Met dank aan onze geliefde Animefans, waar het internet helaas vol mee zit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hentai genoeg, ik kom het al vaak genoeg tegen terwijl ik er niet eens naar op zoek ben
Jij kijkt te veel tv...quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Uranium is groen, lichtgevende chemische rommel waarvan tentakels uit je hoofd groeien is groen, de lucht rondom Tsjernobiel is groen, radioactiviteit is groen
quote:Volgens wiki:
Uranium of uraan is een scheikundig element met symbool U en atoomnummer 92. Het is een metalliek grijs actinide.
En binnen in de zon wordt licht geel gekleurd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Uranium is groen, lichtgevende chemische rommel waarvan tentakels uit je hoofd groeien is groen, de lucht rondom Tsjernobiel is groen, radioactiviteit is groen
*Meldt zich.quote:
Ja, maar niet daardoorquote:
Chinesequote:Op zaterdag 5 september 2009 12:20 schreef Dennis_enzo het volgende:
Japanse Hentai? Bestaat er ook niet-japanse hentai?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:51 schreef reetveter het volgende:
True, maar je bent wel een teringlijer
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:12 schreef afcajos het volgende:
Toen ik vannacht naar bed ging, en nog even de TV aanslingerde belandde ik ook op NED3. WTF![]()
!! Ik stond nog op het punt om weer uit bed te gaan, mijn pc aan te zetten en er een topic over te maken maar gelukkig was ik niet de enige met deze gedachte.
Faalquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:35 schreef pisnicht het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Moest overigens meteen denken aan mijn eerste ontmoeting met dit genre. Vriend van me had in 1992 ofzo Urotsukidoji. Toen was ik ook wel redelijk geschokt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10047823
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |