Niet helemaal waar omdat Vertonghen ook een wedstrijd op t middenveld heeft gespeeld.quote:Op zondag 6 september 2009 14:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
En Jol houdt vast aan de verdediging, alleen voor de linksbackpositie worden verschillende spelers gebruikt (de rest heeft 450 minuten gespeeld). Zou dus jammer zijn als Vertonghen wegvalt.

Da's waarquote:Op zondag 6 september 2009 14:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet helemaal waar omdat Vertonghen ook een wedstrijd op t middenveld heeft gespeeld.

quote:Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef behangplakker het volgende:
Negatief is dan weer dat de statistieken van Rommedahl niet negatief zijn

En als Suárez deze trend volgt, dan pakt hij meer kaarten dan vorig seizoen.

Ik ben dan wel Schele Arie uit 125 niet, maar je mag van mij best weten dat Bayern Munchen-uit mijn mooiste trip was. Dat begon al de avond voor de wedstrijd. In de Arena werd André Hazes herdacht en in het supportershome werd verteld dat wij met zijn allen op de Fly Over bij de Arena zouden staan om hem op typische Ajax-wijze te herdenken. Dus toen de auto met Hazes erin wegreed, stonden daar zo'n 250 Ajacieden, die een erehaag met fakkels vormden voor André. Dat was erg indrukwekkend.quote:Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
En nu denken jullie vast: Silenus, waar maak je je druk om. Maar ik moet wát met m'n saaie zondagmiddag. En ik ben nu ook wel eens nieuwsgierig naar de verhalen van Schele Arie uit vak 125, over zijn ervaringen met uitwedstrijden en naar welke Europese grafstad hij z'n mooiste tripje had. En dan laten we Boer Harm uit Sexbierum met z'n clubcard maar even links liggen, want dat hij de Studio Sport-uitzending van 25 mei 1995 helemaal te gek vond weten we nou wel.

En De Zeeuw heeft er al drie. Niet normaal. Die mist straks standaard twee of drie wedstrijden door schorsingen.quote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef Jasza het volgende:
Lekker veel kaarten hebben wel al gepakt, en ook de verkeerde spelers hebben kaarten.

Dat zal best, maar die kaart tegen Heracles sloeg ook nergens op. Zit hem niet echt mee, maar ook Alderweireld, Suarez en Enoh hebben er teveel na 5 wedstrijden.quote:Op zondag 6 september 2009 14:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
En De Zeeuw heeft er al drie. Niet normaal. Die mist straks standaard twee of drie wedstrijden door schorsingen.

Net als enoh, die pakt echt de meest nutteloze kaartenquote:Op zondag 6 september 2009 14:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
En De Zeeuw heeft er al drie. Niet normaal. Die mist straks standaard twee of drie wedstrijden door schorsingen.

De kaart van Suárez tegen PSV vond ik ook belachelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 14:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zal best, maar die kaart tegen Heracles sloeg ook nergens op. Zit hem niet echt mee, maar ook Alderweireld, Suarez en Enoh hebben er teveel na 5 wedstrijden.

Enoh kunnen we opvangen, denk ik. Een Suárez of De Zeeuw ben ik liever niet kwijt.quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Net als enoh, die pakt echt de meest nutteloze kaarten

Auxerre was mijn eerste EU uitwedstrijd. Vol met 410-broekies in de bus inderdaad, en uiteraard om 4 uur 10 even de bus stilzetten voor wat fakkeltjes. Jammer dat de stad zo baggersaai (en koud!) was, om over de wedstrijd maar niet te spreken. Gelukkig had wel iedereen een stoeltje mee als souvenir na afloop.quote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Foca het volgende:
[..]
Auxerre was ook speciaal, omdat dat de eerste EU-trip was die vanuit VAK410 werd georganiseerd. Twee bussen vol jonge jochies richting Frankrijk. Wat een kutdorp dat Auxerre. Daar was echt geen fuck te beleven, maar uiteindelijk wel een gezellige trip gehad en de basis gelegt voor vele, velen vriendschappen.

Oh ja, was super koud inderdaad. Er lag zelfs nog sneeuw meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Auxerre was mijn eerste EU uitwedstrijd. Vol met 410-broekies in de bus inderdaad, en uiteraard om 4 uur 10 even de bus stilzetten voor wat fakkeltjes. Jammer dat de stad zo baggersaai (en koud!) was, om over de wedstrijd maar niet te spreken. Gelukkig had wel iedereen een stoeltje mee als souvenir na afloop.
xoxo,
D.

We kunnen het wel opvangen ja, maar het is toch zonde als dat moet als hij nutteloze kaarten pakt voor overtredingen die echt totaal overbodig zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Enoh kunnen we opvangen, denk ik. Een Suárez of De Zeeuw ben ik liever niet kwijt.

Volgens mij mochten we daar niet eens klagen met geel hoorquote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
De kaart van Suárez tegen PSV vond ik ook belachelijk.

hahahahah wat een geniale zinquote:Op zondag 6 september 2009 14:58 schreef Jasza het volgende:
Op AFCA.nl zetten ze tegenwoordig dit soort nummers neer:
://www.youtube.com/watch?v=lsszVsjntfU&feature=player_embedded
De ArenA is de wasbak en feyenoord de afwas

Ken je klassiekers inderdaad. Alhoewel ik de thuiswedstrijd tegen Feyenoord in het betreffende seizoen waar deze geďnterviewde het over heeft een stuk mooier vond. Niet zozeer vanwege de 4-0, maar uiteraard vooral vanwege de prachtige acties van Dani en Witschge. Die 6-0 een jaar later was leuk, vooral omdat Feyenoord een week daarvoor kampioen was geworden, maar WAT een kutseizoen was dat zegquote:Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef Silenus het volgende:
Dat was een jaar later, toen Feyenoord al kampioen was geworden. Je hoeft niet van elk seizoen elke uitslag te weten maar kom op!

Ik heb ook nog wel wat leuke maar geen zin om te typenquote:Op zondag 6 september 2009 15:23 schreef Bananenman het volgende:
Jongens, laten we dit saaie interlandweekend even opvullen dan met mooie verhalen rondom reisjes. Aanvoerder en co. moeten er ook nog wel wat hebben lijkt me. Of anders mag jij wel weer Foca, dan ga ik ondertussen even in mijn geheugen graven en kom ik zo wel met wat op de proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |