Ooeh tofheidquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat was t ook al weer?
Oh ja.. Nou je mag wel komen chillen..
Moet je wel een biertje meebrengen en dan
gaan we fijn naar Miley luisteren!
Niks veranderd dusquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, braaf is denk ik niet t goede woord,
maar ik leef mijn naughty kant nu uit op mijn
vriendin
Haha okquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ooeh tofheidEr mag ook wel een andere cd op hoor
WEL!!quote:
Wees maar niet bang hoor. Kan ik ook wel meebrengenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha ok
Ik heb ook eigenlijk geen cd van Miley
Dat doe je nu dan toch nog steeds, alleen vind je er nog maar één lekker...quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
WEL!!
Want want... Eerst leefde ik mijn naughty kant op iedereen
die ik lekker vond uit
Arnhem hahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor. Kan ik ook wel meebrengen
Waar woon je eigenlijk?
Dat is een goeie!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat doe je nu dan toch nog steeds, alleen vind je er nog maar één lekker...
Was je in slaap gevallen ja?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders val ik even 3 uur in slaap.
Al kwijlend
Maar t is weekend!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:17 schreef On het volgende:
Morgen weer om 9 uur werken, zit nu op fok! te wachten tot een film is gedownload die ik dan kan gaan kijken.
Logischquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:17 schreef On het volgende:
Morgen weer om 9 uur werken, zit nu op fok! te wachten tot een film is gedownload die ik dan kan gaan kijken.
Ja ik werk 6 dagen per week dus helaas nog geen weekend voor mij, het zuipen komt wel op zaterdag avond.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar t is weekend!
Wat is op met dat?
En welke film?
Hoi Ludo![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Arnhem haha
Ik zie je zo echt nog deze kant op komen
Eigenlijk lieg ik ook, want ik heb morgen pas bier!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:19 schreef On het volgende:
[..]
Ja ik werk 6 dagen per week dus helaas nog geen weekend voor mij, het zuipen komt wel op zaterdag avond.![]()
En ik ga Eden Lake kijken die schijnt wel spannend te zijn.
Ik kom hier s'avonds ook niet in de stad zelf hoor!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hele slechte ervaringen met Arnhem.
Maar ja, wat moet dat moet.
Heel misschien, als het een beetje meezit, zit ik dr volgende week in de buurt
Ik wil wel eens goed gaan drinken op vrijdag maar dan sta ik de volgende dag 8 uur lang brak in de winkel. Dus meestal drink ik die 6 dagen sleur even goed weg en dan val ik 's nachts in slaap op rare plekken. En dan ben ik weer klaar voor een werkweek.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk lieg ik ook, want ik heb morgen pas bier!
Maar ik doe gewoon alsof ik me lamzuip
Die ken ik niet.. Ff imdb-en
Nah, tijdje terug was ik er wezen proppen/flyeren bij het Gelredome, werd direct door de beveiliging naar buiten gestuurd. Kom ik daar nog eens, word ik opgepaktquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom hier s'avonds ook niet in de stad zelf hoor!
Ik vind t hier eng.. Komt vast omdat ik dus uit een klein dorpje
kom en hier is geloof ik best veel criminaliteit..
Nou, wie weet kom ik je tegen dan
Haha ik zie t al voor me..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef On het volgende:
[..]
Ik wil wel eens goed gaan drinken op vrijdag maar dan sta ik de volgende dag 8 uur lang brak in de winkel. Dus meestal drink ik die 6 dagen sleur even goed weg en dan val ik 's nachts in slaap op rare plekken. En dan ben ik weer klaar voor een werkweek.
Valt idd nogal tegenquote:
Whaha ok, dan snap ik dat.. Jeetje zeg, en dat voor proppen/flyerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nah, tijdje terug was ik er wezen proppen/flyeren bij het Gelredome, werd direct door de beveiliging naar buiten gestuurd. Kom ik daar nog eens, word ik opgepakt
Sindsdien heb ik fobie voor het hele oosten van dit land.
M`n auto spinde als een gekquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
Jezus, t regent echt tyfushardHopelijk is het dus een beetje leuk daar
Hier nu niet meer geloof ik.. Uurtje terug plenste t hier ook onmeunig hardquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef jordeeeh het volgende:
Jezus, t regent echt tyfushardHopelijk is het dus een beetje leuk daar
Helemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie zijn ook al saai! Gelukkig beginnen de Pfaffs zo.
Veel plezier vanavond!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef jordeeeh het volgende:
Oke, gestopt volgens mij. Ik ben er vandoor.
Doei
Herhalingenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Tukker?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier nu niet meer geloof ik.. Uurtje terug plenste t hier ook onmeunig hard
Onmeunig..
Ja, dat is echt iets om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Geboren en getogenquote:
Tof. Waar (ongeveer)?quote:
Ik moet er steeds van naar de wcquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:31 schreef On het volgende:
De regen is hier ook al in opkomst. Erg relaxed als je er mee gaat slapen. Wat minder relaxed als het nog zo regent als je opstaat..
Geboren in Westernarigheid (Westerhaar dus)quote:
Zo, da's echt het platteland jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geboren in Westernarigheid (Westerhaar dus)
Getogen in Bergentheim (Eigenlijk valt dat al niet meer onder Twente, maar toch)
Halloquote:
Die hadden we nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo, da's echt het platteland ja![]()
Hoeveel koeien had je pa?
Ah, landbouw dusquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Die hadden we niet
Wel geitjes en kippen
Jeetje, telkens als ik net een klein beetje m'n posts editquote:
Ik moet ineens denken aan die reclame dat iemand ze met zijn tanden opent. Is dat eigenlijk realistisch? Volgens mij trek je zo je tanden er uit.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:39 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb een keer van die draaidop flesjes gekocht.
Maar bedenk me altijd pas nadat ik hem heb opengemaakt me aansteker dat het een draaidop flesje is
Dat probleem herken ik!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:39 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb een keer van die draaidop flesjes gekocht.
Maar bedenk me altijd pas nadat ik hem heb opengemaakt me aansteker dat het een draaidop flesje is
Ja, de tv is niks, dus verdoe mijn tijd hier ff..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje, telkens als ik net een klein beetje m'n posts edit
heb jij al een nieuwe gepost
Anyway, nee ook niet..
We hadden wel grote lappen land achter t huis,
maar die waren niet van ons
Ik denk dat ik morgen ook maar ff Grolsch ga inslaan..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, de tv is niks, dus verdoe mijn tijd hier ff..
Ik drink ook Grolsch(as we speak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |