Ik ga nog elke dag stuk om smsjes en MSN gesprekken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Dat vroeg ik mijzelf vanmiddag ook maar weer eens keihard af.
Aangezien ik nu ook zie, dat andere mensen mij een net zo'n goed gevoel kunnen geven, door mij gewoon een gezellige dag te geven.
Omdat jij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:24 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik ga nog elke dag stuk om smsjes en MSN gesprekken.
'Waarom reageer je nooit meer?'
![]()
![]()
Hier heb je groot gelijk, sorry maar moest ik even zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Iemand irriteren is iets anders dan iemand uitschelden voor kankerjong.
Jij mag altijd pratenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat ik dat allemaal andesr neit had mogen zeggen.
Dit bericht ga ik koesteren.quote:
Dat mag!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:25 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hier heb je groot gelijk, sorry maar moest ik even zeggen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:25 schreef ImTheBase het volgende:
Sowieso, mensen die te vaak aan je hoofd zeuren en daar nooit mee ophouden (ook niet na het gezegd te hebben) moet je ook gewoon dumpen.Anders gaat je humeur dagelijks er zelf alleen maar op achteruit. Je kan je leven zo simpel en fijn maken als je zelf wilt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:24 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik ga nog elke dag stuk om smsjes en MSN gesprekken.
'Waarom reageer je nooit meer?'
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit bericht ga ik koesteren.
[..]
Dat mag!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit bericht ga ik koesteren.
[..]
Dat mag!
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Iemand irriteren is iets anders dan iemand uitschelden voor kankerjong.
Ja of elkaar gewoon niet uitscheldenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ik vind ik vind ik vind dat mensen elkaar maar moeten negeren als ze elkaar niet mogen tenzij ze in een irritante bui zijn zoals ik laatst tegen Juicyhil en en en ik vind ooooook dat je elkaar maar uitscheld in een PM ofzo, want zo is het een beutje sneu, zielig of beter gezegd: 'pathetic'.
Dank je.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja of elkaar gewoon niet uitschelden. Je word toch niet boos op iemand van het internet
.
Als je die vriend leuk vind? En jij blijkbaar meer lol had met die vriend dan zij met die vriend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:28 schreef Noortje. het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat een 'vriendin' van me serieus boos, alsin BOOS boos, is geweest omdat ik het toendertijd heel goed kon vinden met haar vriend. Terwijl ik juist die middag had bedacht dat ik mijn trots maar eens achterwege zou kunnen laten en weer eens vragen om met haar af te spreken enzulks. Hoe kun je nou boos zijn om een vriendschap tussen twee mensen waar je zelf ook van houdt?
(bang voor) concurrentie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:28 schreef Noortje. het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat een 'vriendin' van me serieus boos, alsin BOOS boos, is geweest omdat ik het toendertijd heel goed kon vinden met haar vriend. Terwijl ik juist die middag had bedacht dat ik mijn trots maar eens achterwege zou kunnen laten en weer eens vragen om met haar af te spreken enzulks. Hoe kun je nou boos zijn om een vriendschap tussen twee mensen waar je zelf ook van houdt?
Dat vond ik niet en nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Als je die vriend leuk vind? En jij blijkbaar meer lol had met die vriend dan zij met die vriend.
Paranoia.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:28 schreef Noortje. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |