Ze geilt aleen op mods begrijp ikquote:
mja, liesje deelt iets te veel info hier, vind ik dan.quote:Op zondag 6 september 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah gelukkig, daar is de nuance weer. Nee ik dacht al.
Nahhh jij leest toch ook overal.. Oh shit tis weekendquote:
Was een constatering, eikelquote:Op zondag 6 september 2009 18:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat is daar mis mee, klootzak
Maar nu alles toch openbaar is: hoeveel mods heeft ze dan al gehad? Vertel.quote:
Minstens 2 begrijp ikquote:Op zondag 6 september 2009 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu alles toch openbaar is: hoeveel mods heeft ze dan al gehad? Vertel.
Ik dacht eentje. En daarvoor een FA. Ze is dus al aan het downgraden, wie weet maak jij ook nog een keer een kans.quote:
okee, sorryquote:
Sterker: ik heb nog een paar dagen vakantiequote:Op zondag 6 september 2009 18:28 schreef Soury het volgende:
Nahhh jij leest toch ook overal.. Oh shit tis weekend
Is er een nummerautomaat ergens dan ???quote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht eentje. En daarvoor een FA. Ze is dus al aan het downgraden, wie weet maak jij ook nog een keer een kans.
Dan zat je toch gelijk in d'r fotodingquote:Op zondag 6 september 2009 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterker: ik heb nog een paar dagen vakantie.
Maar ik heb alleen een bazenfimpje van Onur in de trein gezien.
Al was ik goudquote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht eentje. En daarvoor een FA. Ze is dus al aan het downgraden, wie weet maak jij ook nog een keer een kans.
Dat ben jequote:
Oh!quote:Op zondag 6 september 2009 19:01 schreef Soury het volgende:
Dan zat je toch gelijk in d'r fotodingIkke wel incl. screenshots
Precies. Twee personen, waarvan de huidige al enkele maanden.quote:Op zondag 6 september 2009 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er een nummerautomaat ergens dan ???Sjesus
Desbetreffende screenshot (met onder wie er op msn online is ) is helaas verwijderdquote:Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh!
Later eens kijken of ik dat nog kan terugvinden.
Je was er nietquote:
Voor je het weet vind ze iemand met platinumquote:
Michael Jacksonquote:Op zondag 6 september 2009 19:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor je het weet vind ze iemand met platinum
quote:Op zondag 6 september 2009 18:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, sorry![]()
zien jullie wel, zo moeilijk is het niet om 'sorry' te zeggen. laten we wat vaker 'sorry' zeggen tegen elkaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |