Ts had vorige week mosselen gehaald bij de visboer. Deze had ik zelf klaargemaakt met witte droge wijn en zeekoraal en nog meer gezelligheid.
Dat was met wat vrienden en het was echt super lekker. Het was doodstil aan tafel toen ik het opdiende en dat is een goed teken!
vandaag, half 6 kreeg ik een ingeving nogmaals mosselen te maken maar dan voor mij alleen . Dit aangezien ik nog een hoop producten in huis had die over waren van de vorige keer, (ui knoflook, wijn bijv)
Echter had ik deze mosselen bij de AH gehaald zo even snel in plaats van de visboer.
Maar die mosselen van de AH falen keihard in vergelijking met die van de visboer. Ik had ze niet lekkerder verwacht maar dit sloeg alles. Naast dat ik de helft van de schelpen weg kon gooien omdat ze al open waren of simpelweg kapot was de smaak van de mosselen zelf ver te zoeken. Het leek totaal niet op vorige week en dat ter wel ik ze precies het zelfde had bereid.
Kosten visboer waren dan wel 3 euro duurder voor 2 kilo. en dat was het zeker waard!
beide waren verpakt
Klacht: mosselen van de AH zijn kut.
[ Bericht 1% gewijzigd door Biogarde op 04-09-2009 20:53:03 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.