Ik voor king kong!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:16 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Whehe, doet ie goed
[..]
Hyman for king!
Die grap heeft u al gemaakt koninklijke hoogheid.quote:
quote:
Maar dat is geen grapquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die grap heeft u al gemaakt koninklijke hoogheid.
Dus nietquote:
In goffert toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:18 schreef ImTheBase het volgende:
Komen er hier nog menschen naar Coldplay volgende week?
Zoals u wilt DD. Wilt u aub nu uw wetten opstellen?quote:
Ik wil 'n prinsesje zijn!quote:
Hé, dat klopt!quote:
Hier liggen ook kaartjes in huisquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:20 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
yesgaat echt de beste avond ooit worden, ik heb me nog nooit zo verheugd op een concert
1. Altijd tietenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zoals u wilt DD. Wilt u aub nu uw wetten opstellen?
Tussen de emooo'squote:Op vrijdag 4 september 2009 21:21 schreef ImTheBase het volgende:
En dan gelijk daarna Appelpopen daarna feesten
quote:
Zijn vast weer free hugs, gewoon een leuk meisje uitzoeken en huggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tussen de emooo'sKyteman is wel vet though. Ze waren geweldig op Lowlands
Ik ben er ook met vriendinnen, om het emogehalte omlaag te werken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tussen de emooo'sKyteman is wel vet though. Ze waren geweldig op Lowlands
En ik je prins.quote:
Maar ik heb geen tieten en geen fristiquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1. Altijd tieten
2. Altijd Fristi
3. Altijd ... [insert vredig woord]
Nee,quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar ik heb geen tieten en geen fristi
Heb ik ook extra rechten als naamgenoot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik doe niet aan prinsen, prinsen zijn overrated. Kikkers FTW!quote:
Maak foto's en noteer tel-nummers voor mequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:23 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zijn vast weer free hugs, gewoon een leuk meisje uitzoeken en huggen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan prinsen, prinsen zijn overrated. Kikkers FTW!
Luie zak, kom zelf maar leuke meisjes uitzoekenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maak foto's en noteer tel-nummers voor me
Mijn zus heeft als Kikker nog voorgelezen in de biebquote:
Kermit de kikker is 't leukst.quote:
D'r lopen er genoeg rond.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Luie zak, kom zelf maar leuke meisjes uitzoeken
Nee.quote:
print mn profielfoto van hyves heel groot uit en loop ermee rond op je hoofd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Luie zak, kom zelf maar leuke meisjes uitzoeken
Zeg zeg, pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef dirkjo het volgende:
Free-hugs van vrienden is niet cool, daar heb ik een vaste voor![]()
Ik zou ook gaan, maar ik moet werkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:28 schreef Jotcha het volgende:
Ik weet nog niet of ik naar appelpop ga.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
print mn profielfoto van hyves heel groot uit en loop ermee rond op je hoofd.
bvb dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |