week de vieze luiers in een emmer met koud azijnwater.
(soda en Bio-tex werk ook goed)
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:49 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Je vriendin was ook vochtig en daar heb je hopelijk geen strijkijzer op gebruiktquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:49 schreef Huskybe het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:51 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Je vriendin was ook vochtig en daar heb je hopelijk geen strijkijzer op gebruikt
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:46 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:51 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Je vriendin was ook vochtig en daar heb je hopelijk geen strijkijzer op gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |