Neequote:Op vrijdag 4 september 2009 20:36 schreef Goofisch het volgende:
Ben je van suiker TS?
Het is maar 5 kilometer ofzo, dan rijden taxi's niet eens voor dacht ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:37 schreef 9611Niels het volgende:
Taxi is zeker te duur? Dan toch fietsen.
Nee hoor, een biertje is gewoon lekkerderquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:39 schreef OldJeller het volgende:
Geen leuke avond kunnen hebben als je niet mag/kan drinken......![]()
![]()
Dan een taxi, of je blijft daar slapen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee hoor, een biertje is gewoon lekkerder
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb trouwens geen regenjas ()
Ik heb een autoquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Welke zichzelf respecterende Nederlandse burger heeft er nou geen regenkledij
Ja ik ook, ik ben toch wel teleurgesteld.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:38 schreef Penisbaard het volgende:
Ik dacht dat dit over een enorm wereldprobleem zou gaan en dat er levens van miljoenen onschuldige burgers op het spel stonden
Ja, ik dus. Ik had het altijd wel, maar nu ik studeer en dus een OV heb ga ik met de bus als het regentquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Welke zichzelf respecterende Nederlandse burger heeft er nou geen regenkledij
Er ligt vast wel een stoep voor hun huis. Weest creatief!quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens, blijven slapen kan ook niet, die vriend woont nog thuis en heeft geen ruimte meer.
Dan word ik dus ook nat en had ik kunnen gaan fietsenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er ligt vast wel een stoep voor hun huis. Weest creatief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |