Op zich is dat nog niet erg. Ik vind het veel erger dat de overheid wil weten hoeveel spaartegoed iedereen heeft. Het verleden heeft tenslotte uitgewezen dat ze dit rustig nationaliseren als het zo uitkomt. Net zoals je grote risico's loopt met bijvoorbeeld goud.quote:
Nee. Bankgeheimen wankelen momenteel overal, Zwitserland en Luxemburg voorop.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Liechtenstein eigenlijk nog veilig voor de Nederlandse Robin Hood?
In Uruguay nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee. Bankgeheimen wankelen momenteel overal, Zwitserland en Luxemburg voorop.
30er jaren natuurlijk. Met goud loop je hetzelfde risico als met geld dat de overheid het nationaliseert. Risico met goud is trouwens nog een stukje groter, want mocht dit gebeuren dan is geld meestal niet zoveel meer waard.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer zijn spaartegoeden voor het laatst genaturaliseert in Nederland?
Wat voor risico loop je met goud?
Vertelquote:
Indirect begin dit jaar nog... 90 miljard verhoging van de Staatsschuld betekent dat de overheid 90 miljard leent van de rijkere mensen, en dat zijn ook degenen die het uiteindelijk zullen moeten aflossen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer zijn spaartegoeden voor het laatst genaturaliseert in Nederland?
Betalen armere mensen geen belasting?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Indirect begin dit jaar nog... 90 miljard verhoging van de Staatsschuld betekent dat de overheid 90 miljard leent van de rijkere mensen, en dat zijn ook degenen die het uiteindelijk zullen moeten aflossen...
Nee.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Liechtenstein eigenlijk nog veilig voor de Nederlandse Robin Hood?
Ik zou niet teveel op Zwitserland rekenen. Al die verdragen zijn tot nu toe wassen neuzen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee. Bankgeheimen wankelen momenteel overal, Zwitserland en Luxemburg voorop.
Lijkt me dat als je gebruik wil maken van het gunstige klimaat je er minimaal residentie moet hebben, dat is voor veel mensen niet haalbaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:19 schreef axis303 het volgende:
Anjouan kun je nog terecht voor zover ik weet. Vanuata weet ik niet zeker.
Voor de rest natuurlijk een bootlading aan landen met een zeer gunstig belastingklimaat zoals Hong Kong (17% geloof ik), Cayman eilanden, en de slinger aan eilanden in de stille oceaan zijn nog steeds populair.
Of een postbusbedrijfjequote:Op vrijdag 4 september 2009 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me dat als je gebruik wil maken van het gunstige klimaat je er minimaal residentie moet hebben, dat is voor veel mensen niet haalbaar
Als je dan meer dan 168 dagen in Nederland bent ga je nat voor belastingontduikingquote:
Ach, daar heb we de ziekelijke zeikerd weer. Ga lekker ergens anders jezelf frustreren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:34 schreef Klopkoek het volgende:
Ik krijg altijd een misselijk gevoel over me heen als ik de posts van axis303 zie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |