quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
komop man...
[..]
houjebek ik was 11 ja
grapje
Precies!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook, paniek is useless. Zit ook weer een beetje in de familie bij ons, veel te nuchter.
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
Weet je wat erg is? Als je je vader ziet huilen.
Niet als het over iets gaat wat je met hem wil delen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
In mijn geval ging ik toen ook altijd huilenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
Nog erger is al je de woonkamer inloopt en hem een afscheidsbrief ziet schrijvenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
In mijn geval ging ik toen ook altijd huilen
ja dat was liefquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ó je scheld tegen meEn ik gaf je gister nog wel een complimentje
Dat heb ik ook genoeg gezien hoor, en anders wel gehoord wanneer ie ons naar bed toe bracht.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
Ik niet, want ik heb altijd ruzie met hem dus wilde me niet laten kennen, maar erg fijn was het niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
In mijn geval ging ik toen ook altijd huilen
Nog nooit gezien, gelukkig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Noortje. het volgende:
quote:
Toppunt van nuchterheid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Precies!
Je kan je wel helemaal druk maken enzo, en je hevig kut voelen, maar je schiet er toch niets mee op
Volgens mij ben ik gewoon te Vernederlandiseert.
Gek genoeg, maar als je een van je ouders ziet huilen moet je echt moeite doen om niet te gaan huilenquote:
Bij mn moeder heb ik het minderquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Gek genoeg, maar als je een van je ouders ziet huilen moet je echt moeite doen om niet te gaan huilen
Niet maar verwachte het wel.quote:
zekahquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja toch wel? Ben ik stiekem wel klein beetje lief dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |