Verzamel hier pareltjesquote:Ergernissen Jammer, maar na twintig jaar komt er een einde aan de rubrieken Ergernissen en Erg... En ook Mediarumoer moet eraan geloven.
De KRO heeft onlangs flink bezuinigd op de zogeheten niet-programmatische diensten, om structureel meer geld vrij te maken voor programmavernieuwing. Dat was nodig omdat de concurrentie toeneemt, terwijl de inkomsten dalen.
Een van de gevolgen is dat de redactie die, naast ander werk, verantwoordelijk was voor het selecteren en redigeren van Ergernissen, Erg en Mediarumoer, niet meer bestaat.
Ergernissen De manier van financieren van de publieke omroepen is sinds enkele jaren veranderd.
Voor zaken als de teletekstrubrieken Ergernissen, Erg en Mediarumoer krijgt de KRO geen geld, teletekst werd betaald uit de programmagelden. Dat kan voortaan niet meer.
Vandaar dat we er als redactie met enige pijn in het hart per direct een punt achter moeten zetten.
We bedanken alle inzenders, van Appelscha tot Maastricht en van Enschede tot Medemblik, voor hun moeite en creativiteit.
Het is jammer dat het voorbij is, maar
het is wel mooi geweest! "
Geenstijlquote:Hoera! Pagina 316 blijft bestaan
Een panikerende G-Unite op MSN. De teletekst-pagina's waarmee het reaguren in Nederland is begonnen, gaan verdwijnen. De KRO heeft geen geld meer voor de redactie van zeven man die elke dag de ergernissenpagina's volplempte met de inhoud van het antwoordapparaat. En dat terwijl p316 en p318 nu juist een geweldige vindplaats waren voor het gesundes Volksempfinden én af en toe een leuk schandaaltje opleverden. Bij deze een belofte: vanaf september volgend jaar komen de pagina's weer terug op het PowNed gedeelte van Teletekst. Maar tot die tijd bent u van harte welkom in de comments om uw media- en andere ergernissen daar te lozen. We gaan hieronder beginnen. Alvast een paar voorzetjes: reclame roadblocks, VARA graaiers en Aaf Brandt Corstius.
Doet pijn hèquote:Op zondag 6 september 2009 21:36 schreef PM-girl het volgende:
Ik moet er nog erg aan wennen, ik zapte gisteren zomaar naar 316, als vaste afsluiter van de dag. Niet dus.
Ik gister ookquote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik typte vandaag ook weer automatisch 316.
Ik ook al meerdere malen sinds het verdwenen is.quote:Op zondag 13 september 2009 10:59 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik keek weer op 316.
Preciesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:45 schreef Zwansen het volgende:
Ik mis het nog steeds. Vrijwel elke dag als ik 'surf' op TT dan denk ik er nog aan.
Ik voel jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:45 schreef Zwansen het volgende:
Ik mis het nog steeds. Vrijwel elke dag als ik 'surf' op TT dan denk ik er nog aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |