Jamaar ik had haastquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:00 schreef Rasher het volgende:
Als het toch niet uitmaakt dan kan je d'r net zo goed voor laten gaan.
Maar ze huilen wel over de jeugdquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:04 schreef boyv het volgende:
oudjes tegenwoordig, het is toch niet te geloven zeg
Alsof jij betere dingen te doen hebt, met je bloedkop.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Qaox het volgende:
@ Sanderrrrr:
30 seconden?
Je weet toch hoe dat gaat:
O, ik zal het gepast betalen
Maar dan moet ik wel even zoeken, o ik kan het nietzien.
Even m'n bril opzetten: ook even zoeken in m'n tas.
Zelfde liedje met pinnen, en daar komt ook nog eens bij: wat was mijn pincode ook alweer?
Kost je godverdomme een kwartier,
Waarom? Moest ze op tijd bij het bingo zijn vanavond? Die graftakken hebben toch de hele dag niets te doen dus waarom haasten.quote:
Nou nou...quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Je had die kankerslet kankerhard in haar verlepte reet moeten neuken.
Eens. In de straat waar het gebouw is waar ik meestal moet zijn voor mijn studie, staat een bejaardentehuis. Ik fiets daar dus langs en kijk dan nieuwsgierig naar binnen. Zie je serieus al die mensen in een stoel zitten te slapenquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:26 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Waarom? Moest ze op tijd bij het bingo zijn vanavond? Die graftakken hebben toch de hele dag niets te doen dus waarom haasten.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:09 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Alsof jij betere dingen te doen hebt, met je bloedkop.
Jij snapt het niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Suisse het volgende:
Patat is voor Hollanders.![]()
Friet is voor Belgen.![]()
Ik zeg dus: PATAT.![]()
Ik hoor haast nooit iemand "friet" zeggen.
En alleen Belgen zeggen Hollanders, jij nep Nederlander.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Suisse het volgende:
Patat is voor Hollanders.![]()
Friet is voor Belgen.![]()
Ik zeg dus: PATAT.![]()
Ik hoor haast nooit iemand "friet" zeggen.
Wel als zo'n oudje voor je staat, die nog helemaal haar portemonnee moet grabbelen uit de tas, pinpas zoeken, pincode zien te herinneren, kijken of jij wel niet mee kijkt etcquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:03 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Die 30 seconden maakt ook heel veel uit.
Vandaag ook weer zo'n ouwe kankerhoer die voordringt met haar kankerbonnetje bij de shag balie wat volgens haar niet klopt, maar toch weer wel klopte.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Had je zo moeten antwoorden van
"Wat, zodat je 30 seconden eerder terug bent bij dat voorportaal van de dood om achter het ruim naar buiten te kunnen staren?"
Maar als de rollen waren omgedraaid dan had jij ook niemand voorgelaten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:48 schreef Drinky het volgende:
Eigen schuld dikke bult, kom vaak zat van die bejaarden tegen met z'n 5'en in de rij en met gaziljoen boodschappen, vraag je of je even voor mag omdat je 1 ding hebt, zeggen ze: Nee, blijf maar lekker achter in de rij, en dan tegen hun man/vrouw: "De jeugd van tegenwoordig heeft ook altijd haast"
Ja verdomme, ga eens dood ofzo stom fossiel
komt weinig voor dat ik veel koop, maar dan laat ik mensen met 1 ding wel voor hoor, laatst nog een stel mensen voorgelaten omdat er een andere kassa openging, en niemand het merkte, toen zei ik tegen de vrouw achter me dat ze beter naar de andere kassa kon, en zij was dus zo eerder geholpen dan ik. Ik ben best een lief persoon, maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen die helemaal niks te doen hebben op de dag tegen mij(of hun man/vrouw) dat er zat tijd is, want tijd gaat heus niet op, en daarna ook nog eens een uitbundig gesprek met de cassiere gaan voeren terwijl ik zo dus weer te laat komquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:56 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Maar als de rollen waren omgedraaid dan had jij ook niemand voorgelaten.
Hypocriet.
quote:
QFTquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:22 schreef On het volgende:
Er zijn vast zat toffe, aardige bejaarden. Ik kom ze alleen niet zo heel erg vaak tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |