Enge navel.quote:Op zondag 6 september 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
Die is zo fout dat ie bijna weer goed is.
quote:Op zondag 6 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
Oe WJ, wat vlijmscherp weer, kanjert!
Unblock me eens even op msn, ik moet je wat vertellen!
"fout"? ik vind het eigenlijk best een mooi model jasje.quote:Op zondag 6 september 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
Die is zo fout dat ie bijna weer goed is.
Ik vind 'm heel oubollig, maar daardoor juist wel weer wat hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 15:35 schreef willem-jozef het volgende:
"fout"? ik vind het eigenlijk best een mooi model jasje.
koop jij dan maar een regenpak bij de aldi, schijnt kwalitatief net zo goed te zij als agu
Helaas Tuinfluiter, ik ben helemaal niet bekend in het huren van kamers. Natuurlijk kan ik voor je gaan googlen, maar dat zal je zelf wel al gedaan hebbenquote:Op zondag 6 september 2009 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemiddag.
Deisyy ken jij adressen waar ze kamers verhuren in Capelle of Rotterdam?
Een 19 jarig meisje studeert in Rotterdam , reist heen en weer van Utrecht-Rotterdam
en wil dus graag een kleine ruimte , studio in Capelle of Rotterdam.
Dus je herkent mijn sarcasme niet.quote:Op zondag 6 september 2009 15:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
mwah, totaal niet met 'vlijmscherpe' intenties. leek me vrij transparant allemaal, slaapkop![]()
hoe is ie?
weet ik niet (agu-vraag).quote:Op zondag 6 september 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind 'm heel oubollig, maar daardoor juist wel weer wat hebben.
Maar dit is dus ook een Agu? Daar was ik gisteren al googelend voornamelijk bij uitgekomen als 'beste keuze'. Maar ik moet ze denk ik toch in het echt zien. En aangezien het de komende dagen weer gaat zomeren, heb ik nog even de tijd.
Dat lijkt op een Opsporing Verzocht-fotoquote:Op zondag 6 september 2009 15:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weet ik niet (agu-vraag).
een vriendannetje had er 1 en stond haar leuk.
deze heb ik:
[ afbeelding ]
tevens verkrijgbaar in wit bij je lokale dumpstore (und stevig materiaal).
ik had dit natuurlijk -net zo goed- allemaal niet kunnen plaatsen omdat jij toch niets aanneemt van anderen
jawelquote:Op zondag 6 september 2009 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je herkent mijn sarcasme niet.![]()
Goed man! Zeker gezien alle drank en drugs. Heb net zelfs een huzarenslaatje binnengehouden. Wat had jij op je roggebrood? Ja, da's zonder n ertussen!
Ja, zo ben ik. Dat weet jij.quote:Op zondag 6 september 2009 15:47 schreef willem-jozef het volgende:
ik had dit natuurlijk -net zo goed- allemaal niet kunnen plaatsen omdat jij toch niets aanneemt van anderen
hoi desiequote:Op zondag 6 september 2009 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt op een Opsporing Verzocht-foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |