Dat dus.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef Witchfynder het volgende:
De gitaar is gaaf, maar ze hadden echt een ander moeten vinden om die gitaar vast te houden op de foto.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Aresdreams het volgende:
dean, ik ga de wireless goed voor je inpakken vanavond en dan morgen op de bus
Heb al gemaild dat ik de volgende keer wel wil poserenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef Witchfynder het volgende:
De gitaar is gaaf, maar ze hadden echt een ander moeten vinden om die gitaar vast te houden op de foto.
Ja, dat heb ik ook, ben bijna twee meter en bij mij is het al snel een ukelele.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:33 schreef Cynic het volgende:
Ik heb dat met gitaren een beetje andersom, ze moeten wel een beetje een fatsoenlijke omvang hebben anders is het net of ik een banjo bespeel.
Heb je de bassist van Valkyre nog niet gezienquote:Op woensdag 9 september 2009 15:33 schreef Cynic het volgende:
Die bassist van Trivium is trouwens ook een behoorlijke kabouter, volgens mij is hij bijna net zo groot als z'n bas....
Mooie foto's maken helpt heb ik gehoordquote:Op woensdag 9 september 2009 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver ik raak die kut ibanez maar niet kwijt
HEt is een mooie foto =(quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mooie foto's maken helpt heb ik gehoord![]()
![]()
![]()
![]()
Pracht foto!!! Maar daar willen de meningen nog wel eens over verschillen vrees ikquote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HEt is een mooie foto =(
[ afbeelding ]
Kijk em eens glimmen =(
We vind mooi.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die van jou natuurlijk =(
Zit te denken aan EC-1000
[ afbeelding ]
Prima, ik zal de snaren zo snel mogelijk naar je opsturen, wil je nog een stukje voorspelbaarheid erbij of heb je daar al genoeg van ?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vooruit, nulletje er bij. ¤ 10,00.
Je zal er inderdaad maar eentje aan de muur hebben hangenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die van jou natuurlijk =(
Zit te denken aan EC-1000
[ afbeelding ]
Heb jij nou ook precies die ?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je zal er inderdaad maar eentje aan de muur hebben hangen![]()
![]()
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Gaat er ook iemand 10 oktober naar die beurs bij Musik-Produktiv?
Zoiiets is niet goed voor m'n eigen beursquote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien ga ik er wel even kijken, hangt er van af of er nog iemand met me mee wil.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zou het niet meer wetenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sweet
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag
Nee, puur sado-masochisme om daarheen te gaanquote:Op woensdag 9 september 2009 20:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoiiets is niet goed voor m'n eigen beurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |