Waar gaat Weeds over?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk de laatste aflevering van Weeds seizoen 5 en dan ben ik helemaal bij.
5 seizoenen in... een dikke maand er doorheen.
Vrouw in een suburban net wijkje/dorpje die na de dood van haar man geld nodig heeft en wiet dealt in de nette wijken. Erg grove leuke slimme humor. Comdy central zendt hem uit, maar naast comedy zit er ook echt een verhaallijn in en leuke dialogen/quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar gaat Weeds over?
Ik ben te lui om te zoeken
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouw in een suburban net wijkje/dorpje die na de dood van haar man geld nodig heeft en wiet dealt in de nette wijken. Erg grove leuke slimme humor. Comdy central zendt hem uit, maar naast comedy zit er ook echt een verhaallijn in en leuke dialogen/
Allison Janney vind ik altijd erg leuk in al haar bijrollenquote:
Dat zijn echt hele leuke postersquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk de laatste aflevering van Weeds seizoen 5 en dan ben ik helemaal bij.
5 seizoenen in... een dikke maand er doorheen.
Ik ben voor, ga het denk ik wel kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 08:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoewel true blood volgende week zondag al weer zijn seizoenseinde in gaat, komt er vanaf 11 september een nieuwe vampire serie, genaamd the vampire diaries.Het serie sezoen neemt sowiesow weer zijn aanvang met:
90210 op 9 spetember premiere
15 september komt daar gossip girl bij
22 septmeber heroes
27 september desperate housewifes
maar 22 januari skins pas weer
27 januarie pas shameless weer
pas 28 januari Lost weer
Misschien biedt vanaf 4 november soelaas
Die wil ik ook nog gaan zien, ben benieuwd hoe die isquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga niet naar de kapper, ik ga naar GI Joe
Hersenloos vermaak... leuke special effects, maar verwacht er verder niets vanquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga niet naar de kapper, ik ga naar GI Joe
en wat kwam er uit?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:19 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had net een semi-serieus gesprek met mijn bijna-bf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |