Dan zijn die jpeg's stiekem toch geen jpeg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet
[..]
Dacht ik ook, maar blijkbaar niet volgens die site
Wat danquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan zijn die jpeg's stiekem toch geen jpeg.
Dan is bestandsnaam idd naam+jpg. alleen bestandstype is jpegquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef kloas_wokkel het volgende:
Gewoon in paint openen en dan opslaan met erachter getyped .jpg
Nou dan is het goed toch? Er bestaat immers helemaal geen apart bestandstype 'jpg'.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan is bestandsnaam idd naam+jpg. alleen bestandstype is jpeg
Die is toch precies hetzelfde? Ook bestandstype JPEG, ook extensie .jpg. Alleen de EXIF-informatie (sluitertijd etc.) zit er nu niet meer in, maar dat zou het verschil niet mogen uitmaken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
En als je deze opslaat
Ik begin overigens te vermoeden dat het iets met je pc zelf is (dat hij alleen .jpeg herkent) maar zou niet weten wat
Ook alleen jpegquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
En als je deze opslaat
Ik begin overigens te vermoeden dat het iets met je pc zelf is (dat hij alleen .jpeg herkent) maar zou niet weten wat
oh jezus.. lees het topic eens dumbass! hij zegt toch al meerdere keren dat hij de bestandsextensie allang heeft veranderd maar dat dat niet werkt!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:29 schreef Flurry het volgende:
eerst bij de instellingen van je windows verkenner regelen dat ie bestandsextensies laat zien, default staat dat uit en kan je ze niet aanpassen
en jij gelooft dat de TS capabel isquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Djarum het volgende:
[..]
oh jezus.. lees het topic eens dumbass! hij zegt toch al meerdere keren dat hij de bestandsextensie allang heeft veranderd maar dat dat niet werkt!
Ik zie op die site al nergens waar je een foto kunt uploadenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat dan
Het gaat om de site van Amivedi waar ik een foto van een huisdier op wil zetten omdat ie meer dan week pleite is maar hij accepteert geen jpeg, voeg ik een jpg plaatje toe dan pakt ie hem wel
ik geloof inderdaad wel dat TS capabel is ja..quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef Flurry het volgende:
[..]
en jij gelooft dat de TS capabel is
Dan geloof jij dat ten onrechte.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:45 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik geloof inderdaad wel dat TS capabel is ja..
Ik dacht dat Amivedi een soort van dierencrematie instelling was..quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat dan
Het gaat om de site van Amivedi waar ik een foto van een huisdier op wil zetten omdat ie meer dan week pleite is maar hij accepteert geen jpeg, voeg ik een jpg plaatje toe dan pakt ie hem wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |