Daarom mag die nog wel beantwoord worden......quote:
Ik zou het zo even niet weten..quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom mag die nog wel beantwoord worden......
Oink Oinkquote:
Brick Top voert ook mensen aan varkens...quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Oooooh.. Nouja, van Snatch staat me dit niet bij, maar in Hannibel werd er wel iemand voor de varkens gegooid.
quote:
Als jij 't zegtquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Insha Allah is als god het wil.....
Was het super? Nee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:51 schreef Patch het volgende:
V&A-avonturen hebben hier niks van doen.
Kan me ze nog geeneens herinneren, zo belangrijk zal het geweest zijn.![]()
Als jij feedback krijgt van verschillende FMT-ers dat het niet super is wat je hebt gedaan en dan ook nog geeneens tegen opmerkingen kan en dat beschrijft als 'moeilijk doen', dan weet ik het ook niet meer.
![]()
Vreemd, Cliffy, ik heb al je berichten nog in mijn inbox, en ze zijn allemaal positief en lief.quote:Op zondag 6 september 2009 01:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
de ander heeft mij drie weken lang DVD's voor hem laten reserveren om uiteindelijk toch maar van de koop af te zien (jij dus). Beetje hypocriet om mij dan op gedrag aan te spreken niet?
T _ _quote:
Dank, eindelijk!quote:
Geen tekenfilm.quote:
Shawshank heeft geen 1 Oscar gewonnen...quote:
Jij hebt 'm ook gezienquote:Op zondag 6 september 2009 11:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat kijk jij voor rare meesterwerken...
Intre + 1quote:Op zondag 6 september 2009 11:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh wacht, dat zal wel Gladiator zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |