Oh..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ik had mijn rechterhand voor mijn mond. Van verbazing.
Moet je ook niet doen, zondequote:Op vrijdag 4 september 2009 23:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen foto's hoor.
ook mooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:44 schreef Xiance het volgende:
ohhh wat een leuk donkerharig jochie
Gerrrrreformeerde rotstreken!quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zie je wel. Toch een echte gereformeerde Waikser..
Waar komt die eigenlijk vandaan? Ik bedoel, uit een film of gewoon kunst?quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoge resolutie link, voor wie hem ook wil.
Beetje raar koppie ja...quote:
Dat weet ik niet. Ik had hem destijds van Sargasso, en nog gemailed over de bron, maar die lijkt onbekend, waar ik hem ook tegenkom.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar komt die eigenlijk vandaan? Ik bedoel, uit een film of gewoon kunst?
Smaken verschillen toch? Hoef je je niet voor te generen hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel wat hebben eigenlijk
gewoon.. te jong..quote:
Wat is je ideale leeftijds categorie dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
gewoon.. te jong..
om er enige vorm van genot van te kunnen krijgen
maar ik wil best met m knikkeren hoor
Koppie klinkt gewoon liefquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom gebruiken alle homo's het woord koppie als ze het over een gezicht hebben?
Is dat afgesproken in een memo dat ik niet heb gekregen?
Omdat het over zijn hoofd ging, niet alleen over zijn gezicht.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom gebruiken alle homo's het woord koppie als ze het over een gezicht hebben?
Ach, bij zo'n varkenskop is dat ook wel passend.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
ik nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
Keukenkast klinkt ook een beetje stomquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:16 schreef Keukenkast het volgende:
Koppie klinkt niet lief. Het klinkt een beetje stom
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jij telt niet, jij bent een selfhating homo
agreed.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Keukenkast klinkt ook een beetje stom
Bij dezequote:Op zaterdag 5 september 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Wat moet jij sowieso in die SC, Juichyhil? Post gewoon waar je thuishoort, namelijk: [HOMO] 2571 Waar het weekend begonnen is
28/35 zo'n beetjequote:Op zaterdag 5 september 2009 00:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is je ideale leeftijds categorie dan?
29 ofzo?
Ik ben wel een cutiepiequote:Op zaterdag 5 september 2009 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Keukenkast klinkt ook een beetje stom
Moet je wel je avatar aanpassen. Eew.quote:
maar post ik hem daarvoor?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
gewoon.. te jong..
om er enige vorm van genot van te kunnen krijgen
maar ik wil best met m knikkeren hoor
Ja maar. Zij is mijn idoolquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je wel je avatar aanpassen. Eew.
Ik ben ook zo behaardquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:24 schreef Xiance het volgende:
http://cam4.com/Piros89
maar deze mag ook
Die is beter.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:24 schreef Xiance het volgende:
http://cam4.com/Piros89
maar deze mag ook
1.80cmquote:
ben je niet bang dat als je zo a la carte eet je altijd honger zult blijven hebben?quote:
ik vind het ook geen eyecandyquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar post ik hem daarvoor?
puur eye candy, je kunt hem toch niet bestellen
Nee hoor... zullen we wat gaan drinken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
1.80cm
blond
licht gespierd
tikkie eigenwijs
romantisch
mannelijk
need i go on?
excuz moi??quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je niet bang dat als je zo a la carte eet je altijd honger zult blijven hebben?
Ja, precies. Dat je iemand mooi vind om te zien, betekent niet dat je er meteen mee naar bed wilt. Net zoals je ook een huis mooi kunt vinden, zonder dat je nou meteen naar de bank rent om er een hypotheek voor af te sluiten. Of je een land mooi kunt vinden, zonder meteen te emigreren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar post ik hem daarvoor?
puur eye candy, je kunt hem toch niet bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |