is het helemaal leer?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg trouwens wel de tip om ze in het water te laten weken en dan nat aan te trekken
Binnie een Tukker?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja gaat goed, met jou ook?
Idd Hoeraaaaaaaaaa![]()
![]()
Ik nog, niet.. Morgen!!!
Morgen goa'k mij kats lam zoep'n
Haha jaquote:
Dat helpt ja, en gewoon aantrekken ook. Heb ik destijds ook gedaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg trouwens wel de tip om ze in het water te laten weken en dan nat aan te trekken
Ik ook, heb verjaardag, wordt donders mooi! en wij moeten ook nog 'n moal wat drinken!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja gaat goed, met jou ook?
Idd Hoeraaaaaaaaaa![]()
![]()
Ik nog, niet.. Morgen!!!
Morgen goa'k mij kats lam zoep'n
Shhht!!! Straks weten ze dat ik hoerenschoenen op mijn slaapkamer heb staan! Krijg je weer van die rare verhalenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: loop even naar boven...
Ik neem aan de zool niet.
Ja, ik volg niet alles hier.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha ja
Maar dat zei ik eerder al!!
Een lesbische tukker... DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha ja
Maar dat zei ik eerder al!!
Jij had vast geen witte schoenen waarbij het bloed in het leer trok omdat je erop bleef lopen ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat helpt ja, en gewoon aantrekken ook. Heb ik destijds ook gedaan.
[..]
Ik ook, heb verjaardag, wordt donders mooi! en wij moeten ook nog 'n moal wat drinken!
Dat jij erop rondloopt als ik er niet ben?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Shhht!!! Straks weten ze dat ik hoerenschoenen op mijn slaapkamer heb staan! Krijg je weer van die rare verhalen
Ah, tof!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik volg niet alles hier.Ik ben ook een tukker.
Dank je... Die netpanty's passen mij ook nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij had vast geen witte schoenen waarbij het bloed in het leer trok omdat je erop bleef lopen ?
[..]
Dat jij erop rondloopt als ik er niet ben?
Ik zal er even bij zeggen dat je grotere voeten hebt dan ik
yaaay nog eenquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik volg niet alles hier.Ik ben ook een tukker.
Volgens mij ging ie gister heeel wat sneller hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:23 schreef Japsnars het volgende:
Die slowchat gaat kankersnel vandaag
Ik val heel even in slaap en meteen is er weer een nieuw deel
Da's keiveul! Dah is eggg!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wist niet dat hier zoveel tukkers waren
Ik prefereer 'whores'.quote:
Tractor.. TRACTORquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie rijden allemaal in een tractor.
Mooi gesprokenquote:
Ik zei 'in' terwijl ik 'op' bedoelde.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tractor.. TRACTOR
HET IS GWOON TREKKER
Lekker op de trekker
Dat gedonder altijd met t woord tractor
Oh ja, dat ook nog..quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zei 'in' terwijl ik 'op' bedoelde.
Het is lekker op de trekker *huillachdans*quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tractor.. TRACTOR
HET IS GWOON TREKKER
Lekker op de trekker
Ja?quote:
Lekker trekken op de boerderij in de tractor van boer Harmsquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tractor.. TRACTOR
HET IS GWOON TREKKER
Lekker op de trekker
Ik kan nu eenmaal niet elke dag een pakje sigarettenquote:
Dat zie je er ook wel vanafquote:
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja?
Dat is ook een vrouw... die shag rookt..
Jaquote:
Yvonne is mijn grote voorbeeldquote:
So... what's your point?quote:
o-meunig!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel wat vind hebben, een licht twents accent
De eerste keer dat ik onmeunig hoorde moest ik wel lachenKei is tenminste kort en bondig
Onmeunig klinkt gewoon erg leuk iddquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel wat vind hebben, een licht twents accent
De eerste keer dat ik onmeunig hoorde moest ik wel lachenKei is tenminste kort en bondig
Pm.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onmeunig klinkt gewoon erg leuk idd
Laatste tijd praat ik helemaal niet zoveel plat, maar zodra ik
weer thuis kom, gaat de knop weer om
Maar Fas, mag ik nog weten waar je vandaan komt dan?
Dat hebben veel mensen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onmeunig klinkt gewoon erg leuk idd
Laatste tijd praat ik helemaal niet zoveel plat, maar zodra ik
weer thuis kom, gaat de knop weer om
Maar Fas, mag ik nog weten waar je vandaan komt dan?
Lelijk dan.. Maar wel leukquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pm.![]()
Twents is overigens keilelijk.
Beetje respect ja!quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pm.![]()
Twents is overigens keilelijk.
Dank jequote:Op zaterdag 5 september 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij jou hoor je t maar net!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:41 schreef Devvie het volgende:
Ik vind twents ook een vet geil accentjeof groningen
Groningsquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:41 schreef Devvie het volgende:
Ik vind twents ook een vet geil accentjeof groningen
Neinquote:
Hoe gaat het met ekans?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gronings
T klinkt alleen soms zo zeurderig
Fries, daar kan ik nou niks van verstaan eh!
T echte Fries dan!
Maar of ik dat accent/dialect mag noemen?..........
Nou ja, ik bedoel niet perse dat heel erge, maar dat je kan horen waar iemand vandaan komt door gewoon de zachte G bv, vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gronings
T klinkt alleen soms zo zeurderig
Fries, daar kan ik nou niks van verstaan eh!
T echte Fries dan!
Maar of ik dat accent/dialect mag noemen?..........
Ik doe niet aan Pokemonquote:
turkse/chinese limbo'squote:Op zaterdag 5 september 2009 00:44 schreef Maisnon het volgende:
Limburgers die engels praten:
Instant Hilarity![]()
en bonnie en clyde? en de rest? en i?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Pokemon![]()
Maar met m'n slang Mattie gaat t goed
geslaagdquote:
WTF IS DITquote:
Goed.. Iets TE goedquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
en bonnie en clyde? en de rest? en i?
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die hier opgewonden van raken.quote:
Fucking hermafrodiet met vagina ipv balzak neukt een of andere japanse chick en dat allemaal as hentaiquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die hier opgewonden van raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |