Arme vrienden bedoel jequote:Op zaterdag 5 september 2009 13:42 schreef Goofisch het volgende:
Arme jij.
Maar ik speel fifa, heb wel vrienden die ook fifa spelen maar die willen allemaal niet tegen mij omdat ik te goed ben
Fifa is het enige spel wat ik met vrienden (op 1 bank) speel, maar dat wordt na een tijd ook saai.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:42 schreef Goofisch het volgende:
Arme jij.
Maar ik speel fifa, heb wel vrienden die ook fifa spelen maar die willen allemaal niet tegen mij omdat ik te goed ben
Samen met Goldeneye.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:45 schreef Rosbief het volgende:
Perfect Dark Zero, waarom haal je die nou weer aan?![]()
Haal de Zero maar weg, het origineel op de N64 was zoveel beter!
Ah wist ik niet, bedankt voor de tip.quote:
Ja Fifa (14.gif) of PES (quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:
FIfa of PES spelen wij dan ook meestal inderdaad. Of Topspin 3, ook wel leuk. Je kan trouwens wel online halo 3 mulitplayeren met meer vrienden op 1 xbox, dan speel je tegen andere mensen. Weet trouwens niet of het met meer dan 2 kan.
Je bent niet de enige, gisteren waren hier ook matties maar het is geen fuck aan om tegen hun UFC te doen, aangezien ze dan ingemaakt worden en de leercurve hoger is, zoals bij elke fighting game wint de eigenaar meestal.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:52 schreef Onufriev het volgende:
Is het verder een terechte (en vaker voorkomende) klacht, of is TS de enige?
Fifaquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:42 schreef Goofisch het volgende:
Arme jij.
Ja, het is absoluut een terechte klacht.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:52 schreef Onufriev het volgende:
Is het verder een terechte (en vaker voorkomende) klacht, of is TS de enige?
Dat is niet alleen bij fighting games.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:56 schreef RickoKun het volgende:
zoals bij elke fighting game wint de eigenaar meestal.
quote:Nolan Bushnell rubbishes online gaming
Atari founder Nolan Bushnell last night dismissed online gaming as "not cool", while talking up the future of social gaming exemplified by his current uWink venture.
..
"Social is buying someone a drink," he said. "Sitting in a dark room in your underpants talking to thousands of people might seem social, but it's not cool. The public space is always going to be here."
..
Die was zo goddelijk vet.quote:
Aan jou de eer.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:05 schreef TweeBallenZak het volgende:
Ik mis een 'open je ogen!' reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |