Over mensen ombrengen gesproken, even een vraag die misschien vet uit het niets komt, maar heeft de Columbine high school massacre veel invloed in Amerika op bijv. de dagelijkse media? Dat het nog vaak wordt aangehaald?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een vergelijking ook weerAls een blazende kat uithalen is natuurlijk ook bijna hetzelfde als meerdere mensen ombrengen...
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een vergelijking ook weerAls een blazende kat uithalen is natuurlijk ook bijna hetzelfde als meerdere mensen ombrengen...
Ik hoor er nooit iets over, maar ik sta dan ook niet bepaald bloot aan de buitenwereld, dus een echte graadmeter ben ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Over mensen ombrengen gesproken, even een vraag die misschien vet uit het niets komt, maar heeft de Columbine high school massacre veel invloed in Amerika op bijv. de dagelijkse media? Dat het nog vaak wordt aangehaald?
omdat je het afkeurt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen kan ook een seriemoordenaar zijn maar dat ben ik ook niet
Schromelijk overdrijven is echt een nichteneigenschapquote:
omdat het gewoon niks voor mij isquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
omdat je het afkeurt?
Het kan zo mooi zijn omhelsde kleur en de glitter en glamour in je leven
God ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef Desmonkey het volgende:
Ach de wereld is een seriemoordenaar op zich.
Je woont in een grot? Mexicaanse griep? Je bent al 4 jaar op pelgrimstocht?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoor er nooit iets over, maar ik sta dan ook niet bepaald bloot aan de buitenwereld, dus een echte graadmeter ben ik ook niet.
Ik kijk niet zo veel tv en ik spreek niet zo veel amerikanen. Het meeste nieuwe haal ik van Fokquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Je woont in een grot? Mexicaanse griep? Je bent al 4 jaar op pelgrimstocht?
Goed punt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:20 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
God is een verzinsel van die seriemoordenaar.
scherp!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:20 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
God is een verzinsel van die seriemoordenaar.
treurig hequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:13 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Apple aanhanger zijn zegt inderdaad wel wat over je persoonlijkheid..Nah, dat dan weer niet. Maar het gemiddelde Tweakers publiek die een Apple product hebben vinden Apple echt godlike en ze doen niks fout.
![]()
Meerdere iPhone's ontploffen en Apple probeert gedupeerden de mond dicht te betalen> 'Ja, maar als je zoveel verkoopt kan er natuurlijk ook wat fout gaan!'
Apple weigert Uitzending Gemist app omdat het 3G netwerk het misschien niet aankan (:'))> 'Ja, maar dat is omdat ze alleen goedwerkende Apps willen in de store!'
Apple bepaalt wat je wel of niet op je telefoon mag hebben> 'Dat garandeert de Apple ervaring!'
Zucht
Canon EOS 450D. Klaar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:23 schreef wonderer het volgende:
Ik ben al drie maanden bezig de juiste fotocamera uit te zoeken *zucht*
heb jij een decadente levenswijze, waar uit dat zich vooral in dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:22 schreef Xiance het volgende:
zoals Nuno het al zegt, het moet GOED zitten, of werken, of rijden..
dus als ik een winterjas ga kopen neem ik er zonodig (verhoudingsgewijs) evenveel tijd voor als wanneer ik een auto ga kopen, en dat hangt niet af van mijn persoonlijkheid.
als ik volgende week een apple kan kopen die goedkoper is als een nieuwe pc dan doe ik dat, mits ik er lekker mee kan werken.
als ik een goedkopere pc kan kopen dan doe ik dat.
het enige wat het over mijn persoonlijkheid zegt is dat ik prijs/kwaliteit bewust ben, maar het zegt niks over mijn decandente levenswijze of mijn dure smaak
Ik wil juist iets dat in mijn broekzak pastquote:
je bent hung ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niks nichts hier en ook niks kleins![]()
quote:
Hey, heb je de nieuwe Mamma Mia al gezien? Ze werken met een orkestbandquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
sluit je aan in de strijd tegen artistieke minderwaardigheid!
ach het is zo'n macho mannetjequote:
erg hequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hey, heb je de nieuwe Mamma Mia al gezien? Ze werken met een orkestband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |