Haha ja, en de vitamientjes pakken ze wel achter de fruitautomaat.quote:Op zondag 6 september 2009 15:55 schreef willem-jozef het volgende:
haha, huzarenslaatje. dat is echt zo'n ding wat dikbuiken tussendoor bestellen in de snackbar en ongeduldig wegslurpen tijdens het wachten op hun frituurmissie.
Toedeloequote:Op zondag 6 september 2009 16:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe dan maar die gozer, die anniko vind ik echt helemaal niks.
leters
Ja weet je nog oudje.quote:Op zondag 6 september 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja, en de vitamientjes pakken ze wel achter de fruitautomaat.
Ja jij hebt het nog echt meegemaakt hè, dat het een "geeltje" was.quote:Op zondag 6 september 2009 16:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja weet je nog oudje.![]()
Twee wassen gedraaid, kapper geweest en bijgelezen.
Pffttt....... Remlof
quote:Op zondag 6 september 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja, en de vitamientjes pakken ze wel achter de fruitautomaat.
Wat dat betreft is het jammer dat de "knaak" niet meer bestaat. Zo gezellig, als iemand halvewege het huzarenslaatje nog even een geeltje wisselde voor tien knaken. Da's nog geen 10 jaar geleden hè. Lijkt langer toch?
Hangt er vanaf waar je bentquote:
niet echt: liesje deed een lobascaatje en probeerde daarna de boel recht te trekken with a little help from her friendsquote:
Haaaiii Joh ik ben gek ofzoquote:Op zondag 6 september 2009 17:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet echt: liesje deed een lobascaatje en probeerde daarna de boel recht te trekken with a little help from her friends![]()
hoi soury en piet
hoi piet!quote:
Likken bij de FA doe je maar lekker per MSN. We lezen het later wel.quote:Op zondag 6 september 2009 17:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niet echt: liesje deed een lobascaatje en probeerde daarna de boel recht te trekken with a little help from her friends![]()
ik lik niet, pijporgelquote:Op zondag 6 september 2009 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Likken bij de FA doe je maar lekker per MSN. We lezen het later wel.
Ah gelukkig, daar is de nuance weer. Nee ik dacht al.quote:Op zondag 6 september 2009 18:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik lik niet, pijporgel![]()
liesje is een heks, da's alles wat ik voel
Ja was leuk, gegeten bij de feboquote:Op zondag 6 september 2009 18:01 schreef willem-jozef het volgende:
hoi piet!
hoe was de meet gisteren? nog wat lekkers gespot? was je dronken heb je gegeten in die tent enz. enz?
Dat heb ik gemist?quote:Op zondag 6 september 2009 17:58 schreef Soury het volgende:
En ook nog een link plaatsen waar een filmpje staat plus veul meer ...
okee. volgende keer ga ik ook maar heen danquote:Op zondag 6 september 2009 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja was leuk, gegeten bij de febo. Veel waar voor je geld
.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:20 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op zondag 6 september 2009 17:68 schreef PietjePuk007 het volgende:
edit. ons geheimpje
Ik ook geloof ikquote:
Ze geilt aleen op mods begrijp ikquote:
mja, liesje deelt iets te veel info hier, vind ik dan.quote:Op zondag 6 september 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah gelukkig, daar is de nuance weer. Nee ik dacht al.
Nahhh jij leest toch ook overal.. Oh shit tis weekendquote:
Was een constatering, eikelquote:Op zondag 6 september 2009 18:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat is daar mis mee, klootzak
Maar nu alles toch openbaar is: hoeveel mods heeft ze dan al gehad? Vertel.quote:
Minstens 2 begrijp ikquote:Op zondag 6 september 2009 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu alles toch openbaar is: hoeveel mods heeft ze dan al gehad? Vertel.
Ik dacht eentje. En daarvoor een FA. Ze is dus al aan het downgraden, wie weet maak jij ook nog een keer een kans.quote:
okee, sorryquote:
Sterker: ik heb nog een paar dagen vakantiequote:Op zondag 6 september 2009 18:28 schreef Soury het volgende:
Nahhh jij leest toch ook overal.. Oh shit tis weekend
Is er een nummerautomaat ergens dan ???quote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht eentje. En daarvoor een FA. Ze is dus al aan het downgraden, wie weet maak jij ook nog een keer een kans.
Dan zat je toch gelijk in d'r fotodingquote:Op zondag 6 september 2009 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterker: ik heb nog een paar dagen vakantie.
Maar ik heb alleen een bazenfimpje van Onur in de trein gezien.
Al was ik goudquote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht eentje. En daarvoor een FA. Ze is dus al aan het downgraden, wie weet maak jij ook nog een keer een kans.
Dat ben jequote:
Oh!quote:Op zondag 6 september 2009 19:01 schreef Soury het volgende:
Dan zat je toch gelijk in d'r fotodingIkke wel incl. screenshots
Precies. Twee personen, waarvan de huidige al enkele maanden.quote:Op zondag 6 september 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er een nummerautomaat ergens dan ???Sjesus
Desbetreffende screenshot (met onder wie er op msn online is ) is helaas verwijderdquote:Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh!
Later eens kijken of ik dat nog kan terugvinden.
Je was er nietquote:
Voor je het weet vind ze iemand met platinumquote:
Michael Jacksonquote:Op zondag 6 september 2009 19:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor je het weet vind ze iemand met platinum
quote:Op zondag 6 september 2009 18:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, sorry![]()
zien jullie wel, zo moeilijk is het niet om 'sorry' te zeggen. laten we wat vaker 'sorry' zeggen tegen elkaar..
Dan moet je wel heel fucked-up zijn, maarja je weet nooit.quote:
Hijj is nog redelijk versquote:Op zondag 6 september 2009 19:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel fuck-up zijn, maarja je weet nooit.
quote:
Thuis @ Wiiquote:
Zie post @ remlofquote:
Dan ben ik er zéker bij, hopelijk een camping die níet failliet gaatquote:Op zondag 6 september 2009 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer Bong, 2e kans dit voorjaar
.
En wat vind L&B daarvan?quote:Op zondag 6 september 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil neuken met WJ, maar hij wil maar steeds niet, ook niet "achterlangs"
je hebt mij toch??quote:Op zondag 6 september 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil neuken met WJ, maar hij wil maar steeds niet, ook niet "achterlangs"
Ik luister dan ook alleen. Zet tv wel aan als ze shirtjes gaan wisselenquote:Op zondag 6 september 2009 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het niet om aan te zien.
Is het live .. WAARquote:Op zondag 6 september 2009 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het niet om aan te zien.
Ja, die fout maak ik altijdquote:Op zondag 6 september 2009 19:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet je nooit vooraf vragen
Das voetbalquote:
Te snel!quote:
Nee er waren twee extra uitzendingen gepland, maar die zijn komen te vervallen.quote:Op zondag 6 september 2009 16:38 schreef Coos het volgende:
(ik zie vanavond weer ER staan. Is zeker de herhaling?)
Ik zat dat net ook te kijken en voor het eerst vind ik ER leukquote:Op zondag 6 september 2009 19:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee er waren twee extra uitzendingen gepland, maar die zijn komen te vervallen.
Expeditie Robinson 2009 #2
Nee omdat het al bekend zou zijn dat er ook mannen meedoen. Het was bedoeld als een verrassing.quote:Op zondag 6 september 2009 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vage actie, nu al problemen met de kijkcijfers?
Mannen -1quote:Op zondag 6 september 2009 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee omdat het al bekend zou zijn dat er ook mannen meedoen. Het was bedoeld als een verrassing.
Vaag ja!
Ik neem aan dat ze niet wist dat het gefilmd werd en al helemaal niet op internet gezet werdquote:Op zondag 6 september 2009 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als dit nu aan het voetballen was![]()
http://stirileprotv.ro/st(...)-montagne-russe.html
quote:Op zondag 6 september 2009 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als dit nu aan het voetballen was![]()
http://stirileprotv.ro/st(...)-montagne-russe.html
Lekker hè, chinees, "the day after the night before".quote:
De nextquote:
Hoi P!quote:Op zondag 6 september 2009 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
En de zon scheen, en toen aten we Chinees,
En ik weet zeker dat ze wist dat ik naar haar keek.
Ruby zeker!quote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi P!![]()
@Gert, nee ik doe altijd bestellen bij een chinees op het einde van de mient, die heeft de lekkerste satesaus!
Afhaal chinees . En doe niet zo dom en naief .. Je plemt zelf alles op het inet dus wat je oogst enz..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |