Wat een geëikel ook altijd weer met die pagina instelling, opsommingstekens die zomaar veranderen, hoofdstuknummers die niet willen, lettertypen die veranderen... Druk ik net op CTRL-V om gewoon een stukje tekst in te kopiëren, krijg ik na het inkopiëren van de tekst zo'n stom icoontje wat mijn aandacht wilt, wat gewoon IN DE TEKST staat. "Plakopties" heet dat ding. En welke keuze ik ook kies: dat klote ding blijft gewoon staan
Nee, doe mij maar DOS-editor. Geen gezeik met alinea's, letterypen en dat soort geneuzel. Wie het opmaken van tekst ooit verzonnen heeft, echt waar, die mogen ze van mij een behoorlijke taakstraf geven (volgens mij moeten we dan terug naar de middeleeuwen maar okee

Het probleem is dat men tegenwoordig een opgemaakte tekst verwacht en het dus "niet netjes" vindt als je met een onopgemaakte tekst komt aanzetten. WHO CARES??? Ja, het wordt er wel iets duidelijker van ja, maar dat weegt niet op tegen de NADELEN die je ondervindt tijdens het opzetten van een tekst...
Samenvatting/klacht:WORD: zuigt.
DOS-editor: rules.
PS: en begin nou niet te zeiken dat ik geen word moet gebruiken want ik zit op mijn werk en heb geen keuze. En BTW: volgens mij is het net zo'n ramp bij open office oid...
PS 2: voor degenen die het DOS-editor tijdperk niet hebben meegekregen: