Ok. Dan sperma, dat zal wel minder kcal zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En nog een beetje meer uitpuilen, zeker
facelift schatquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:10 schreef Keukenkast het volgende:
Popjes, ik ben opeens een beetje ongelukkig of zo![]()
Behoefte aan een knuffel? Ik ook namelijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:10 schreef Keukenkast het volgende:
Jaaaaquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Behoefte aan een knuffel? Ik ook namelijk
Oh, huildende jongens kan ik wat minder goed tegenquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jaaaa
* Keukenkast drentelt met gebogen hoofd en tranende ogen in de armen van Vlarp
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:10 schreef Keukenkast het volgende:
Ach, meid, wat ben je toch ook niet grappig hequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik ben achttien.
er valt vrij weinig strak te trekken.
Ik huil niet, dit noem je dramatisch tranende ogen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, huildende jongens kan ik wat minder goed tegen
*knuffelt KK*
chocolade!quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik ben achttien.
er valt vrij weinig strak te trekken.
neequote:Op zaterdag 5 september 2009 01:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Is iedereen nu aan hetop cam4-webcams?
.
DN doet het bij mij nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Of DN-webcams, dat kan ook natuurlijk..
O ja, heel goed!quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik huil niet, dit noem je dramatisch tranende ogen.
En ik ben zo'n dappere jongen die de tranen wegslikt.
Knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |