Over mij, dat ik lief ben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:50 schreef S.Seagal het volgende:
Hoi allemaal. waar hebben we het over?
Iedereen waarvan er in m'n hoofd geen username wordt gelinkt aan diens avatarquote:
Ben ik daar 1 van?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iedereen waarvan er in m'n hoofd geen username wordt gelinkt aan diens avatar
quote:
Ik heb jou gemaakt tijdens een verjaardag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel een ava die gemakkelijk te linken is aan mn nick, gewoon een beetje je best doen
Ik krijg honger door zowel je naam als je UIquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel een ava die gemakkelijk te linken is aan mn nick, gewoon een beetje je best doen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb jou gemaakt tijdens een verjaardag.
Beviel erg goed.![]()
Er wordt overwegend positief op gereageerd, dus ik neem aan dat ik mag blijvenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik krijg honger door zowel je naam als je UI
Territoriaal gedrag in de langzame praatquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Oh, en wtf is de lijst met picca's weer uitgebreid?
Die laatst 2 usericons in de OP.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:52 schreef Zotheid het volgende:
Het is wel heel erg hoeveel er dit jaar bij zijn gekomen.
Van mij wel, maar wie ben ik om dat te zeggen..quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Er wordt overwegend positief op gereageerd, dus ik neem aan dat ik mag blijven
T zweet stond al op m'n voorhoofd, maar je zei de laatste 2 i.p.v 3quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die laatst 2 usericons in de OP.Waarom?
Vroeger was het nog een eer om in de OP te mogen. Tegenwoordig staat iedereen met 2 posts er al in.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die laatst 2 usericons in de OP.Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |