quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
fipo
*meldt*quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:10 schreef RijstNatie het volgende:
Wat vinden jullie nou van mensen die niet drinken (alcohol) omdat ze het niet lusten?![]()
Je kent ze toch wel van die lui die geen alcohol, koffie en groente lusten
Ziedaar mijn edit. Zo ben ik dan ook wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
wehehehe je had helemaal de fipo niet joh!!111![]()
![]()
Dat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:11 schreef Afwazig het volgende:
Moeten ze lekker zelf weten.
Goed standpunt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:18 schreef freshy98 het volgende:
Ik lust geen koffie, bier, wijn en sterke dranken als whiskey enzo.
Ga het ook niet "leren" drinken. Als ik iets probeer en ik lust het niet, dan lust ik het niet.
Zo te lezen heb jij dat naar je hoofd gehad, dat zinnetje: "Je moet 't maar leren drinken."quote:Op vrijdag 4 september 2009 @ 17:18 schreef freshy98 het volgende:
Ik lust geen koffie, bier, wijn en sterke dranken als whiskey enzo.
Ga het ook niet "leren" drinken. Als ik iets probeer en ik lust het niet, dan lust ik het niet.
Je kan dingen leren waarderen. Daar doe je jezelf een plezier mee. Je ontwikkelt je smaak.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij dat naar je hoofd gehad, dat zinnetje: "Je moet 't maar leren drinken."
Onzin idd. Als je iets niet lust, wie doe je er dan een plezier mee om het toch te proberen? Jezelf iig niet. Dan doe je 't alleen voor anderen, en dat slaat toch ook nergens op
De tekst "je moet het leren drinken" hoor ik idd te veel. Stom gelul.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Je kan dingen leren waarderen. Daar doe je jezelf een plezier mee. Je ontwikkelt je smaak.
Dat is wel waar hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:25 schreef freshy98 het volgende:
[..]
De tekst "je moet het leren drinken" hoor ik idd te veel. Stom gelul.
Iets leren waarderen is een ding, maar net zo lang door drinken tot ik iets lust/waardeer vind ik dan weer slap gelul.
Smaak ontwikkelen...right...
Bier was al goor bij de eerste slok bij mij, en het zal nooit wat worden, het is gewoon stierenzeik, klaar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:25 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Iets leren waarderen is een ding, maar net zo lang door drinken tot ik iets lust/waardeer vind ik dan weer slap gelul.
Je denkt dat dit niet kan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:25 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Whatever, een fipo is een fipoquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een FiPo willen in een kankertopic
Misschien wel. En als je 't 'leert drinken' omdat je dat zelf graag wil is er ook geen probleem.quote:Op vrijdag 4 september 2009 @ 17:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Je kan dingen leren waarderen. Daar doe je jezelf een plezier mee. Je ontwikkelt je smaak.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:26 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bier was al goor bij de eerste slok bij mij, en het zal nooit wat worden, het is gewoon stierenzeik, klaar.
Ik heb heel lang wijn niet lekker gevonden, maar sinds 2 jaar drink ik het nu wel. Soms is je smaak ergens nog niet aan toe ofzo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Bier heeft een vrij aparte smaak, daar moet je aan wennen voor je het uberhaupt kan waarderen. Dat is geen conditioneren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:28 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb heel lang wijn niet lekker gevonden, maar sinds 2 jaar drink ik het nu wel. Soms is je smaak ergens nog niet aan toe ofzo.
Ik lust geen bier, vind het niet lekker. Maar probeer het wel zo nu en dan. Misschien vind ik het over 3 jaar ineens wel te drinken. Maar ik ga het niet drinken omdat "het toch wel went". dat is geen ontwikkelen, dat is conditioneren.
Je zei net toch echt iets heel anders.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:32 schreef freshy98 het volgende:
Dat smaak zich ontwikkeld weet ik heus wel.
En dat kinderen dingen niet lekker vinden maar later als volwassene wel weet ik ook.
Maar niemand gaat mij zeggen dat ik iets lekker moet gaan vinden.
En bij deze vind ik het topic wel weer genoeg gevult met mijn mening
Geslacht: manquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:24 schreef freshy98 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik drink dus wel alcholische dranken.
Voornamelijk likeuren als Bailey's (met ijs)m Likeur 43 en vage mixjes als Appfelkorn met cassis. ZO lekker
Besef je dat je daardoor geschaard kunt worden onder de allersneuste mietjes van onze bevolking?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:42 schreef Hpzone het volgende:
Koffie is wat mij betreft aids in een mok. Ga die troep niet in m'n keel gieten als ik het niet lekker vind.
Heey, leuk joh.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:10 schreef RijstNatie het volgende:
Wat vinden jullie nou van mensen die niet drinken (alcohol) omdat ze het niet lusten?![]()
Je kent ze toch wel van die lui die geen alcohol, koffie en groente lusten
En als je wel drinkt, maar je je graag in je reet laat neuken door een man ben je ook homo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Als je niet drinkt, ben je gewoon een homo.
ik wel, en na 2 feesten luste ik t voor de rest van mn levenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Goed standpunt.
Ik lust geen bier.
en ik ga het niet leren drinken omdat ik anders "raar ben"
en ze kan jou met je dronken kop terug naar huis rijdenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef makkie88 het volgende:
mijn vriendin drinkt geen alcohol, perfect, kan ze zichzelf teminste in de hand houden
Niet iedereen die drinkt gaat zich gedragen als een verlepte, dikke kamperslet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef makkie88 het volgende:
mijn vriendin drinkt geen alcohol, perfect, kan ze zichzelf teminste in de hand houden
Is goed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Besef je dat je daardoor geschaard kunt worden onder de allersneuste mietjes van onze bevolking?
Drinkt koffie en gij zult tot de eindbazen behoren.
Caffiene verslaafdequote:Op vrijdag 4 september 2009 17:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Besef je dat je daardoor geschaard kunt worden onder de allersneuste mietjes van onze bevolking?
Drinkt koffie en gij zult tot de eindbazen behoren.
Ja, ze kunnen het ook prima zonderquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Niet iedereen die drinkt gaat zich gedragen als een verlepte, dikke kamperslet.
Wat? Waar staat dat. Wazig wijfquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:58 schreef Natalie het volgende:
Als je niet drinkt dan ben je dus volgens de drinkers dus homo of een mietje
Wauw. Briljant!
Je vergeet als een malloot over de dansvloer springen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:01 schreef afcajos het volgende:
Persoonlijk giet ik mij zelf het liefst vol om vervolgens met mijn lamme kop (ranzige) wijven te regelen en ruzie te zoeken met andere dronkenlappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |