Marketingkennis -1quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:34 schreef o.us het volgende:
Als het een kutmerk was, zou die winkelier niet zo veel van die PB's verkopen, slimmerik.
Iedereen weet, packard bell is slechtquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Je kan het ook uitleggen als je het beter denkt te weten.
Of omdat ze zo kut zijn, zijn ze ook goedkoop.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:34 schreef o.us het volgende:
Als het een kutmerk was, zou die winkelier niet zo veel van die PB's verkopen, slimmerik.
Ja uh, maar ik bedoel die winkelier gaat toch niet expres verlies draaien door veel PB's te verkopen? Of mis ik nou wat?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Iedereen weet, packard bell is slecht
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Je kan het ook uitleggen als je het beter denkt te weten.
quote:Opleiding: International Business Studies
Het staat in de OP en de uitleg van Oldenzaal is basisschooleconomiequote:Op zaterdag 5 september 2009 10:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wist toch geen flikker van Packard Bell, dus wat?
Nou nee, wist ik dat ze goedkoop waren?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Het staat in de OP en de uitleg van Oldenzaal is basisschooleconomie
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En als dat ding kapot gaat(wat zeker gaat gebeuren) mag je het zelf met PB uitzoeken. De winkel doet helemaal niks.
Het kan ook dat PB veel betaalt aan winkeliers. Zoals Philips in veel elektronicazaken een eigen opstelling heeft.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Nou nee, wist ik dat ze goedkoop waren?
Packard Bell is van oorsprong een Amerikaanse radiofabrikant die in 1933 in Los Angeles is opgericht. Later is Packard Bell consumenten-elektronica gaan fabriceren. Al snel werd het bedrijf erg populair als fabrikant van goedkope PC's. Wel kampte Packard Bell met een slechte reputatie als het om de kwaliteit ging, die verergerd werd toen in 1995 bleek dat gerecyclede computers als nieuw werden verkocht. Nadat Packard Bell zich in 2000 terugtrok uit de markt in de Verenigde Staten, bleef het in Europa een populair merk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:59 schreef BreakSpear het volgende:
Mijn eerste computer, ruim 15 jaar geleden, was een Packard Bell.
En ja, dit is heel boeiend voor jullie om te weten.
dit niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:34 schreef o.us het volgende:
dit welquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Iedereen weet, packard bell is slecht
je loopt zo te horen op één hersencel, ik zou die tweede ook even uit standby proberen te halen voor je nog meer domme dingen roept.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:34 schreef o.us het volgende:
Het interesseert me niet zoveel als iemand domme dingen roept, maar i.c.m. met dat belerende 'slimmerik' en de opleiding International Business Studies is het toch wel een tamelijk grote faalquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je loopt zo te horen op één hersencel, ik zou die tweede ook even uit standby proberen te halen voor je nog meer domme dingen roept.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je loopt zo te horen op één hersencelhelft, ik zou die tweede ook even uit standby proberen te halen voor je nog meer domme dingen roept.
ik weet niet waarom je hem een paar miljard extra hersencellen en een theoretisch normale hersenfunctie toedicht, ik had het er toch echt maar over één hoor.quote:
Je zat zelf net zo fout, dat weet je.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik weet niet waarom je hem een paar miljard extra hersencellen en een theoretisch normale hersenfunctie toedicht, ik had het er toch echt maar over één hoor.
nee, dat zat ik niet, insinueer niet dat je meer van medische wetenschap weet dan ik, maak je jezelf alleen maar onsterfelijk belachelijk meequote:Op zaterdag 5 september 2009 12:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je zat zelf net zo fout, dat weet je.
en belangrijker nog, ideaal voor luie opdonders die zelf geen systemen willen (of vaker: kunnen) bouwen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:07 schreef Athmozz het volgende:
Packard Bell is gewoon Acer
Dit verklaart hun verkoopscijfers; rommel tegen een goedkope prijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |