OMG, ja zoiets maar wat jij laat zien is gewoon 10x erger en zeker een klacht waard.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:35 schreef Juup© het volgende:
Zoiets maar dan met een tekort truitje aan?
[ afbeelding ]
watquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:31 schreef o.us het volgende:
oon een stukje onderbuikvet uit haar broek hangen.![]()
![]()
Toen werden we misselijk en zaten we thuis aan de water om te voorkomen dat we niet gingen kotsen.
Jammer dat ik die foto van jouw moeder niet mag laten zien dan, past mooi in het rijtje.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:38 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Wij hoeven jouw prive-collectie niet te zien.
Geboortedatum: 31-08-1967quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jammer dat ik die foto van jouw moeder niet mag laten zien dan, past mooi in het rijtje.
Ja, absurd. Hij kan mijn vader zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:41 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Geboortedatum: 31-08-1967
Wat een niveau weer...
WHEHEHEHE GOEIE JE HEBT HEM BEET JUUP WAT EEN DISSquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jammer dat ik die foto van jouw moeder niet mag laten zien dan, past mooi in het rijtje.
Een Kangaroo buikjequote:
Idd, geef ze voedsel ipv geldquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:48 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
??? Daar kan een Somaliër een jaar van eten.
quote:
Jij bent ook zo mismaakt en dik?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:37 schreef GoodGovernance het volgende:
Nee TS, jij bent vast lekker. Doe wat aan je rotkop.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:31 schreef o.us het volgende:
Oké, toen ik samen met mijn vriendin onderweg naar huis was in de tram na het eten van een overheerlijke kapsalon, stapten opeens een 50+ echtpaar binnen. De man had zo'n gekke snor die je alleen maar met carnaval ziet, zo'n draaiende.En zijn vrouw droeg een spijkerbroek. Het vieze daaraan was: je zag gewoon een stukje onderbuikvet uit haar broek hangen.
![]()
![]()
Toen werden we misselijk en zaten we thuis aan de water om te voorkomen dat we niet gingen kotsen.
Klacht: Ik werd misselijk van zo'n dik kutwijf die dacht met de tijd mee te kunnen gaan.
Albertoquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:17 schreef Nikmans het volgende:
De water
TS loopt de park te checken
Kun je dat ook al eten dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:31 schreef o.us het volgende:
Oké, toen ik samen met mijn vriendin onderweg naar huis was in de tram na het eten van een overheerlijke kapsalon, stapten opeens een 50+ echtpaar binnen. De man had zo'n gekke snor die je alleen maar met carnaval ziet, zo'n draaiende.En zijn vrouw droeg een spijkerbroek. Het vieze daaraan was: je zag gewoon een stukje onderbuikvet uit haar broek hangen.
![]()
![]()
Klacht: Ik werd misselijk van zo'n dik kutwijf die dacht met de tijd mee te kunnen gaan.
Maak je MBO maar eerst af.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo mismaakt en dik?
Tenminste, dat maak ik op uit deze post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |