Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ieuw nee bah, geen energy drink.. Dat spul is fatsig
Toevallig vroeg d'r net eentje wat ik van d'r vond. Dat heb ik d'r eens fijn uitgelegdquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dude, weet je hoe erg jongens daarin zijn naar meisjes toe? Da's serieus ziekelijk.
Wat nou weer.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Doe eens normaalaandachtstrekkertje
14-jarigen bierquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
![]()
Weet je zeker dat je 14 bent? want dan hoor je toch écht energy drink te atten, en in treetjes te kopen voor in je kluis enzo.
Dan moet je met jongens omgaan die niet bang zijn om iets te zeggen tegen een meisje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dude, weet je hoe erg jongens daarin zijn naar meisjes toe? Da's serieus ziekelijk.
Precies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Yes, mensen die in het echt opeens niks meer durven te zeggen of tegen iemand in durven te gaan.Sowieso mensen die ontwijken, zeg gewoon iets in het gezicht als het je niet aanstaat. Daar ontwijk je serieus veel gezeik mee. (tip voor de dames, die hebben nogal eens de neiging om om dingen heen te draaien
).
quote:
Rennen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga ook maar eens slapen.![]()
Trusten iedereen.![]()
hallo energydrank isquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
![]()
Weet je zeker dat je 14 bent? want dan hoor je toch écht energy drink te atten, en in treetjes te kopen voor in je kluis enzo.
Lijkt me duidelijk, zo reageren is onnodig. En hoe je nu weer reageert is ook aardig puberaal.quote:
Best wel een KLB-waardig topic.quote:
Valt je tegen he? Nee ik koop geen energy drank, nee heb niks in me kluisje, nee ik drink zo beetje niet en nee, ik rook niet stiekem.. ik drink alleen veeeeel te veel colaquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
![]()
Hahahahah. Ohja. Dat ook nog.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Zo kwam ik er laatst ook achter dat een ex van mij, niet zulke hele aardige dingen achter m'n rug om liep te mailen naar een vriendin over mij.
En mij maar gek aankijken als ik een keer niet aardig doe/deed.
Ik vond het nodig om zo te reageren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, zo reageren is onnodig. En hoe je nu weer reageert is ook aardig puberaal.
'Aids.'quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hahahahah. Ohja. Dat ook nog.![]()
Achter je rug om lullen is vrij jammer ja. Aids.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, zo reageren is onnodig. En hoe je nu weer reageert is ook aardig puberaal.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:17 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb net per ongeluk m`n paraplu op de verkeerde plek gezet, nu is hij nat.
Precies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hahahahah. Ohja. Dat ook nog.![]()
Achter je rug om lullen is vrij jammer ja. Aids.
Nietes!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Jouw 14-jarigen zitten nog aan de breezer.
Wel handig op Lowlands, ik at als ontbijt :quote:
Ik stuur sinds van de week' Dit nummer is niet in gebruik' terug.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Vanmiddag was ze weer boos.
5 minuten later smste ze
Maak je radio?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Valt je tegen he? Nee ik koop geen energy drank, nee heb niks in me kluisje, nee ik drink zo beetje niet en nee, ik rook niet stiekem.. ik drink alleen veeeeel te veel cola
Dat is serieus een briljant antwoord.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik stuur sinds van de week' Dit nummer is niet in gebruik' terug.![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is serieus een briljant antwoord.
Alleen zij zou nog zo dom zijn, dat ze het zou geloven.
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Noortje. het volgende:
Oh oh oh mag ik mijn mening ook verkondigen?
Jij ging slapenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Noortje. het volgende:
Nee. Aan je kettingquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Noortje. het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:21 schreef KingGone het volgende:
[..]
Whehe.
Toch vraag je je dan af wat je er dan in zag. Ooit.
quote:
Nee. Wel origineel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:22 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Trouwens, ik draai(de) wel vaak op feestjes, telt dat ook?
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ik vind ik vind ik vind dat mensen elkaar maar moeten negeren als ze elkaar niet mogen tenzij ze in een irritante bui zijn zoals ik laatst tegen Juicyhil en en en ik vind ooooook dat je elkaar maar uitscheld in een PM ofzo, want zo is het een beutje sneu, zielig of beter gezegd: 'pathetic'.quote:
Ik was in een irritante bui.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ik vind ik vind ik vind dat mensen elkaar maar moeten negeren als ze elkaar niet mogen tenzij ze in een irritante bui zijn zoals ik laatst tegen Juicyhil en en en ik vind ooooook dat je elkaar maar uitscheld in een PM ofzo, want zo is het een beutje sneu, zielig of beter gezegd: 'pathetic'.
Hoezo schat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef Noortje. het volgende:
Ben ik even blij dat mstr als eerste reageerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |