moet ie niet zo juichenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:45 schreef willempjewever het volgende:
Dordrecht, een oud speler gaan uitschelden, hoe triest kan je zijn?
Fluit maar af, Cambuur wint toch
En dikke boete voor die sukkels die met bier en aanstekers gooien naar mijn spelers.
vingertje naar de mond richting de fans van je oude club na een goal is ook best triestquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:45 schreef willempjewever het volgende:
Dordrecht, een oud speler gaan uitschelden, hoe triest kan je zijn?
Dat heb ik niet gezien?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
vingertje naar de mond richting de fans van je oude club na een goal is ook best triest
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Die knakker gaat tussen de supporters staan
Ik schakel nu ook over en ben niks wijzer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:53 schreef maril het volgende:
Echt informatief is deze topic niet, want waarom werd er gestaakt, wil potdorie VI zien,
na een goal van een oud speler van dordrecht gingen de fans van dordrecht spreekkoren zingen en met aanstekers en bier naar de spelers en grensrechter gooien en toen werd er gestaakt, loopt 10 minuten uit. Dus als ze de reclame niet uitzenden kan het gelijk beginnen (en op tijd), maarja... commerciele omroep enzo...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:53 schreef maril het volgende:
Echt informatief is deze topic niet, want waarom werd er gestaakt, wil potdorie VI zien,
Dat bedoel ikquote:
Is dat iets nieuws? Was al die andere wedstrijden wel gewoon zo..quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:02 schreef denthemen het volgende:
Borisz, graag hier geen andere tussenstanden/eindstanden
We hebben inderdaad besloten dit door te trekken in alle topics m.b.t. wedstrijden getoond op televisie. Er zijn mensen die de samenvatting na de live wedstrijd willen kijken zonder op de hoogte te zijn van de uitslagen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws? Was al die andere wedstrijden wel gewoon zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |