Jij niet...quote:
VERSCHRIKKELIJK INDERDAAD DAT WE EEN WELVARENDE KOLONIE HEBBEN GESTICHT OP EEN PLEK WAAR EERST ALLEEN EEN KALE ROTS WAS TIJD DAT WE ONS EXCUSES AANBIEDEN AAN ALLE AFRIKAANSE LANDENquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:08 schreef Bonzai. het volgende:
maar is Nederland daar eigenlijk nog welkom na alles wat ze ginds uitgespookt hebben?![]()
En in vergelijking met Leopold II waren we heel braaf.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
VERSCHRIKKELIJK INDERDAAD DAT WE EEN WELVARENDE KOLONIE HEBBEN GESTICHT OP EEN PLEK WAAR EERST ALLEEN EEN KALE ROTS WAS TIJD DAT WE ONS EXCUSES AANBIEDEN AAN ALLE AFRIKAANSE LANDEN
En binnenkort Dickquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:20 schreef Genius-F het volgende:
België
Gill Swerts
Sebastien Pocognoli
Maarten Martens![]()
Moussa Dembélé![]()
Leuke spelers hoor, maar in vergelijking met de spelers van het Nederlandse elftal stellen ze natuurlijk geen worstje voorquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:20 schreef Genius-F het volgende:
België
Gill Swerts
Sebastien Pocognoli
Maarten Martens![]()
Moussa Dembélé![]()
Dembélé past er wel tussen hoor bij het Nederlands Elftal en om nou te zeggen dat Nederland goed in de linksbacks zit...quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Leuke spelers hoor, maar in vergelijking met de spelers van het Nederlandse elftal stellen ze natuurlijk geen worstje voor
Congolezen kunnen dan ook geen Belgen ruikenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:14 schreef Iblis het volgende:
[..]
En in vergelijking met Leopold II waren we heel braaf.
Dat zal voornamelijk de patatgeur zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:34 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Congolezen kunnen dan ook geen Belgen ruiken
Bwahahahahahahaquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:38 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat zal voornamelijk de patatgeur zijn.
Of nederland bij Belgiequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:30 schreef NiTiN het volgende:
Tijd dat Belgie bij Nederland betrokken wordt.
Whehequote:Op zaterdag 5 september 2009 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Verder idd treurig dat er weinig supporters zitten, maar alles beter dan dat fucking legioen verkleed als napoleon en indiaan.
En tevens je Frans een beetje bijschavenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:04 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat wordt het weer lachen vanavond
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:06 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
En tevens je Frans een beetje bijschaven
Wordt enkel uitgezonden op een Waalse zenderquote:
Nee hoor, België gaat die Spanjaarden in de pan hakkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:12 schreef banaantjeEE het volgende:
HAH
Het wordt toch weer zielig dus maakt niet veel uit
Haha, terecht!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Ze weten daar wel wat tackelen is
Ik vrees ervoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:14 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nee hoor, België gaat die Spanjaarden in de pan hakken
Hoezo? Daarnet zei je nog dat de Belgen kansloos zijn, en nu vrees je ervoor dat ze de Spanjaarden in de pan zullen hakkenquote:
Welja, ik vrees ervoor dat ze zullen winnen omdat ze juist geen kans makenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:17 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Hoezo? Daarnet zei je nog dat de Belgen kansloos zijn, en nu vrees je ervoor dat ze de Spanjaarden in de pan zullen hakken
Zo'n tijden gaan we niet meer beleven vrees ikquote:
Wel, het lukte tegen een veel sterker Nederland.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zo'n tijden gaan we niet meer beleven vrees ik
Thuis deed België het nochtans voortreffelijk tegen Spanje. Maar dat is iedereen natuurlijk al lang vergeten...quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Welja, ik vrees ervoor dat ze zullen winnen omdat ze juist geen kans maken
Ja tis ook onvoldoende als je 1 op 10 wedstrijden goed speelt..quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:14 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Thuis deed België het nochtans voortreffelijk tegen Spanje. Maar dat is iedereen natuurlijk al lang vergeten...
Klopt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja tis ook onvoldoende als je 1 op 10 wedstrijden goed speelt..
Ik denk niet dat die sloeber vanavond meedoetquote:
2 zware schorsingen momenteelquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:50 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die sloeber vanavond meedoet
2? Hij is toch voor 1 wedstrijden geschorst?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |