Dan ga je toch niet werken, als ze je ontslaan zijn er altijd nog wel andere schoonmaakbedrijven/-baantjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan, maar ik moet werken
Jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dus jij wilt nu foto's van mijn knuffelvriendin?
quote:
Tenzij het cute emo's zijn, kun je ze gelijk om hun naam en nummer vragenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:28 schreef dirkjo het volgende:
In nijmegen met 4daagse feesten lopen Emo's rond met bordjes waarop staat: ''free hugs'', en dat is ieuw
Min of meer...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dus jij wilt nu foto's van mijn knuffelvriendin?
Hyves profielfoto:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hea, mijn ontwerp.quote:
Hoi BB.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hyves profielfoto:Streepjes for sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hyves profielfoto:Bullshit ;p Maar desondanks toch maar even msnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Wat bullshit? En nee die ga ik je niet gevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bullshit ;p Maar desondanks toch maar even msn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef dirkjo het volgende:
Kijk eens hoe goed ik ben met paintEven pimpen met wat voor 'n mooi lichaam je vriendin heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef dirkjo het volgende:
Kijk eens hoe goed ik ben met paintJa wat is er nu met dat wijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet. Is niks op tvquote:
Een groter compliment is er niet lijkt mequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef livalo het volgende:
[..]
Even pimpen met wat voor 'n mooi lichaam je vriendin heeft.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Een groter compliment is er niet lijkt me
I could get her.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Een groter compliment is er niet lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |