quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
helloo,![]()
is mn vriend gezellig bij mij anderhalve week blijven slapen,![]()
& gister naar huis gegaan..
máár toen vergat hij dus iets..![]()
zn drank
passie(pasoa) & malibu![]()
wat te doen,
gewoon opdrinken & zeggen dat je van niks weet ..![]()
of maar terug geven.![]()
Trouwens, als je dit niet binnen 10 minuten doet komt een dwerg je ogen uitlikken in je slaap.quote:
hoe komt hij binnen dan ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Trouwens, als je dit niet binnen 10 minuten doet komt een dwerg je ogen uitlikken in je slaap.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:19 schreef H-blast het volgende:
ik zie dat afspreken één van je interesse's is, count me in.
maaarrr.. vandaag hebben we net nieuwe sleutels gekregen omdat de deur kapot was..quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij heeft de sleutels van je voordeur
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
maaarrr.. vandaag hebben we net nieuwe sleutels gekregen omdat de deur kapot was..
heeft hij die dan ook ?
Het is een dwergje. Natuurlijk heeft 'ie die.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
maaarrr.. vandaag hebben we net nieuwe sleutels gekregen omdat de deur kapot was..
heeft hij die dan ook ?
Heb je een nieuwe SLOTJE ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
heeft hij die dan ook ?
Natuurlijk, dat zal helpen tegen een dwerg. Is er geen dwergmodje dat hier even iets kan laten rammelen?quote:
haha. dat zal nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
Hopen dat dit topic open blijft tot TS in een dronken bui haar naaktpics neerpleurt
quote:
Dat was een leuke binnenkomer in dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |