Ik stuur sinds van de week' Dit nummer is niet in gebruik' terug.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Vanmiddag was ze weer boos.
5 minuten later smste ze
Maak je radio?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Valt je tegen he? Nee ik koop geen energy drank, nee heb niks in me kluisje, nee ik drink zo beetje niet en nee, ik rook niet stiekem.. ik drink alleen veeeeel te veel cola
Dat is serieus een briljant antwoord.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik stuur sinds van de week' Dit nummer is niet in gebruik' terug.![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is serieus een briljant antwoord.
Alleen zij zou nog zo dom zijn, dat ze het zou geloven.
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Noortje. het volgende:
Oh oh oh mag ik mijn mening ook verkondigen?
Jij ging slapenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Noortje. het volgende:
Nee. Aan je kettingquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef Noortje. het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:21 schreef KingGone het volgende:
[..]
Whehe.
Toch vraag je je dan af wat je er dan in zag. Ooit.
quote:
Nee. Wel origineel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:22 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Trouwens, ik draai(de) wel vaak op feestjes, telt dat ook?
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ik vind ik vind ik vind dat mensen elkaar maar moeten negeren als ze elkaar niet mogen tenzij ze in een irritante bui zijn zoals ik laatst tegen Juicyhil en en en ik vind ooooook dat je elkaar maar uitscheld in een PM ofzo, want zo is het een beutje sneu, zielig of beter gezegd: 'pathetic'.quote:
Ik was in een irritante bui.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ik vind ik vind ik vind dat mensen elkaar maar moeten negeren als ze elkaar niet mogen tenzij ze in een irritante bui zijn zoals ik laatst tegen Juicyhil en en en ik vind ooooook dat je elkaar maar uitscheld in een PM ofzo, want zo is het een beutje sneu, zielig of beter gezegd: 'pathetic'.
Hoezo schat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:23 schreef Noortje. het volgende:
Ben ik even blij dat mstr als eerste reageerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |