quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
FLUUUTVP
Morgen weer optreden op klein festivalletjezin in
Dan kun je het net zo goed zelf doen, want ik heb niks meer liggen. Bij een (web-)winkel een euro of 50-60.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, alleen maar rooie kruisjes en disk errors
[..]
Kan je niet een HD'tje opsturen dan? En wat kost dat allemaal?
Is geloof ik nu een 120 gb SATA schijfje... wat kost bijv. een 160?
De mijne was 46,- bij Computerland, meen ik. Was wel een PATA, maar de prijzen lopen niet erg uiteen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:29 schreef The_Dean het volgende:
Is geloof ik nu een 120 gb SATA schijfje... wat kost bijv. een 160?
Lijkt mij een offer you can't refuse!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:20 schreef Witchfynder het volgende:
Als je opschiet met mijn bas, dan kan ik hem komen halen en gelijk je laptop installeren.
Het Slayer syndroomquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Goh, wanneer Manowar weer met hun eerste drummer optreedt, klinken ze gelijk weer als een echte band.
quote:
altijd lekker he, een dagje vrij van je vrouwtjequote:Op zaterdag 5 september 2009 09:45 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
Een weekend echt vrij![]()
![]()
![]()
Vriendin moet werken en ik ben niet on call![]()
![]()
![]()
Whoot![]()
![]()
![]()
en dan de hort op
Jullie doen het klinken als een straf. Ik zou het fijn vinden als mijn vriendin eens een zaterdag vrij zou zijn...quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
altijd lekker he, een dagje vrij van je vrouwtje
quote:
het is geen straf, maar soms wel lekker, om het huis alleen voor jezelf te hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jullie doen het klinken als een straf. Ik zou het fijn vinden als mijn vriendin eens een zaterdag vrij zou zijn...
dan moet je het alcohol verstoppenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
het is geen straf, maar soms wel lekker, om het huis alleen voor jezelf te hebben
daarnaast is mijn vrouwtje vaak zat thuis, wanneer ik er ook ben
Word gewaardeerd hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan kun je het net zo goed zelf doen, want ik heb niks meer liggen. Bij een (web-)winkel een euro of 50-60.
Het was meer een aanbod mocht je het zelf niet kunnen/willen doen...
Ik heb ze nog gezien in 1999 op dynamo. Bijzoner vet optreden!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Goh, wanneer Manowar weer met hun eerste drummer optreedt, klinken ze gelijk weer als een echte band.
Ik zou het fijn vinden om een vriendin te hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jullie doen het klinken als een straf. Ik zou het fijn vinden als mijn vriendin eens een zaterdag vrij zou zijn...
Heb de headstock geschuurt, zit geen logo op, dus we komen nooit te weten of het een ibanez wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |