Sorry, dat woord komt niet voor in mijn vocabulaire.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:46 schreef Salsaneck het volgende:
Je kan niet eens marokkanen schrijven.
Ik check dit topic wel weer even over 15 minutenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:48 schreef dikkemongul het volgende:
Laat maar. Volgens mij waren de woorden: "als je een vent bent kom je even hier met me praten" al genoeg.
Ik denk dat hij nu zijn grote broer erbij haalt, had je maar in zijn kont moeten plassen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:48 schreef dikkemongul het volgende:
Laat maar. Volgens mij waren de woorden: "als je een vent bent kom je even hier met me praten" al genoeg.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:49 schreef AppleJuiceKid het volgende:
ze zijn hun vrienden broers aan het halen...![]()
Dat dus...quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:49 schreef AppleJuiceKid het volgende:
ze zijn hun vrienden aan het halen...![]()
Dat komt natuurlijk omdat TS zo'n gefrustreerde Hollandse Schijtlijster is die wel op alles kan kankeren, maar zelf iets ondernemenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:46 schreef Salsaneck het volgende:
Je kan niet eens marokkanen schrijven.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:44 schreef dikkemongul het volgende:
Gedurende een uurtje heb ik ze geprobeerd te negeren: Marokkanen die het leuk vinden om mij te lopen jennen door met eikels en andere zooi naar binnen te gooien.
Ze blijven doorgaan. Nu heb ik hier een maglite en daarmee kan ik natuurlijk een knieschijfje breken. Het probleem is dat ze veel jonger zijn dan ik.
Zal ik er eentje naar binnen sleuren en em eens ff lekker op zijn plek zetten of gewoon laten lopen... beide lijken mij een goede oplossing...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |