nee dat is sociaal gezien niet acceptabelquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan mag er niet gebeld worden?
Dit was oriëntatie voor wat voor soort jas ik wil. Ik ga volgende week naar Den Haag en Utrecht en ga daar ook even kijken. Den Haag heeft heel veel stijl dus ik kijk het liefst daar nog even.quote:
wat braaf weerquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dat is sociaal gezien niet acceptabel
Homoquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dit was oriëntatie voor wat voor soort jas ik wil. Ik ga volgende week naar Den Haag en Utrecht en ga daar ook even kijken. Den Haag heeft heel veel stijl dus ik kijk het liefst daar nog even.
jij bent wars van elke vorm van nichterigheid?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
liever stijlloos dan een mode nicht
Interesse staat niet gelijk aan een extreem. Desinteresse voor iets daarintegen wel, wat je nog vrolijk bevestigt door het gelijk te stellen aan nichterig zijn, waar ging het toch mis met ons frusti-extremistje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
uh ja eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent wars van elke vorm van nichterigheid?
want?quote:
Doe maar normaal das al gek genoeg, hoewel ik niemand tegen zou houdenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
want?
je vind het onnatuurlijk?
overdreven?
degenererend?
opgelegd?
Best hypocriet dat je jezelf danwel de massa als norm voor normaal hanteert.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe maar normaal das al gek genoeg, hoewel ik niemand tegen zou houden
Ik ben dan ook hypocrietquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:43 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Best hypocriet dat je jezelf danwel de massa als norm voor normaal hanteert.
nee maar je keurt het wel afquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe maar normaal das al gek genoeg, hoewel ik niemand tegen zou houden
kom kom Yuri, jij gaat toch ook gewoon winkelen en koopt wat je leuk vindtquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja maar dat doet ie op een stoere mannelijke manier.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kom kom Yuri, jij gaat toch ook gewoon winkelen en koopt wat je leuk vindt
als iemand het leuk vind om in een roze tutu over straat te lopen moet ie zelf weten maar moet dan niet vreeemd opkijken als iemand er commentaar op geeftquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar je keurt het wel af
ja trek het maar weer in het extreme, maak er maar weer een clownesk shertsfiguur van.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als iemand het leuk vind om in een roze tutu over straat te lopen moet ie zelf weten maar moet dan niet vreeemd opkijken als iemand er commentaar op geeft
Jij vindt dat equivalent aan het kijken naar een leuke jas?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als iemand het leuk vind om in een roze tutu over straat te lopen moet ie zelf weten maar moet dan niet vreeemd opkijken als iemand er commentaar op geeft
Ja wat ik leuk vind en ga er geen 30 winkels voor aflopen omdat ergens anders misschien wel iets leuker te vinden is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kom kom Yuri, jij gaat toch ook gewoon winkelen en koopt wat je leuk vindt
wat is er niet mannelijk aan het passen van kleding in meerdere winkels en het leuk vinden om dingen uit te proberen en lekker een middag shoppenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat doet ie op een stoere mannelijke manier.
Ik ook hoor, het liefst doe ik het post order, jaarlijks koop ik op lowlands wat kleding, maar verder....
boxers koop ik op de markt 8 voor 20 ¤ ipv 1 björn borg
sokken hetzelfde verhaal
verder koop ik alleen kleding als het echt nodig is ( misschien dat ik het daarom zo vaak krijg)
als ik moet gaan winkelen, dan ga ik vaak maar 1 winkel in, zoek iets wat ik leuk vind en koop het dan, al dat gepas, winkel in winkel uit daar heb in zo'n gore hekel aan.
Dat is mijn mannelijke kant
Nee, je zei het zelf je hebt genoeg leuke jassem gezien maar geen gekocht omdat er ergens anders misschien wel leukere jassen zijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Jij vindt dat equivalent aan het kijken naar een leuke jas?Royal sadness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |