quote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef Merkie het volgende:
Ik kan de akoestische versie van Cornerstone echt uren achter elkaar luisteren.
And I mean that Eric.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:30 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
'En ze waren nog maar 17 à 18 jaar!'
En meer gekkigheid.quote:The band are currently working on their new album which is due to be released in early 2010.
Bij het vinyl zat een unieke download-code om het album in mp3 en zelfs in .wav te kunnen downloaden. Uit nieuwsgierigheid gedaan, met hoop op een betere master, wat trouwens niet het geval bleek te zijn. Maar ook op de download vanaf de Domino-site helaas een cut in het intro van "Dangerous Animals".quote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef Griebus het volgende:
Balen! Trek ik van het weekend Humbug van iTunes, blijkt dat 1 van de nummers niet compleet is!
Bij Dangerous Animals ontbreekt een stuk van 'pinned down by the dark' waarmee het nummer begint.
Zoals jullie weten, niet heel erg maar toch zonde. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb het probleem net gemeld, laat nog wel weten wat de reactie is.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Bij het vinyl zat een unieke download-code om het album in mp3 en zelfs in .wav te kunnen downloaden. Uit nieuwsgierigheid gedaan, met hoop op een betere master, wat trouwens niet het geval bleek te zijn. Maar ook op de download vanaf de Domino-site helaas een cut in het intro van "Dangerous Animals".
Al gemaild naar iTunes?
Precies wat ik dus aan het typen was. Ik denk dat de betekenis van de tekst wel redelijk voor zichzelf spreekt. En de link met de 'sister' aan het eind, mag je zelf invullen... Well, you couldn't get much closerquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij gaat het over z'n ex waar hij nog niet overheen is.
Ik dacht eerst dat hij een soort van wraak wilde nemen door een meisje te zoeken dat op haar lijkt (haar zus). Maar jou theorie is misschien wel logischer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht dat het misschien ook een overleden ex-vriendin kan zijn. Maar ik twijfel nog over deze theorie.
Het is dat deze niet door Josh is geproduceerd, anders Little Sister, al is wordt er denk ik wel hetzelfde bedoeldquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Precies wat ik dus aan het typen was. Ik denk dat de betekenis van de tekst wel redelijk voor zichzelf spreekt. En de link met de 'sister' aan het eind, mag je zelf invullen... Well, you couldn't get much closer.
Om nog maar te zwijgen over 'the rusty hook'. Gelukkig wist ik niet voor de release van "Humbug" wat dit betekendequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is dat deze niet door Josh is geproduceerd, anders Little Sister, al is wordt er denk ik wel hetzelfde bedoeldVieze Alex!
Ik weet het nog steeds niet, wil je het uitleggen of moeten we dan naar Het Keldertje?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over 'the rusty hook'. Gelukkig wist ik niet voor de release van "Humbug" wat dit betekende.
Of iets anders? http://www.cornerstone-sheffield.co.uk/services.htmlquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef Merkie het volgende:
Een restaurant/bar/theater ofzo. Net zoiets als The Battleship, The Rusty Hook of The Parrot's Beak.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of iets anders? http://www.cornerstone-sheffield.co.uk/services.html
Dat kan. Ze kan ook verhuisd zijn oid. In ieder geval ziet hij haar niet meer: "I'm worried I'll forget your face".quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht dat het misschien ook een overleden ex-vriendin kan zijn. Maar ik twijfel nog over deze theorie.
Mensen op een andere site dachten dat het was als een piraat die op zoek is naar z'n schat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat kan. Ze kan ook verhuisd zijn oid. In ieder geval ziet hij haar niet meer: "I'm worried I'll forget your face".
De plekken waar hij die meisjes ontmoet hebben allemaal iets met piraten te maken
X marks the spotquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mensen op een andere site dachten dat het was als een piraat die op zoek is naar z'n schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |