quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Gijpje is de Suarez van VI, als hij uit vorm is heb je niks.²
Wat? Heeft ze een nieuw luchtje?quote:
Fortuna gaat haar naam veranderen naar Fortuna 54quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat? Heeft ze een nieuw luchtje?²
Zou mooi zijn. Dat was de favoriete club van mijn vaderquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:21 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Fortuna gaat haar naam veranderen naar Fortuna 54
Wijlen of...?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Dat was de favoriete club van mijn vader
niet echt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:46 schreef Foca het volgende:
Is het de moeite waard om het terug te kijken?
Té laatquote:
Maurice de Hondquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:11 schreef Zero2Nine het volgende:
SigaarSnor heeft toch weer drie fragmenten te pakken. Voor wie niet gekeken heeft vat deze de uitzending goed samen (meer hoef je eigenlijk ook niet te zien):
Mijn vader is 10 jaar geleden overleden. 62 was ie. Ik ben 46.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wijlen of...?
Ik heb nl. altijd begrepen dat je om en nabij de 50 jaar bivakkeert.²
Ah, oké. Jammer, wel bedankt voor je oprechte antwoord.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn vader is 10 jaar geleden overleden. 62 was ie. Ik ben 46.
Inderdaad. Hij was ook veel te veel aan het woord. En op zijn mening zit ik echt niet te wachten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:21 schreef Jnk18 het volgende:
Net effe gekeken.. pfft wat is die De Hond een saaie kerel zeg en die verhaaltjes pfffffffffffft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |