Gelukkig is dat de goede kant opquote:
dus niet:quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef Levitation het volgende:
Ons huis staat bij de makelaar op de site. Linkjes via PM verkrijgbaar, liever hier geen link tussen mij en betreffende huis plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
nou...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:11 schreef -moppie- het volgende:
bijna weekend
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
ja zo werkt dat, als ik nu iets hil lilliks over je zeg (of over dat paarse bankstelquote:
Liefje, dat bankstel is niet van mij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja zo werkt dat, als ik nu iets hil lilliks over je zeg (of over dat paarse bankstel) vind je dat over 10 jaar nog op goegel terug.
Oh, die knakker, dat verhaal ken ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Levitation het volgende:
Net bij Oprah een man die van 500kg in 18 maanden afviel naar 89kg (wereldrecord), vervolgens weer aankwam naar 450kg, weer afviel naar 270kg, weer aankwam en nu "maar" 160kg weegt! Bizar.
dan! dan...heb ik niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Liefje, dat bankstel is niet van mij.
Hij had meegedaan op een of andere fitnessvideo van een fitnessknakker die hem bijstond. Echt zo'n foute begin 90-er jaren pasteltintjes video.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, die knakker, dat verhaal ken ikRoyal sadness
Die had toch ook een fitnessvideo gemaakt?
oh heb je je man gesproken..quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Passen al die kids niet bij J. in de auto?
GBPquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef -moppie- het volgende:
Vertellen ze ook hoe hij het voormekaar krijgt om zo snel zo veel af te vallen?
Niet eten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |